گوشی هواوی مشخصات، خرید و قیمت گوشی هواوی Huawei

شرکت مخابرات چینی‌ از سال 1997 تلفن های همراه هواوی را تولید‌‌‌‌‌ کرده است.آخرین عرضه گوشی هوآوی enjoy 20se است. این گوشی هوشمند در دسامبر سال 2020 به بازار عرضه شد، با وجود سایت معتبر و فراوان خرید گوشی هوآوی را آسان کرده است . گوشی های میان رده هواوی به گونه ای طراحی می شوند که با به روزترین قابلیت ها، استفاده از دوربین با کیفیت و حافظه داخلی مناسب در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. برای رقابت با برندهای بزرگ huawei پرچمداران خود را با کیفیت بسیار بالا را روانه بازار خواهد کرد. میتوانید انواع گوشی هوآوی را از فروشگاه گوشی پلازابا بهترین قیمت به همراه مشخصات فنی و نقد و بررسی تخصصی خریداری بفرمایید.

  • البته این مدل موبایل هوآوی، ظرافت زیادی ندارد و ضخامت آن 3/9 میلی‌متر بوده و وزنی در حدود 206 گرم دارد.
  • عواملی مانند نوع پردازنده، دوربین، باتری، نوع صفحه نمایش، پردازنده گرافیکی و امکانات مختلف نرم افزاری بر قیمت انواع گوشی موبایل هواوی تاثیر گذار است.
  • در این‌جا قصد داریم سری های گوشی هواوی را که تا امروز فعال هستند، با هم بررسی کنیم.
  • هوآوی Mate 40 Pro در حال حاضر بهترین گوشی دنیا از نظر دوربین است و بعد از آن هوآوی P40 Pro یکی از فوق‌العاده‌ترین دوربین‌ها در بین تمام برندها را دارد.
  • چنانچه بهقیمت روز گوشی ها نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که این سری از گوشی های هواوی نیز به دلیل داشتن مشخصات قدرتمند، بالاترین جایگاه را در لیست قیمت گوشی های هواوی دارد.

بخش موبایل هواوی که از سال ۲۰۰۴ تولید گوشی را آغاز کرده بود، در سال ۲۰۰۹ با یک گوشی مبتنی بر اندروید ۱.۵ پا به عرصه‌ی رقابت گوشی‌های هوشمند گذاشت. با توجه به پایین بودن قیمت گوشی های هواوی، برند چینی خیلی زود به سایر بازارها از جمله ایران راه پیدا کرد. قیمت گوشی هواوی در آن زمان یک مزیت رقابتی برای گوشی های هواوی به حساب می‌آمد؛ از این رو بسیاری از کاربران خرید گوشی هواوی را به سایر برندها ترجیح دادند و این شرکت خیلی زود توانست به یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان گوشی جهان نیز تبدیل شود.

Huawei P9 lite Dual 16G

این موضوع سبب شده است که هواوی از بعضی از اپلیکیشن‌های ضروری گوشی‌های هوشمند امروزی، مثل اپلیکیشن‌های گوگل محروم شود. در حال گوشی هواوی P40 Pro+ با کسب امتیاز 139 در سایت Dxomark بهترین دوربین را در بین گوشی های هواوی دارد و توانسته مقام دوم بهترین دوربین دنیا در بین گوشی های اندرویدی به خود اختصاص بدهد. از طریق بخش نمودار قیمت گوشی Huawei موردنظر می‌توانید وضعیت کلی قیمت آن را مشاهده کنید؛ همچنین باید برای پیش‌بینی قیمت کالا در آینده، نوسانات قیمت ارز را نیز مدنظر قرار دهید. گوشی‌ های سامسونگ سری A، گوشی‌ های شیائومی از سری ردمی و گوشی‌ های نوکیا در کنار محصولات برند آنر رقبای اصلی گوشی‌های ردمی در بازار کشورمان هستند. سری Y شامل گوشی های میان رده هوآوی می‌شود که هر یک قابلیت‌های خاصی را به کاربران ارائه می‌دهند؛ قیمت مناسب‌تر نسبت به پرچمداران اولین شاخصه این گوشی‌هاست و هر یک طرفداران خاص خود را دارند. ما با ایجاد محتواهای معرفی محصولات، جعبه گشایی، بررسی، مقایسه و نمودار قیمت در محصولات توانسته‌ایم روند انتخاب و خرید گوشی و سایر محصولات را آسان‌تر کرده و طعم لذت‌بخش خرید اینترنتیرا به مشتریان خود منتقل کنیم.

خانواده‌ی میت ۲۰، میت ۱۰، میت ایکس، پی ۳۰، پی ۲۰، نوا ۵، نوا ۵ تی، پی اسمارت ۲۰۱۹، وای ۹ پرایم ۲۰۱۹ برخی محصولات شاخص دریافت‌کننده اندروید ۱۰ هستند. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی تاپ رایان فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. هر کمپانی و تولیدکننده گوشی همراه تلاش دارد که گوشی‌های خود را نسبت به سایر رقبا خاص‌تر جلوه دهد و یکی از روش‌های انجام این کار، معرفی رابط کاربری اختصاصی است.

گوشی موبایل هواوی Y6 پرایم 2019 رم …

آمریکا، هواوی رو تحریم کرد و هواوی دیگه نمیتونست ازگوگل پلی و ابزار های گوگل استفاده کنه و همین باعث شد که این برند معتبر از لیست بهترین گوشی های بازار حذف بشه. در این قسمت می‌توانید لیست تمامی موبایل های هواوی موجود در برتر دیجیتال به همراه قیمت روز آنها را ملاحظه فرمایید. در صورت هر گونه سوال در خصوص قیمت موبایل هواوی و یا سایر موارد، می‌توانید از طریق ارتباط با پشتیبانی سوالات خود را مطرح نمایید. به غیر از شرکت اپل، تعداد کمی از برندها، سخت‌افزارهای داخلی گوشی‌های خود را تولید می‌کنند. هواوی، پردازنده‌ها، مودم‌ها، پردازنده‌های گرافیکی و دیگر سخت‌افزارهای گوشی‌های خودش را در کارخانه‌های خود تولید می‌کند.

دیجی دو با گسترش روابط با بیش از 100 فروشنده و تولید کننده فضایی مناسب خرید ایرانی را فراهم آورده است که در آن شما می توانید با مشاوره از کارشناسان واحد فروش ، خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید. آخرین گوشی‌های سری P هواوی عملکرد چشمگیر دوربین را ارائه داده‌اند که مورد قبول اکثر افراد است، بنظر می‌رسد که از نظر سطح فنی، چشمگیرترین دوربین را در گوشی‌های هوشمند بازار داشته باشد. این شرکت سعی داشته علاوه بر حفظ کیفیت و عملکرد قابل قبول و با مناسب بودن قیمت گوشی هواوی، نظر اکثر کاربران را جلب کند. همچنین هواوی توانسته سی پی یو و پردازنده گرافیکی اختصاصی برای گوشی‌های خود تولید کند. اگر مشکل عدم دسترسی هواوی به برنامه‌های گوگل را در نظر نگیریم، گوشی‌های هواوی ویژگی‌های برجسته‌ای دارند. فروشگاه اینترنتی کالاوما، با تجربه‌‌ای چندین ساله در بازارهای دیجیتال و کالاهای تکنولوژی، همواره سعی دارد تا خریدی مطمئن با قیمت مناسب برای همراهان عزیز خود فراهم نماید.

بله، با وجود سرویس موبایل هوآوی که خلا سرویس موبایل گوگل را برطرف می‌کند و با توجه به کارایی و کیفیت بالای گوشی های هواوی و قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن آن‌ها ارزش خرید را دارند. گوشی نوا، نیز یکی از دیگر سری گوشی های هواوی است که در کلاس گوشی های میان رده قرار دارد. این سری از گوشی های هواوی به دلیل داشتن مشخصات و امکاناتی بهتر، در جایگاه بالاتری از گوشی های سری Y قرار می‌گیرند. به نظر می‌رسد که بازار هدف این سری از گوشی های هواوی، جوانان علاقه‌مند به فناوری‌های جدید و امکانات خاص هستند. با نگاه انداختن به قیمت روز گوشی هواوی متوجه می‌شوید که قیمت این سری از گوشی های هواوی کمی بالاتر از سری Y است و همان‌طور که در بالاتر خدمتتان عرض کردیم دلیل این اختلاف قیمت، به‌کارگیری سخت‌افزار قدرتمند در این سری است.

هواوی الان گوشی های هوشمند با صفحه نمایش های لمسی رو تولید کرده که از قیمت به مراتب بالاتری برخوردار هستن. ما توی رایااستور این صفحه رو آماده کردیم تا شما بتونید بصورت لحظه ای از قیمت انواع گوشی هواوی آگاه بشید. موتور جستجوی رایااستور، هر ساعت لیست زیر رو به روز میکنه و اگه محصولی از لیست زیر ناموجود بشه اون رو از لیست حذف میکنه و محصول جدید رو اضافه می کنه تا دائما قیمت گوشی های هواوی به‌روز باشه. گوشی هواوی، رابط کاربری مخصوص به خود با نام EMUI را دارد، که امکانات مختلفی را برای کاربران ارئه می نماید، مثلا امکان شخصی سازی فضا با تم های گوناگون، امکان مدیریت تمام اطلاعات، امکانات امنیتی، کنترل باتری و بهینه سازی مصرف شارژ و … در آن وجود دارد و هم چنین در این رابط کاربری خبری از لیست نرم افزار ها نیست و تمام نرم افزار های دانلود شده بر روی دسکتاپ قرار می گیرند تا دسترسی و مدیرت کاربران بر آن ها راحت تر باشد.

استارت موفقیت های شرکت هواوی در سال 2000 میلادی رقم خورد، جایی که توانست با افزایش تولیدات بازارهای جهانی را با نام خود آشنا سازد. در حال حاضر جایگاه بهترین گوشی های میان رده هواوی به گوشی Y9a، گوشی Y7a، گوشی Y8s و گوشی نوا 5 تی تعقل می‌گیرد که با داشتن مشخصات سخت‌افزاری مناسب و امکانات خوب می‌توانند به راحتی نیاز کاربران را در این طیف برطرف کنند. هوآوی Mate 40 Pro در حال حاضر بهترین گوشی دنیا از نظر دوربین است و بعد از آن هوآوی P40 Pro یکی از فوق‌العاده‌ترین دوربین‌ها در بین تمام برندها را دارد. گوشی هواویمحصول یکی از شرکت‌های چند ملیتی فنآوری محوربوده که مقرر اصلی آن در شهر شنژن چین قرار دارد. این شرکت که در سال 1987 تأسیس شد،در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین و شناخته شده‌ترین شرکت‌های ارتباطی قدرتمند دنیا محسوب می‌شود.