گوشی موبایل شیائومی- مشخصات و فروش انواع گوشی موبایل شیائومی- شیائومی 360

Mi 11 Lite 5G از تراشه اسنپدراگون 780 برای پردازش داده ها استفاده می کند. در قاب پشتی آن، دوربین های سه گانه حرفه ای قرار دارند که به شما اجازه ثبت بهترین تصاویر را می دهد. صفحه نمایش گوشی، یک پنل AMOLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز است که روی آن یک پوشش گوریلا گلس 5 قرار دارد. دوربین های دوگانه ی اصلی و نیز دوربین سلفی گوشی شیائومی بسیار با کیفیت هستند. کافیست عکس های گرفته شده با گوشی شیائومی را با دوربین های دیگر مقایسه کنید تا متوجه رنگ های واقعی، کیفیت بالا و جذابیت تصاویر گرفته شده بشوید.

  • هر رده از گوشی‌های این برند، با یک شماره نام‌گذاری می‌شود و هر شماره گوشی شیائومی دارای زیرشاخه‌هایی است که در محدوده‌های قیمتی متنوعی قرار دارند.
  • البته شیائومی 1 سال پس از ارائه سیستم عامل به کاربران ، تولید تلفن هوشمند را آغاز کرد.
  • هنگام انتخاب تلفن همراه شیائومی ، مهم است که کاربران در مورد نیاز مورد نظر خود تصمیم بگیرند و تلفن مناسب برای این منظور را انتخاب کنند.
  • گوشی‌ های سامسونگ سری A، گوشی‌ های هواوی سری Y و Nova، گوشی‌های میان و پایین‌رده‌ی آنر و گوشی‌های نوکیا رقبای اصلی گوشی‌های ردمی در بازار کشورمان هستند.
  • شیائومیاولین گوشی هوشمند خود را در سال 2011 روانه بازار کرد و با گذشت زمان محصولات این شرکت پیشرفت بسیار چشم گیری داشته اند.

هدف این سری از گوشی های شیائومی گیمران و افراد علاقه‌مند به بازی می‌باشد ؛ اگرچه این برند در حال حاضر چندان شناخته شده نیست اما انتظار می‌رود تا در آینده نه چندان دور گوشی‌های BlackShark به یکی از محبوب‌ترین گوشی های گیمینگ تبدیل شوند. متفاوت‌ترین گوشی عرضه شده توسط شیائومی، یعنی Mi 11 Ultraبا طراحی متفاوت و یک نمایشگر خارجی از سری می است که در سال 2021 عرضه شد و توانست نظرات بسیاری را به سوی خود جلب کند. در مدل‌هایی با پسوند A، با پایین‌رده‌ترین و ارزان‌ترین نسخه روبرو هستیم که بیشتر برای کاربری‌های ساده و روزمره مناسب هستند.

برای کمک به شما در جستجوی بهترین گوشی شیائومی، در اینجا لیستی از گوشی های مقرون به صرفه شیائومی وجود دارد که می توانید خریداری کنید. از تلفن های ساده ارزان تا گوشی های ممتاز، گوشی های شیائومی همه چیز را برای شما آماده کرده اند. اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه با مشخصات بالا و قابلیت های سلولی متنوع هستید، گوشی های شیائومی برندی هستند که باید به خاطر بسپارید. سهم بزرگی از فروش گوشی های هوشمند برند شیائومی در گرو محصولات سری ردمی است. با خرید گوشی شیائومی از فروشگاه اینترنتی شیائومی ایران می‌توانید به مقایسه قیمت گوشی، بررسی تخصصی و در نهایت خرید بهترین گوشی شیائومی را انجام دهید. تنوع بالای موبایل های شیائومی که در زیر برند های ردمی، پوکو و بلک شارک هم موبایل های هوشمند خود را عرضه میکند، باعث شده کاربرانی که قصد خرید گوشی های شیائومی را دارند بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

با این حال، برای خرید این گوشی ها مجبور نخواهید بود که هزینه زیادی بکنید این گوشی های هوشمند روی اندروید وان اجرا می شوند، بنابراین شما یک تجربه اندروید خالص را خواهید داشت. Xiaomi Poco F3 نیز گزینه خوبی است، به خصوص اگر از بازی کردن لذت می برید. قیمت گوشی شیائومی با وجود قابلیت‌های سخت‌افزاری بسیار عالی و سیستم دوربین بی‌نظیر، بسیار پایین است و اگر به دنبال خرید یک گوشی با مشخصات گوشی‌های پرچمدار ولی با قیمت پایین هستید، خرید گوشی شیائومی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. خرید گوشی ردمی شیائومی را به کسانی که نمی‌توانند پول خرید گوشی شیائومی Mi یا Mi Note را بپردازند، پیشنهاد می‌کنیم. گوشی‌های شیائومی (و اغلب محصولات این شرکت) قیمت‌های بسیار مطلوبی در مقایسه با خیلی از گوشی‌های موجود در بازار دارند. این شرکت معمولا گوشی‌هایش را فقط اندکی بالاتر از قیمت تمام شده‌ی ساخت آن‌ها، قیمت‌گذاری می‌کند.

گوشی های هوشمند میان رده شییائومی مانند POCO مشخصات خوبی را با قیمت رقابتی ارائه می دهند. شما می توانید تمامی گوشی های موبایل برند های مختلف مانند شیائومی و سامسونگ را در مجموعه دارسو خریداری کنید. گوشی های هوشمند شیائومی در عین داشتن قیمت های پایین، از مشخصات چشمگیری برخوردار هستند و توانستند فروش خوبی را در بازارهای جهانی به دست آورند. علاوه بر این دو ویژگی، تنوع بالای گوشی های شیائومی از دلایل دیگری است که کاربران را برای خرید آن ها تشویق کرد. این شرکت چینی برای رفع نیاز تمام اقشار جامعه تلاش می کند تا همه بر اساس توانایی اقتصادی و نیاز خود، بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنند. ازاین رو، انواع گوشی های شیائومی در چهار دسته پایین رده، میان رده، پرچم دار و گیمینگ قرار می گیرند که هرکدام موردتوجه دسته ای از کاربران قرار گرفته است.

اخبار شیائومی کالا

بیشتر گوشی های شیائومی حتی در هنگام انجام ساده ترین کارها، بیش ازاندازه گرم می شوند. ردمی نوت 11T پرو به واسطه تراشه Dimensity 8100 جزء گوشی های گیمینگ شیائومی به حساب می آید. از آنجایی که سیاست اولیه ساخت گوشی شیامی بر همین اساس بوده است، با قطعیت می‌توان گفت تمامی مدل‌های آن ارزش خرید بالایی دارند و این یعنی شما در قبال پرداخت هزینه‌ای معقول، امکانات بیشتری دریافت می‌کنید. در ادامه مواردی را در رابطه با قیمت شیائومی مطرح خواهیم کرد به این دلیل که احتمال می‌دهیم، اکثر افرادی که برای اولین بار قصد دارند از این برند خرید کنند، ابهام وجود داشته باشد. دسترسی به مقایسه کم‌ترین قیمت و مشخصات فنی از طریق لیست‌ محصول و صفحه‌ی آن‌ها امکان‌پذیر است.

در عین حال ، گوشی موبایل شیائومی Mi 10T با فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی بیشتر مورد پسند کاربرانی می باشد که دوست دارند ظرفیت حافظه بالا داشته باشند تا با دوربین پیشرفته خود عکس و فیلم بگیرند. گفتنی است گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro و 10T Pro و Redmi Note 8 Pro و Note 8 Pro طرفداران بسیاری دارند. شرکت شیائومی با زیرمجموعه‌های بزرگی که دارد هرکدام از آن‌ها در تولید و طراحی محصول جدید کمک می‌کنند و یا خود شرکت شیائومی به ساخت و طراحی یک مدل جدید می‌پردازند اگرچه هرکدام از این محصولات بانام شرکت شیائومی به فروش می‌رسد. برندهای معتبر در صنعت موبایل سالانه تنها از چند نوع گوشی‌های طراحی‌شده خود را نمایی می‌کنند اما شرکت شیائومی طیف وسیعی از محصولات خود را هرسال وارد بازار می‌کند که دارای مدل‌های گوناگون و باقیمت مناسب است. امروزه پنج سری گوشی با برند شیائومی تولید و طراحی می‌شود که البته که تنها برخی از این مدل‌ها به‌روزرسانی نشده‌اند. اگر شما نیز قصد خرید گوشی شیائومی باقیمت مناسب رادارید بهتر است ابتدا به فروشگاه اینترنتی فرنا نگاه کنید و سپس به نکات زیر توجه کنید.

از دیدگاه طراحی، شیائومی با تمام ویژگی های طراحی بالای گوشی های هوشمند عالی به نظر می رسد. انتخاب مواد با کیفیت عالی و سبک وزن باعث شده است که این گوشی به عنوان یک گوشی شگفت انگیز به کاربران اطمینان خاطر دهد. این گوشی ها دارای نمایشگر های OLED تمام صفحه، زاویه های خوب، کیفیت ساخت خوب و منحنی های مناسب هستند. در حال حاضر، آخرین نسخه رابط کاربری گوشی‌های شیائومی نیز MIUI 13 است که در آخرین روزهای سال 2021 به همراه گوشی‌های سری Xiaomi 12 معرفی شد. این رابط کاربری به صورت ترکیبی از اندروید 11 و 12 گوگل استفاده می‌کند و دارای امکانات جدیدی از جمله ویجت‌های جدید، تغییراتی در رابط کاربری، فونت جدید Mi Sans، کنترل سنتر بازطراحی شده، والپیپرهای زنده جدید و حالت استفاده تک دستی است. اما گوشی‌های سری Poco و Redmi شیائومی ارزان قیمت‌تر هستند و تنوع بسیار زیادی دارند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10S دو سیم کارت، ظرفیت 128 گیگابایت با رم 8 گیگابایت

فروشگاه اینترنتی مبیت از جمله عرضه‌کنندگان کالای دیجیتال در سراسر کشور است که انواع کالاهای دیجیتال از جمله گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی گوشی را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا به فروش می‌رساند. فعالیت مبیت از سال 1393 به صورت رسمی آغاز شد و به لطف سالیان تجربه ما در زمینه فروش حضوری، توانستیم نیاز کاربران را به خوبی برآورده سازیم و تجربه متفاوتی را از خرید کالای دیجیتال برای کاربران رقم بزنیم. شما می‌توانید گوشی، لپ تاپ، تبلت و انواع لوازم جانبی مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت از مبیت خریداری کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. تیم پشتیبانی مبیت نیز همراه شما خواهد بود تا در مراحل خرید هر کالایی بهترین مشاوره را ارائه کند و تمامی سوالات شما را پس از خرید نیز پاسخگو باشد. در فروشگاه اینترنتی مبیت شما می‌توانید قیمت روز انواع کالای دیجیتال را از محبوب‌ترین برندهای بازار با اطلاعات کامل فنی ببینید و قیمت روز انواع گوشی های سامسونگ، شیائومی، اپل، هواوی و ..

این آپدیت‌ها به صورت هفتگی منتشر می‌شوند و برای دریافت آن‌ها لازم است یک بار رام دولوپر یا بتا را روی گوشی خود فلش کنید. رابط کاربری MIUI در نسخه‌های MIUI 12 و MIUI 12.5 کاملا بهینه شده و امکاناتی نظیر هوش مصنوعی برای اجرای سریعتر برنامه‌ها به آن اضافه شده است. با مشاهده عکس گوشی شیائومی که در ابعاد مناسب در صفحات محصول در دسترس است، به خوبی می‌توان سبک طراحی محصول را مشاهده کرد. شیائومی یکی از معدود شرکت‌هایی است که در موبایل های خود از فرستنده مادون‌قرمز برای کنترل لوازم خانگی استفاده می‌کند. ردمی نوت 11 پرو پلاس شیائومی که قیمتی کمتر از 10 میلیون دارد به فناوری شارژ سریع 120 واتی مجهز شده و در زمانی حدود 17 دقیقه از 0 تا 100 شارژ می‌شود و این در صورتی است که شارژ شدن پرچمداران سامسونگ و اپل 1 تا 2 ساعت زمان نیاز دارد. شاید اصلی‌ترین دلیلی که کاربران به سراغ گوشی‌ های شیائومی می‌روند را بتوان همین ارزش خرید بالا دانست.