بررسی، قیمت و خرید موبایل شیائومی شیائومی کالا

لازم به ذکر است که گوشی های پرچم دار و گیمینگ شیائومی نیز نسبت به رقبای خود از قیمت پایین تری برخوردار هستند. در صورتی که به دنبال یک گوشی با مشخصات پرچم دار اما با قیمت پایین تر هستید، می توانید به سراغ خرید گوشی های شبه پرچم دار یا همان گیمینگ شیائومی بروید. شیائومی با تولید گوشی‌ های هوشمند توانسته مشتریان زیادی را در سراسر جهان و ایران جذب خود کند.

گوشی های هوشمند میان رده شییائومی مانند POCO مشخصات خوبی را با قیمت رقابتی ارائه می دهند. شما می توانید تمامی گوشی های موبایل برند های مختلف مانند شیائومی و سامسونگ را در مجموعه دارسو خریداری کنید. گوشی های هوشمند شیائومی در عین داشتن قیمت های پایین، از مشخصات چشمگیری برخوردار هستند و توانستند فروش خوبی را در بازارهای جهانی به دست آورند. علاوه بر این دو ویژگی، تنوع بالای گوشی های شیائومی از دلایل دیگری است که کاربران را برای خرید آن ها تشویق کرد. این شرکت چینی برای رفع نیاز تمام اقشار جامعه تلاش می کند تا همه بر اساس توانایی اقتصادی و نیاز خود، بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنند. ازاین رو، انواع گوشی های شیائومی در چهار دسته پایین رده، میان رده، پرچم دار و گیمینگ قرار می گیرند که هرکدام موردتوجه دسته ای از کاربران قرار گرفته است.

صفحه نمایش بر گیمیر ها و کاربرانی که در طول روز به صفحه نمایش بسیار نگاه می‌کنند، اهمیت زیادی دارد. صفحه نمایش های موبایل شیائومی معمولاً از LCD ، AMOLED ، LED و IPS استفاده میکنند، در مقابل رقیب های هم قیمت دیگر برندها صفحه نمایش گوشی های شیائومی دارای روشنایی و نرخ تازه سازی بالاتر و کیفیت بالاتری را نیز دارد. پس اگر قصد خرید گوشی با کیفیت صفحه نمایش بالایی را دارید موبایل های شیائومی برای شما گزینه مناسبی است.

  • در این سری و سری می، پسوندهای S و C هم در برخی مدل‌ها وجود دارند که S به معنای برخورداری از مشخصات فنی بهتر است و در نسخه‌ی C قیمت ارزان‌تر با مشخصات فنی و دوربین ضعیف‌تر موجود است.
  • البته این موضوع هم‌اکنون در بسیاری از برندها وجود دارد و عرضه هندزفری همراه با گوشی‌ها تقریبا منسوخ شده است.
  • نیز جدیدترین طراحی‌های خود را برای کاربران دوست‌داشتنی‌اش تولید و به بازار جهانی موبایل عرضه کرد در ادامه مطلب با جدیدترین گوشی شیائومی که وارد بازار شد آشنا می شویم و آن‌ها را بررسی می‌کنیم.
  • میتوان بین گوشی ها و لوازم مختلف شیائومی را انتخاب کرد که با حذف نویز فعال طراحی شده است تا کیفیت صدای فراگیر شگفت انگیزی همراه با انعطاف پذیری و تحرک کامل را به شما ارائه دهد.
  • مدل Mi 4 و Mi 5 شیائومی نیز به ترتیب در دسامبر 2014 و آوریل 2016 روانه بازار شدند.

شیائومی یک شرکت ساخت وسایل الکتریکی است که در سال 2010 توسط بخش خصوصی در کشور چین راه‌اندازی شد. بخش عمده‌ای از فعالیت این شرکت به تولید و ساخت موبایل‌های هوشمند محدود می‌شود. تا سال‌های اولیه فعالیت شیائومی در صنعت ساخت موبایل، این شرکت محصولات خود را تنها به کشور‌های همجوار آسیایی خود صادر می‌کرد و وارد بازار جهانی نشده بود. اگر می خواهید از فضای ذخیره سازی بزرگ و وضوح بصری فوق العاده با جزئیات قطعی لذت ببرید، تلفن های همراه Redmi که برای ارائه صفحه نمایش شگفت انگیز، پردازنده قدرتمند و دوربین درخشان به شما ساخته شده اند، انتخاب ایده آلی هستند.

ورود کاربران

شیائومی در سال 2019 ردمی را به‌عنوان برندی مستقل معرفی کرد تا تمرکز خود را روی بازار گوشی‌های رده‌بالا قرار دهد. با اینکه این روزها Redmi هم محصولاتی در حد پرچم‌داران شیائومی تولید می‌کند، اما همچنان به ارائه‌ی گوشی‌های اقتصادی و ارزان‌قیمت توجه بیش‌تری نشان می‌دهد. شیائومی در شرایطی قدم به میدان گوشی‌های هوشمند گذاشت که اکثر برندهای فعال در این زمینه را می‌شد در یکی از دو دسته‌ی سازندگان دستگاه‌های باکیفیت و گران‌قیمت یا تولیدکنندگان مدل‌های بی‌کیفیت و ارزان‌قیمت قرار داد. هنر شیائومی این بود که توانست میان کیفیت و قیمت تعادل برقرار کند و این روند را تا امروز ادامه دهد. مرور طراحی و ویژگی‌های محصولات این شرکت نشان می‌دهد شیائومی دائما در حال به‌روزرسانی ساخته‌های خود است تا بهترین گوشی‌ها را با پایین‌ترین قیمت ممکن به بازار عرضه کند. شعار کمپانی چینی، «نوآوری برای همه» است و به همین دلیل سری‌ها و مدل‌های مختلفی از دستگاه‌ها را طراحی و تولید می‌کند.

در مورد این که بسیاری از گوشی های موبایل شیائومی از دوربین‌های باکیفیت و 108 مگاپیکسلی استفاده می‌کنند صحبت کردیم، ولی در این بخش می‌خواهیم به این نکته اشاره کنیم که شیائومی جزو بهترین‌های جهان از نظر کیفیت دوربین در بین پرچمداران است. شیائومی 11 اولترا توانست برای مدت طولانی در صدر جدول سایت Dxomark و بالاتر از رقبای سامسونگی و اپلی قرار بگیرد و عکس‌های تحسین برانگیز حتی در نور کم به ثبت برساند. شیائومی 12 اس اولترا نیز از راه رسیده تا موفقیت‌های نسل قبل از خود را تکرار کند. پس به طور کلی اگر بهترین دوربین‌های موجود را نیاز دارید قطعا شیائومی یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شماست.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5 4G دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

امروزه کمپانی شیائومی به درجه ای از پیشرفت خود رسیده به طوری که کمتر کسی است که نام این برند و محصولات آن را نشنیده باشد. این شرکت، جایگاه دوم جهان بعد از سامسونگ را به عنوان تولید کننده گوشی های هوشمند به دست آورده و اکنون به یک کمپانی معروف در سطح جهان تبدیل شده است. در ابتدا کاربران تمایل زیادی به خرید مدل های مختلف گوشی شیائومی نداشتند؛ اما زمانی که قابلیت های فوق العاده آن مانند فست شارژ، تنوع ظرفیت حافظه، دوربین حرفه ای و رابط کاربری راحت را مشاهده کردند، برای خرید گوشی های این برند اشتیاق نشان داده اند. علاوه بر این، مهم ترین دلیلی که کاربران را برای خرید محصولات این کشور چینی جلب کرد، قیمت گوشی شیائومی بود که در مقابل قابلیت های خوبی که ارائه می دهد، بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است. اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید و به دنبال یک راهنمایی جامع در مورد مدل های این برند هستید تا انتهای این مطلب از گوشی شاپ با ما همراه شوید. شیائومی سری گوشی های هوشمند بسیاری را ارائه می دهد که در بین نسل جوان و همچنین در جامعه تجاری بسیار محبوب هستند.

گوشی موبایل شیائومی مدل پوکو ام 5

Mi 11 Lite 5G از تراشه اسنپدراگون 780 برای پردازش داده ها استفاده می کند. در قاب پشتی آن، دوربین های سه گانه حرفه ای قرار دارند که به شما اجازه ثبت بهترین تصاویر را می دهد. صفحه نمایش گوشی، یک پنل AMOLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز است که روی آن یک پوشش گوریلا گلس 5 قرار دارد. دوربین های دوگانه ی اصلی و نیز دوربین سلفی گوشی شیائومی بسیار با کیفیت هستند. کافیست عکس های گرفته شده با گوشی شیائومی را با دوربین های دیگر مقایسه کنید تا متوجه رنگ های واقعی، کیفیت بالا و جذابیت تصاویر گرفته شده بشوید.

فروشگاه اینترنتی مبیت از جمله عرضه‌کنندگان کالای دیجیتال در سراسر کشور است که انواع کالاهای دیجیتال از جمله گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی گوشی را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا به فروش می‌رساند. فعالیت مبیت از سال 1393 به صورت رسمی آغاز شد و به لطف سالیان تجربه ما در زمینه فروش حضوری، توانستیم نیاز کاربران را به خوبی برآورده سازیم و تجربه متفاوتی را از خرید کالای دیجیتال برای کاربران رقم بزنیم. شما می‌توانید گوشی، لپ تاپ، تبلت و انواع لوازم جانبی مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت از مبیت خریداری کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. تیم پشتیبانی مبیت نیز همراه شما خواهد بود تا در مراحل خرید هر کالایی بهترین مشاوره را ارائه کند و تمامی سوالات شما را پس از خرید نیز پاسخگو باشد. در فروشگاه اینترنتی مبیت شما می‌توانید قیمت روز انواع کالای دیجیتال را از محبوب‌ترین برندهای بازار با اطلاعات کامل فنی ببینید و قیمت روز انواع گوشی های سامسونگ، شیائومی، اپل، هواوی و ..