لیست بهترین گوشی های موبایل هوآوی + قیمت، مشخصات و خرید هواوی موبایل فارسی

سری آنر بخشی از تولیدات این شرکت بود که توانست فروش مناسبی را به خود اختصاص دهد. در بازار جهانی و هم چنین بازار ایران قیمت گوشی هواوی به نسبت خدماتی که ارائه می کند در مقایسه با رقیبان بسیار مناسب بوده و این محصولات در دسته محصولات پرفروش قرار گرفته اند که این تقاضا دلایلی نیز دارد که در این مطلب به آن ها اشاره می نماییم. برای اینکه خرید گوشی هوآوی برایمان ساده باشد، باید چند نکته ساده را در نظر بگیریم. لیست قیمت گوشی هوآوی را در سایت مقداد آی تی مشاهده کنیم و متناسب با بودجه مان یک بازه قیمتی را انتخاب کنیم.

  • با اینکه گوشی هواوی مهم‌ترین و اصلی‌ترین محصول این کمپانی به‌نظر می‌رسد، اما هواوی محصولاتی با برچسب سفید نیز می‌سازد.
  • هواوی اخیرا اعلام کرده است که تمامی گوشی‌های اخیر این شرکت در آینده به هارمونی او اس (سیستم‌عامل اختصاصی این شرکت) به‌روزرسانی خواهد شد.
  • ضخامت کم، استفاده از به‌روزترین طراحی‌ها در قسمت‌هایی مانند بریدگی بالای نمایشگر و پنل پشتی و همچنین کاهش چشمگیر حاشیه اطراف نمایشگر باعث شده است حتی گوشی های ارزان هواوی نیز از نظر ظاهری طراحی قابل قبولی داشته باشند.
  • گوشی های هوشمند ارائه شده توسط هواوی با سخت افزارهای ایده‌آل، قابلیت‌های متنوع و قیمت مقرون به صرفه، روانه بازار می شوند.
  • هرچند گوشی شیائومی در برخی موارد از جمله ظرفیت باتری و چیپست بهتر است، اما طراحی چشم‌نواز هواوی Y7p باعث شده تا بسیاری از صاحبان آیفون‌های اپل بخواهند از این گوشی به عنوان گوشی دوم خود که اندروید است استفاده کنند.

کمپانی هواوی یکی از بزرگ‌ترین برندهای ساخت گوشی است که توانسته در بازار به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند. هوآوی یک شرکت چند ملیتی است که در زمینه شبکه‌های کامپیوتری و ارتباطات فعالیت می‌کند، در سال ۱۹۸۷ توسط فردی به نام رن ژنگفی با سرمایه اولیه ۳۴۰۰ دلار در شهر شنزن چین تاسیس شده است. رایااستور آبان‌ماه 1397 پا به دنیای فناوری گذاشته و تا امروز افتخار میزبانی از میلیون‌ها کاربر رو داشته و وظیفه خودش میدونه که جدیدترین اخبار و ناب‌ترین اطلاعات رو به شما هدیه بده. ما توی رایااستور هر ساعت جدیدترین اخبار تکنولوژی رو از سرتاسر دنیا رصد و اونا رو به شما ارائه میدیم. در رایااستور میتونید مقالات نقد و بررسی، مقایسه، راهنمای خرید و بررسی ویدئویی رو مطالعه کنید تا بتونید با دید بازتری اقدام به خرید و انتخاب محصول موردنظرتون کنید.

در بخش محصولات زومیت، گوشی‌هایی که احتمالا در آینده رونمایی می‌شوند نیز به صورت «در حد شایعه» آورده شده‌اند تا با مشخصات احتمالی و ظاهر آن‌ها بیشتر آشنا شوید. مشخصات فنی کامل از جمله مشخصات دوربین، مشخصات نمایشگر، شارژر و باتری، ابعاد و وزن، پردازنده و رابط کاربری بخشی از اطلاعاتی است که در این بخش به کاربران ارائه می‌شود. اگر به دنبال خرید یک گوشی گران‌قیمت و پرچمدار از هواوی هستید و دوربین برای شما یک اصل مهم است؛ گوشی‌های سری پی و میت به بهترین و نوآورانه‌ترین دوربین‌های گوشی موبایل مجهز شده‌اند. سخت‌افزار قدرتمند با بهره‌گیری از سرعت شارژ بالا و استفاده از پردازنده‌های کرین از دیگر ویژگی‌های این محصولات هستند.

Huawei ShotX Dual SIM

گوشی هواوی محصولی از شرکت چند ملیتی هواوی است که سال‌های پیش فعالیت خود را با کار در زمینه شبکه‌های کامپیوتری و مخابراتی آغاز کرد. هواوی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های ارتباطی و مخابراتی در جهان است و شاید همین موضوع سبب شده تا در زمینه محصولات مصرفی ارتباطی، نظیر گوشی هوشمند شروع به فعالیت کند و موفقیت‌های چشمگیری را به دست آورد. با اینکه شروع فعالیت هواوی به سال 1987 برمی‌گردد اما این شرکت اولین گوشی خود را که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید بوده در سال 2009 روانه بازار کرده است. با ورود شرکت چینی هواوی به بازار موبایل، هر ساله مدل های مختلفی از گوشی های هوشمند روانه بازار می‌شدند اما هواوی با معرفی سری اسند انقلابی بزرگ در بخش گوشی های موبایل ارزان قیمت رقم زد. گوشی های سری Ascend که مبتی بر سیستم‌عامل اندروید بودند در سال 2012 برای اولین بار روانه بازار شدند.

Huawei P20 Pro 6/128GB

در میان گوشی‌های این سری، گوشی Huawei Mate 40 که شامل Pro آن نیز می‌شود، بهترین گوشی است که کاربران سایر کشورها نیز می‌توانند از تمام خدمات لازم در آن استفاده کنند. با ترکیب قابلیت‌های بسیار خوب عکس‌برداری همراه با سخت‌افزار قدرتمند و سایر مشخصه‌های بسیار عالی، گوشی‌های سری P به‌دست آمده‌اند که محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد. مهم‌ترین نکته درباره گوشی های سری P هواوی این است که شباهت بسیار زیادی به سری S گوشی‌های گلکسی سامسونگ دارند. با اینکه گوشی هواوی مهم‌ترین و اصلی‌ترین محصول این کمپانی به‌نظر می‌رسد، اما هواوی محصولاتی با برچسب سفید نیز می‌سازد. سرعت رشد بخش گوشی‌های این کمپانی بسیار بالا بود و اولین گوشی هوشمند، همراه با سیستم عامل اندروید در سال 2009 به بازار معرفی شد. اگر شما هم قصد خرید یک گوشی huawei دارید، با ما همراه باشید تا تمام نکات مهم و اصلی این برند را با هم بررسی کنیم.

گوشی اینفینیکس

این تلفن همراه هوشمند رقیبانی چون اریکسون اکسپریا arc را از پیش رو برداشت و به بازار آمریکا نیز صادر شد. روز‌به‌روز با‌کیفیت‌تر شده و مدل‌های کاربردی بیشتری از آن به بازار می‌آید، در ادامه به ویژگی کلی گوشی‌ های هواوی مثل قیمت، ارزش خرید آنها نسبت به سایر برندها،همچین تفاوت سری‌های مختلف و خطوط تولید تفاوت این برند اشاره خواهیم کرد. از طرفی مشخصات گوشی هواوی نیز همگام با محصولات روز دنیا رشد می‌کرد تا ابتدا در بخش پایین‌رده و میان‌رده و سپس در بخش بالارده به محصولات روز دنیا برسد.