گوشی هواوی ️ خرید آنلاین + بهترین قیمت گوشی‌های هواوی جدید

تمامی‌دستگاه‌های هوشمند هوآوی که ازاین پس وارد بازار شوند، سیستم عامل هارمونی او اس را به همراه خواهند داشت. همچنین بسیاری ازگوشی‌های میان رده به بالای این برند در بروزرسانی‌های بعدی خود Harmony Os را دریافت می‌کنند. گوشی هواوی قیمت و مشخصات بسیار خوبی در سری‌های مختلف دارد که همراه با داشتن فاکتورهایی که در این‌جا مرور کردیم؛ توانسته جزو پرفروش‌ترین گوشی‌ها دنیا شود و حتی رتبه دوم اپل در میان پرفروش‌ترین گوشی‌های همراه را تصاحب کند. با اینکه در سال‌های گذشته انواع گوشی هواوی مهم‌ترین محصول این کمپانی بود، اما محصولات مختلفی با برند هواوی در دنیا ساخته می‌شوند.

  • اگر بودجه‌ای در حدود 2 میلیون تومان دارید، هواوی یک گزینه عالی برای ارائه به شما دارد.
  • گوشی هواوی mate ۴۰ یکی از بهترین گوشی های هواوی است که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و گوشی‌های سری P هوآوی پرچمداران این برند را تشکیل می‌دهند که از دوربین‌های قدرتمند و پردازنده‌های بسیار قوی در ساخت آن‌ها استفاده شده و طراحی‌های خاص و متفاوتی دارند.
  • در سال 2021 گوشی‌های P50 نیز معرفی خواهند شد که هنوز تاریخ دقیقی برای آن مشخص نشده اما طرفداران زیادی منتظر آمدن آن‌ها و استفاده از جدیدترین تکنولوژی این کمپانی هستند.
  • اما در کنار زیبایی، دیگر فاکتورهایی مثل امکانات نیز در تصمیم‌گیری کاربر برای خرید مؤثر است.
  • در گام بعدی و در سال 2011 هواوی توانست جانشین مدل اولیه ی خود یعنی گوشی هواوی U8660 که به هواوی آنر مشهور است را روانه ی بازارهای جهانی کند.

در بین گوشی‌های میان‌رده سری nova هواوی، گوشی هواوی نوا 8 یک گزینه عالی با امکاناتی خوب و قیمتی مناسب‌تر از پرچمداران این برند است. هواوی برای قاب پشتی این گوشی از شیشه استفاده کرده که باعث شده وقتی گوشی را در دست می‌گیرید حس خوبی به شما دست بدهد. برخلاف گوشی‌های هم رده‌اش که اغلب سنگین وزن و ضخیم هستند، هواوی nova 8 ضخامت ناچیز 7.64 میلی‌متری داشته و وزن آن به 170 گرم هم نمی‌رسد.

گوشی موبایل هوآوی مدل Y3 2017 CRO-L22 4G دو سیم‌کارت

رن ژنگفی معتقد بود که هواوی بتواند به عنوان یک رقیب سرسخت در دنیای تکنولوژی به فعالیت بپردازد. هواوی با ارائه ی اولین طرح های سوئیچینگ که یک نوع ابزار امنیت ملی است توانست ارتش و نیروی نظامی چین را به عقد قرارداد بلند مدت وا دارد. در ابتدای سال 1997 هواوی اولین قرارداد بین المللی خود را در حوزه ی محصولات شبکه خط ثابت با یک کمپانی هنگ کنگی به امضا رساند. علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید.

قیمت گوشی هواوی چنده؟

این برند که ساخت کشور چین است، گوشی‌های سری Ascend ،T-line و GR-line را تا به امروز تولید کرده است. مناسب بودن قیمت گوشی huawei محبوبیت این برند را بین مردم بیشتر می‌کند، تا جایی که در سال ۲۰۱۹ رتبه اول در فروش را داشته است. شما می‌توانید با بررسی مشخصات و لیست قیمت گوشی huawei یکی از بهترین مدل‌ها را انتخاب کنید.

البته تنوع و سرعت ورود محصولات هواوی به ایران کمتر از برندهای دیگر است؛ از این رو، گاهی شاهد عرضه نشدن یا دیر عرضه شدن برخی محصولات هواوی در ایران هستیم. شما می توانید تنها با وارد کردن شماره موبایل خود و دریافت کد ورود، وارد حساب کاربری خود شده و یا عضو شوید. آخرین نسخه این رابط کاربری با استقبال خوبی از سوی منتقدین روبه‌رو شد و توانست رضایت کاربران خود را جلب کند. به غیر از کمپانی اپل، کمپانی‌های کمی هستند که تمام سخت‌افزارهای خود را به‌صورت اختصاصی بسازند و هواوی جزو معدود برندهایی است که این کار را انجام می‌دهد.