خرید و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi فروش ویژه مقداد آی تی

گوشی های پرچمدار شیائومی، میان رده ها و حتی پایین رده های اقتصادی این برند نسبت به محصولات هم رده در بین سایر برندها قیمت مناسب‌تری دارند که این موضوع در افزایش توان خرید کاربران و محبوبیت این برند تاثیر به سزایی داشته است. البته ناگفته نماند که تولیدات شرکت شیائومی محدود به انواع گوشی های شیائومی نمی‌شود و در عرصه‌های دیگر نیز محصولات متنوعی دارد. شیائومی در گوشی‌هایش از سیستم عامل اندروید با پوسته سفارشی MIUI استفاده می‌کند. MIUI از امکانات مختلفی برخوردار است و هر ساله نسخه جدیدی از آن برای گوشی‌های این شرکت منتشر می‌شود.

  • تفاوت کوچکی که این بین وجود دارد این است که شارژرهای نسخه چین ممکن است برای سازگاری با پریزهای ایران نیاز به تبدیل داشته باشند، اما پک هند و گلوبال بدون نیاز به تبدیل قابلیت سازگار با پریزهای ایران را دارند.
  • گوشی موبایل یکی از انواع محصولاتی است که این شرکت به تولید آن‌ها می‌پردازد.
  • گوشی هوشمند شیائومی با ظرفیت های حافظه و حافظه رم های مختلفی ارائه می‌شد تا خریداران برای خرید گزینه های بیشتری را در اختیار داشته باشند و به نسب بودجه خود بتوانند انتخاب مناسبی را برای خرید داشته باشند.
  • در سالهای اخیر، شیائومی گوشی های پرچم‌داربسیار قدرتمندی را روانه بازار کرده است.
  • امروزه خرید گوشی شیائومی در خود چین، هند، اغلب کشورهای اروپایی و بسیاری از کشورهای دیگر، از جمله ایران امکان‌پذیر است.

اصلی ترین دلیلی که کاربران این تلفن ها را خریداری می کنند، قیمت این گوشی ها است. شما می توانید این گوشی ها را که دارای یک صفحه نمایش OLED و دوربین سه لنز است، در کنار 8 گیگابایت رم و آخرین پردازنده کوالکام با قیمتی مناسب خریداری کنید. ارزان بودن این گوشی ها به دلیل اجزایی که استفاده می کنند نیست بلکه به روشی است که شیائومی در ساختار تجاری خود استفاده کرده. ما در سایمان دیجیتال با هدف تسهیل روند خریدو ارائه‌ی قیمت مناسبفعالیت خود را آغاز نموده‌ایم و در تلاش هستیم تا محصولات بروز را به بهترین شکل ممکن عرضه کنیم.

کمپانی خلاق چینی در سال 2010 تاسیس شد و یک سال بعد، اولین گوشی هوشمند خود یعنی Xiaomi Mi1 را روانه‌ی بازار کرد. از همان ابتدای کار، کیفیت ساخت، نوآوری و قیمت مناسب به اصول طراحی، تولید و عرضه‌ی محصولات شیائومی تبدیل شدند و این رویکرد همچنان ادامه دارد. پس از اثبات کیفیت گوشی های شیائومی کاربران بسیاری از کشورها خرید گوشی شیائومی را به سایر برندها ترجیح دادند.

هنگام خرید گوشی شیائومی به چه چیزهایی باید توجه کنیم؟

قیمت گوشی های ردمی رقابتی ترین قیمت ها در بازار است و ارزشی که گوشی های ردمی ارائه می کنند ارزش قیمت را دارد که فرد برای خرید این گوشی می پردازد. این دستگاه به قدری موفقیت آمیز بود که این شرکت تصمیم گرفت به ساخت گوشی ادامه دهد. این به خوبی جواب داد، زیرا شیائومی در سال 2016 به پنجمین تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان تبدیل شد. بارزترین مشخصه گوشی شیائومی که کاربران بسیاری را مجذوب خود کرده، دوربین عکاسی قدرتمند آن است. با در نظر گرفتن کیفیت قطعات و سایر مشخصات فنی مثل سرعت بالای حافظه داخلی، باتری قوی، پردازنده مطلوب و سنسورهای حساس، خرید گوشی شیائومی، به راحتی قابل اعتماد می شود.

گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro دوسیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت

خود سری می هم به مدل‌های مختلفی با قیمت و مشخصات فنی متفاوت طبقه‌بندی می‌شود. مدل‌هایی با پسوند لایت،‌ مشخصات فنی و عملکرد ضعیف‌تری را نسبت به نسخه عادی و تی دارند و با قیمت کمتری هم نسبت به این دو مدل به فروش می‌رسند. با وجود این ایرادات و کج سلیقگی ها در طراحی و سیستم عامل، اگر به دنبال یک گوشی جدید هستید، قطعاً گوشی های شیائومی ارزش بررسی دارند.

این مدل با ظرفیت رم 2 گیگابایت و پردازنده 8 هسته ای ، عملکرد بالایی را ارائه می دهد. این گوشی به شما کمک می کند تا با دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی خود عکس های واضحی بگیرید. با ارائه طیف گسترده ای از لوازم جانبی گوشی شیائومی و لوازم جانبی لپ تاپ شیائومی، مانند هدفون های با کیفیت خوب و بسیاری از لوازم جانبی شیائومی بهترین برندی است که می توان به آن مراجعه کرد. تمام نیازهای لوازم جانبی موبایل شما اگر اخیراً یک گوشی هوشمند اندرویدی خریده اید و می خواهید تجربه موسیقی خود را افزایش دهید. میتوان بین گوشی ها و لوازم مختلف شیائومی را انتخاب کرد که با حذف نویز فعال طراحی شده است تا کیفیت صدای فراگیر شگفت انگیزی همراه با انعطاف پذیری و تحرک کامل را به شما ارائه دهد.

با استفاده از این رابط می توان گوشی هوشمند خود را به گونه ای دلخواه مرتب کرد زیرا ار سرعت و امنیت بسیار بالایی برخوردار است. قطعات گوشی های شیائومی کاملا در دسترس‌اند و اگر بنا به هر علتی دچار مشکل شوند، به سادگی قابل تعمیر می‌باشند و هیچ مشکلی برای تعمیر آن‌ها وجود ندارد. تفاوت کوچکی که این بین وجود دارد این است که شارژرهای نسخه چین ممکن است برای سازگاری با پریزهای ایران نیاز به تبدیل داشته باشند، اما پک هند و گلوبال بدون نیاز به تبدیل قابلیت سازگار با پریزهای ایران را دارند. کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت همیاران فناوری هوشمند ارس (فروشگاه آنلاین سایمان دیجیتال) می‌باشد. هم‌چنین به منظور تسهیل در ارسال و تامین کالا، مراکز انبارداری خود را در شهرهای تهران، تبریز، بوشهر و شیراز ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم کالاها را در زمان مناسب و سریع‌تری به دست مصرف‌کننده نهایی برسانیم. علاوه بر این می‌توانید از خدمات پس از فروش سایمان دیجیتال شامل مرجوعی یا تعویض کالای خریداری شده نیز بهره‌مند شوید.

اما در بازارهای بین‌المللی، این شیائومی است که عنوان نماینده‌ی شایسته‌ی چینی‌ها را با خود حمل می‌کند و دو غول بزرگ دنیای موبایل یعنی سامسونگ و اپل را به چالش می‌کشد. در سال 2021 شیائومی برای اولین بار موفق شد اپل را در بازار اروپا پشت سر بگذارد که این مسئله، کیفیت بالای محصولات این شرکت را تایید می‌کند. اکثر گوشی‌های شیائومی در چین و هند ساخته می‌شوند ولی این برند چینی‌ کارخانه‌های دیگر هم در دیگر نقاط جهان دارد. البته بحث مهم این است که گوشی‌های شیائومی فارغ از این که کجا تولید شده‌اند دقیقا کیفیت ساخت یکسانی دارند و قطعا هیچ تفاوتی بین کیفیت محصولات وجود ندارد.