قیمت گوشی هوآوی Huawei امروز ۱۴ آذر ترب

در دنیای حاضر، ترند جهانی گوشی‌های هوشمند در حال حرکت به سمتی است که تمامی لوازم جانبی در حال حذف از جعبه محصولات است. مدت زمانی است که دیگر هندزفری به همراه گوشی‌های هوشمند عرضه نمی‌شود و این موضوع به حذف جک های 3.5 میلی متری از گوشی های بالا رده مرتبط است. اکثریت گوشی های هوآوی تنها با آداپتور و کابل شارژ همراه‌اند و به همراه این سری از گوشی های‌هوشمند به ندرت لوازم جانبی دیگری مشاهده می‌شود. هوآویمحصولات خود را در سری های مختلفی عرضه می‌کند که هر یک ویژگی‌های خاصی را ارائه می‌دهند. جسارت هوآوی در طراحی مدل‌های جدید همواره زبانزد بوده است و نظرات کاربران خاص پسند را به خوبی جلب کرده است.

  • این موضوع سبب افت ناگهانی فروش گوشی های هوآوی شد و کاربران دیگر نمی‌توانستند ریسک خرید گوشی هایی بدون قابلیت پشتیبانی از سرویس‌های گوگل را بپذیرند؛ اما این موضوع تنها مدت کوتاهی این برند را تحت تاثیر قرار داد.
  • در این بخش نظرات کارشناسان زومیت را در مورد محصولات مختلف از جمله موبایل های هواوی محبوب بازار را مشاهده خواهید کرد.
  • بد نیست اشاره کنیم که جدیدترین گوشی هواوی Mate دارای یک پردازنده‌ی کرین می‌باشد.
  • به طور کلی دوربین پشتی گوشی از 4 لنز تشکیل شده است که کیفیت لنز اصلی آن، 48 مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی نیز با کیفیت 16 مگاپیکسل در یک پانچ کوچک در بالای نمایشگر قرار می‌گیرد.
  • بدنه جلویی گوشی از شیشه ساخته شده ولی فریم و قاب پشتی از جنس پلاستیک است که به لحاظ قیمت گوشی، کاملاً عمل معقولانه‌ای به نظر می‌رسد.

پرچمداران هواوی در سال 2020 نیز به همین دلیل فروش بالایی را به نام خود به ثبت رسانیدند. البته در این بین خرید گوشی هواوی به دلیل تحریم های گوگل با اما و اگرهایی رو به رو بود اما هواوی این معضل را با راه اندازی هواوی موبایل سرویس و اپ گالری با هزاران توسعه دهنده در سراسر دنیا به خوبی حل نموده است. گوشی های huawei با داشتن صفحه نمایش با کیفیت، چیپست پرقدرت، صدای استریو، باتری قوی، قیمت مناسب و طراحی زیبا، بهترین و مناسب ترین گزینه برای سرگرمی کودکان، استفاده چند رسانه‌ای و خرید است. فروشگاه اینترنتی مبیت از جمله عرضه‌کنندگان کالای دیجیتال در سراسر کشور است که انواع کالاهای دیجیتال از جمله گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی گوشی را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا به فروش می‌رساند. فعالیت مبیت از سال 1393 به صورت رسمی آغاز شد و به لطف سالیان تجربه ما در زمینه فروش حضوری، توانستیم نیاز کاربران را به خوبی برآورده سازیم و تجربه متفاوتی را از خرید کالای دیجیتال برای کاربران رقم بزنیم.

قیمت گوشی هواوی؛ قیمت گوشی huawei باضمانت معتبر

در واقع بر تولید محصولات شیک و سرگرمکننده تمرکز داشته و یکی دیگر از خطوط تولید این کمپانی بوده که امکانات بسیار عالیرا ارائه می‌دهند، به طوری که می‌توان عملکرد برخی از انواع گوشی هواوی را بین مدل‌های میان‌رده و پرچمدار قلمداد کرد. در واقع بازار هدف این سری بیشتر جوانان تشنه بهرمندی از فنآوری‌هایجدید و پیشرفت است. در مجموع تراشه‌های قدرتمند و دوربین عالی از جمله ویژگی‌های اینسری محسوب می‌شود. در سال 2009 بود که این شرکت با همکاری شرکت «تیموبایل» اولین موبایل خود را وارد بازار کرد. در صفحهٔ هر محصول بخشی وجود دارد که قیمت روز گوشی هواوی را در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید از میان فروشگاه های اینترنتی اقدام به انتخاب و خرید گوشی Huawei مدنظرتان کنید.

وجه تمایز موبایل Huawei با رقبا

شما می‌توانید گوشی، لپ تاپ، تبلت و انواع لوازم جانبی مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت از مبیت خریداری کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. تیم پشتیبانی مبیت نیز همراه شما خواهد بود تا در مراحل خرید هر کالایی بهترین مشاوره را ارائه کند و تمامی سوالات شما را پس از خرید نیز پاسخگو باشد. فروشگاه اینترنتی مبیت علاوه بر ارائه خدمات به مصرف کنندگان امکان خرید عمده برای همکاران را نیز فراهم ساخته است؛ البته تسویه مدت دار نیز جزئی از خدمات مبیت برای شماست تا بتوانید کالای فروشگاه خود را به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه‌ای در هر زمان تامین کنید. در فروشگاه اینترنتی مبیت شما می‌توانید قیمت روز انواع کالای دیجیتال را از محبوب‌ترین برندهای بازار با اطلاعات کامل فنی ببینید و قیمت روز انواع گوشی های سامسونگ، شیائومی، اپل، هواوی و .. از دیگر مزایای فروشگاه مبیت می‌توان به اطلاعات فنی دقیق و بررسی‌های تخصصی مرتبط با انواع گوشی موبایل، هدفون و لوازم جانبی از جمله پاوربانک اشاره کرد، که شما را در تجربه خریدی بی‌نظیر همراهی می‌کند.

گوشی‌های سری P هواوی

اولین نسل از گوشی های سری Y در سال 2019 روانه بازار شد که به دلیل داشتن قیمت مناسب و ارائه بهترین مشخصات سخت‌افزاری توانست توجه افراد بسیاری را به خود جلب کند و سهم کثیری از بازار فروش را به خودش اختصاص بدهد. در مجموع اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه هستید که پاسخگوی نیازهای روزانه شما باشد، حتماً به لیست قیمت گوشی هواوی نگاهی بیندازید و محصولات این سری را بررسی کنید. واردکنندگان متنوعی گوشی های هواوی را به طور رسمی وارد ایران می‌کنند؛ اما خدمات پس از فروش انواع گوشی هواوی مستقیما تحت نظارت شرکت هواوی انجام می‌گیرد. از گوشی‌های سری میت، باید به گوشی هواوی میت 40 پرو اشاره کرد که به یک نمایشگر غول پیکر 6.76 اینچی OLED با نرخ رفرش 90 هرتزی مجهز است و در دو نسخه با بدنه شیشه‌ای یا چرمی عرضه می‌شود. این گوشی به چیپست 5 نانومتری Kirin 9000 با 8 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی مجهز است و روی قاب پشتی آن دوربین سه‌گانه 50 + 12 + 20 مگاپیکسلی با لنزهای برند Leica حضور دارد.

گوشی‌های سری P و سری Mate هواوی، از جمله محصولات پرچمدار این کمپانی هستند که با گوشی‌های قدرتمند بازار مثل گلکسی اس 12 سامسونگ و یا آیفون 13 پرو مکس اپل رقابت می‌کنند. عمده مشکلاتی که در گوشی‌ های هوشمند هوآوی به وجود می‌آید، مربوط به نرم‌ افزار است و کمتر دچار مشکلات سخت‌ افزاری می‌شوند. در این مقاله چند مورد از بهترین موبایل هوآوی در رده‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت تا کابران بتوانند ضمن آشنایی با این برند، خریدی بهینه را به دنبال داشته باشند. شرکت هوآوی یکی از بزرگترین شرکت‌ های تولیدکننده انواع دیوایس‌ های ارتباطی از جمله موبایل است. گوشی‌ های تلفن همراه این برند، از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار هستند به طوری که به عنوان یک رقیب جدی برای برندهایی نظیر شیائومی وسامسونگ نظر گرفته می‌شوند.