قیمت گوشی شیائومی تنوع بالا + به روزترین مدل‌ها + ارسال فوری دارسو

ماجرای حذف شارژرها از درون جعبه از اپل آغاز شد و ایفون‌های سری 12 بدون آداپتور به بازار عرضه شدند. پس از این اتفاق سامسونگ اپل را مورد تمسخر قرار داد ولی در عین ناباوری سال بعد آداپتور را از جعبه پرچمداران خود حذف کرد. امسال این داستان به گوشی‌های میان‌رده نیز رسیده است و حالا حتی گلکسی A13 که یک گوشی اقتصادی است هم درون جعبه آداپتور ندارد و باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید. به جرأت می‌توان شیائومی را یکی از بهترین شرکت‌های جهان از نظر شارژ سریع دانست و این برتری به وضوح در گوشی‌های این برند قابل مشاهده است.

  • “لی جون” مدیر عامل شرکت شیائومی اعلام کرد که حاشیه سود حاصل از فروش محصولات سخت افزاری این شرکت بعد از کسر مالیات، محدود به 5 درصد است.
  • به طور کلی از انواع گوشی های شیائومی که در بازار می‌بینیم برخی برای کاربردهای متداول روزانه و برخی برای عملکردهای سنگین‌تر درنظرگرفته شده و حتی خط تولید منحصر‌به‌فردی را هم دارد که گیمرها را هدف قرار داده و گوشی‌های صرفاً گیمینگ را روان بازار کرده است.
  • سپس در سال 2016 بود که گوشی های mi mix با طراحی زیبا و خاص خود به دنیا معرفی شد و مورد استقبال قرار گرفت.
  • اگر بخواهید گوشی ارزان‌تر را با امکانات بیشتری داشته باشید شیائومی تقریبا راه را برایتان باز گذاشته است.
  • اما قطعاتی که شیائومی در گوشی‌های خود با نام‌های می و ردمی به کار برد توجه همگان را به خود جلب کرد.

روی گوشی داشته باشید، حرکات چند انگشتی و قابلیت حذف کلیدهای هوم و منو از نمایشگر و … امکان مقایسه مشخصات فنی گوشی های موبایل در سایت کالاتیک برای شما عزیزان فراهم شده است. در سال های اخیر مشتریان راه سخت و دشواری برای خرید اجناس اصلی و با کیفیت و تشخیص آن ها از اجناس تقلبی ،کپی و بی کیفیت در پیش دارند. این امر می‌تواند باعث دور شدن مشتریان و کاربران از خرید مجازی و هد رفتن وقت ، انرژی و منابع می‌شود. مجموعه ما با در نظر گرفتن نیاز مشتریان به خرید کالاهای با کیفیت و اصلی همواره سعی در رفع نیاز های مشتریان نیاز به بهترین و سریع ترین شکل ممکن بوده است.

رابط کاربری MIUI همچنین با خدمات موبایل رسمی گوگل از جمله Google Play همراه است و هیچ منعی برای استفاده از آن‌ها وجود ندارد. گران‌ترین گوشی‌های این شرکت مثل شیائومی 11t Pro 5G نیز کیفیت ساخت مثال زدنی دارد و به یک قاب شیشه‌ای پشتی مجهز است که با طراحی برس خورده، شیائومی آن را شبیه یک قاب فلزی درآورده است. این گوشی همچنین مثل آیفون 13 پرو مکس اپل به یک جفت اسپیکر استریو باکیفیت مجهز است و یک نمایشگر بسیار زیبا و باکیفیت 6.67 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتزی نیز در جلوی قاب آن حضور پیدا کرده است. در میان محصولات برند اصلی شیائومی، گوشی‌هایی مثل شیائومی 11T وجود دارند که علی‌رغم امکانات جذابی مثل نمایشگر 120 هرتزی AMOLED، چیپست مدرن 6 نانومتری و دوربین 108 مگاپیکسلی، با قیمت کمتر 480 یورو ارائه می‌شود. این به کاربر اجازه می‌دهد با هر بودجه‌ای که دارد بتواند صاحب یک گوشی اندرویدی شود. گوشی‌های سری Mi و سری جدید Xiaomi پرچمداران این کمپانی هستند که قیمت بالاتری از دیگر گوشی‌های این شرکت دارند.

دیگر نکات مهم هنگام خرید گوشی شیائومی

از سوی دیگر باید اشاره کنیم که شیائومی یک برند تجاری دیگر با عنوان ردمی را در سال ۲۰۱۳ به راه انداخت و محصولات بسیار قوی و محبوبی را تحت این برند به بازار عرضه کرد. البته برند ردمی در حال حاضر به صورت مستقل فعالیت می‌کند اما از محبوب‌ترین گوشی هوشمند این برند می‌توان به گوشی ردمی نوت 11 اشاره کرد که یکی از گوشی‌های پرفروش جهان در سال 2022 معرفی شد. برند Xiaomi در طول فعالیت در زمینه ‌ی گوشی ‌های هوشمند، خوش درخشیده و از محصولات درخشان این برند میتوان به گوشی Poco F3 اشاره کرد.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus 5G CN دو سیم کارت ظرفیت 256/8 گیگابایت

شرکت شیائومی به خصوص در محدوده قیمتی میان‌رده سیاست متفاوتی را پیش گرفته و با کاهش حاشیه سود خوپ از فروش گوشی شیائومی تلاش می‌کند تا گوشی‌های خود را با کمترین قیمت و بالاترین امکانات در دسترس کاربران قرار دهد. این باعث می‌شود قیمت گوشی شیائومی که ۸ میلیون تومان است در برندی مانند سامسونگ قیمتی 10 میلیونی داشته باشد و از این جهت شما با خرید گوشی های شیائومی هزینه کمتری برای نام برند پرداخت می‌کنید. شیائومی با ورود خود به بازار جهانی موبایل‌های هوشمند تبدیل به رقیبی جدی برای دیگر برند‌های موفق در این صنعت شد. شیائومی با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز ساخت موبایل‌های اندروید و ارائه محصولات خود با قیمتی مناسب، جای را بر بسیاری از برند‌ها تنگ کرده و فروش موبایل‌های آنان را در دست خود بگیرد. شیائومی با ادامه تولید سری redmi و مرفی مدل نوت آن به کیفیت محصولات پرفروش بازار موبیال بسیار نزدیک شد و توجه مشتریان را نیز به خود جلب کرد. علاوه بر سری موفق redmi شیائومی با معرفی سری جدید موبیال‌های خود با نام Mi توانست موفقیت خود در تولید موبایل و رضایت مشتریان خود را اثبات کند..

باتری و شارژ سریع

رده‌ی Mi گوشی‌های شیائومی منبع اصلی درآمدزایی این غول فناوری چینی است. هر سال یک شماره‌ی جدید از این رده وارد بازار می‌شود و جدیدترین آن‌ها، Mi 11 است. این زیرمجموعه شیائومی درزمینه تولید گوشی های گیمینگ فعالیت می کند و استفاده از سخت افزارهای قدرتمند در گوشی های این سری باعث شده است تا موردتوجه گیمرها قرار گیرد، به خصوص این که نسبت به رقبای خود با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شوند. حتماً به هزینه ای که می خواهید بابت خرید گوشی پرداخت کنید، توجه داشته باشید.

مشتریان ما بهترین تلفن اندرویدی را دریافت می کنند که نیازها نسبت به بودجه آنها را برآورده می کند. شیائومی که در آوریل 2010 تاسیس شد، چهارمین برند بزرگ گوشی هوشمند در جهان امروز است. این برند با این ماموریت کار می کند که «موثر ترین شرکت»باشد و با کاربران خود دوستی ایجاد کند. شیائومی با تلاش مستمر خود برای نوآوری با بیشترین تمرکز بر کیفیت، کارایی و رضایت مشتری، فناوری کیفیت را در دسترس همگان قرار می دهد.