قیمت گوشی شیائومی خرید بهترین گوشی های ‎‌شیائومی 14 آذر فونر

اما در بازارهای بین‌المللی، این شیائومی است که عنوان نماینده‌ی شایسته‌ی چینی‌ها را با خود حمل می‌کند و دو غول بزرگ دنیای موبایل یعنی سامسونگ و اپل را به چالش می‌کشد. در سال 2021 شیائومی برای اولین بار موفق شد اپل را در بازار اروپا پشت سر بگذارد که این مسئله، کیفیت بالای محصولات این شرکت را تایید می‌کند. اکثر گوشی‌های شیائومی در چین و هند ساخته می‌شوند ولی این برند چینی‌ کارخانه‌های دیگر هم در دیگر نقاط جهان دارد. البته بحث مهم این است که گوشی‌های شیائومی فارغ از این که کجا تولید شده‌اند دقیقا کیفیت ساخت یکسانی دارند و قطعا هیچ تفاوتی بین کیفیت محصولات وجود ندارد.

  • در صورتی که به دنبال یک گوشی با مشخصات پرچم دار اما با قیمت پایین تر هستید، می توانید به سراغ خرید گوشی های شبه پرچم دار یا همان گیمینگ شیائومی بروید.
  • اولین پارامتری که در اکثر مواقع هنگام خرید گوشی شیائومی برای افراد اهمیت دارد، قیمت گوشی شیائومی است.
  • همچنین گوشی های پوکو نیز طرفداران زیادی را در ایران دارند و افرادی قصد خرید گوشی گیمینگ شیائومی را دارند، پوکو گزینه مناسبی برای این افردا می‌باشد.
  • سرعت رفرش شدن صفحه نمایش بسیار بالاست، قابلیت‌های این گوشی‌ها خیلی خوب است و طراحی منحصر به فردی برای بازی کردن دارند.
  • این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت گوشی شیائومی به اندازه ای مناسب است که با هزینه ی آن تنها می توانید گوشی هایی با امکانات خیلی کمتر از شیائومی را خریداری کنید.
  • این گوشی از پرچم داران پرفروش شیائومی است که با استفاده از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 888 5G عملکردی فوق العاده را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

اصلی ترین دلیلی که کاربران این تلفن ها را خریداری می کنند، قیمت این گوشی ها است. شما می توانید این گوشی ها را که دارای یک صفحه نمایش OLED و دوربین سه لنز است، در کنار 8 گیگابایت رم و آخرین پردازنده کوالکام با قیمتی مناسب خریداری کنید. ارزان بودن این گوشی ها به دلیل اجزایی که استفاده می کنند نیست بلکه به روشی است که شیائومی در ساختار تجاری خود استفاده کرده. ما در سایمان دیجیتال با هدف تسهیل روند خریدو ارائه‌ی قیمت مناسبفعالیت خود را آغاز نموده‌ایم و در تلاش هستیم تا محصولات بروز را به بهترین شکل ممکن عرضه کنیم.

مشتریان ما بهترین تلفن اندرویدی را دریافت می کنند که نیازها نسبت به بودجه آنها را برآورده می کند. شیائومی که در آوریل 2010 تاسیس شد، چهارمین برند بزرگ گوشی هوشمند در جهان امروز است. این برند با این ماموریت کار می کند که «موثر ترین شرکت»باشد و با کاربران خود دوستی ایجاد کند. شیائومی با تلاش مستمر خود برای نوآوری با بیشترین تمرکز بر کیفیت، کارایی و رضایت مشتری، فناوری کیفیت را در دسترس همگان قرار می دهد.

دسـترسی سریــع

روی گوشی داشته باشید، حرکات چند انگشتی و قابلیت حذف کلیدهای هوم و منو از نمایشگر و … امکان مقایسه مشخصات فنی گوشی های موبایل در سایت کالاتیک برای شما عزیزان فراهم شده است. در سال های اخیر مشتریان راه سخت و دشواری برای خرید اجناس اصلی و با کیفیت و تشخیص آن ها از اجناس تقلبی ،کپی و بی کیفیت در پیش دارند. این امر می‌تواند باعث دور شدن مشتریان و کاربران از خرید مجازی و هد رفتن وقت ، انرژی و منابع می‌شود. مجموعه ما با در نظر گرفتن نیاز مشتریان به خرید کالاهای با کیفیت و اصلی همواره سعی در رفع نیاز های مشتریان نیاز به بهترین و سریع ترین شکل ممکن بوده است.

گوشی شیائومی مدل ردمی نوت 11 ظرفیت 6/128 گیگابایت | Redmi note 11 6/128

شرکت شیائومی به خصوص در محدوده قیمتی میان‌رده سیاست متفاوتی را پیش گرفته و با کاهش حاشیه سود خوپ از فروش گوشی شیائومی تلاش می‌کند تا گوشی‌های خود را با کمترین قیمت و بالاترین امکانات در دسترس کاربران قرار دهد. این باعث می‌شود قیمت گوشی شیائومی که ۸ میلیون تومان است در برندی مانند سامسونگ قیمتی 10 میلیونی داشته باشد و از این جهت شما با خرید گوشی های شیائومی هزینه کمتری برای نام برند پرداخت می‌کنید. شیائومی با ورود خود به بازار جهانی موبایل‌های هوشمند تبدیل به رقیبی جدی برای دیگر برند‌های موفق در این صنعت شد. شیائومی با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز ساخت موبایل‌های اندروید و ارائه محصولات خود با قیمتی مناسب، جای را بر بسیاری از برند‌ها تنگ کرده و فروش موبایل‌های آنان را در دست خود بگیرد. شیائومی با ادامه تولید سری redmi و مرفی مدل نوت آن به کیفیت محصولات پرفروش بازار موبیال بسیار نزدیک شد و توجه مشتریان را نیز به خود جلب کرد. علاوه بر سری موفق redmi شیائومی با معرفی سری جدید موبیال‌های خود با نام Mi توانست موفقیت خود در تولید موبایل و رضایت مشتریان خود را اثبات کند..

گوشی شیائومی 12 8/256

این مدل با ظرفیت رم 2 گیگابایت و پردازنده 8 هسته ای ، عملکرد بالایی را ارائه می دهد. این گوشی به شما کمک می کند تا با دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی خود عکس های واضحی بگیرید. با ارائه طیف گسترده ای از لوازم جانبی گوشی شیائومی و لوازم جانبی لپ تاپ شیائومی، مانند هدفون های با کیفیت خوب و بسیاری از لوازم جانبی شیائومی بهترین برندی است که می توان به آن مراجعه کرد. تمام نیازهای لوازم جانبی موبایل شما اگر اخیراً یک گوشی هوشمند اندرویدی خریده اید و می خواهید تجربه موسیقی خود را افزایش دهید. میتوان بین گوشی ها و لوازم مختلف شیائومی را انتخاب کرد که با حذف نویز فعال طراحی شده است تا کیفیت صدای فراگیر شگفت انگیزی همراه با انعطاف پذیری و تحرک کامل را به شما ارائه دهد.