قیمتگوشی هواوی yفروشگاه اینترنتی مشهد کالابزرگترین مرکز فروش کالای دیجیتال شرق کشور

اگر این موضوع را نادیده بگیریم؛ سه فاکتور اصلی وجود دارد که باعث تفاوت گوشی هواوی با سایر رقبا است که در این‌جا به‌اختصار آن‌ها را با هم مرور خواهیم کرد. طراحی‌های بسیار زیبا، رنگ‌های شاد و البته دوربین‌های بسیار خوب، توانسته قشر جوان را به این گوشی‌های جذب کند. تفاوت آنر با سایر سری‌ها این است که در این خط تولید قیمت‌های مختلفی از میان‌رده تا پرچم‌دار می‌بینیم و مشخصات آن‌ها نیز با توجه به این مسئله، با یکدیگر تفاوت دارد. آنر یکی از زیربرندهای کمپانی هواوی بود که در سال 2020 فروخته شد تا بتواند به‌عنوان یک شرکت مستقل فعالیت خود را ادامه دهد. در حال حاضر هواوی چندین دفتر مختلف در سرتاسر دنیا دارد و با داشتن خط تولیدهای گوناگون و یک زیرمجموعه محبوب، توانست به رشد بی‌نظیری در دنیای تکنولوژی دست پیدا کند. نمایشگرهای امولد مثل نمایشگرهای اولد هستن با این تفاوت که یک ماتریس وظیفه کنترل نمایشگر را برعهده دارد که نتیجه آن رفرش ریت بالاتر و کنترل دقیق‌تر بر پیکسل‌ها است.

  • شما میتوانید برای خرید و مقایسه انواعقیمت گوشیبهفروشگاه اینترنتی مقداد آی تیمراجعه کنید.
  • هواوی یک تولید کننده چینی می باشد که سال هاست گوشی موبایل با کیفیت بالا و سایر محصولات مخابراتی را تولید می کند.
  • اگر این موضوع را نادیده بگیریم؛ سه فاکتور اصلی وجود دارد که باعث تفاوت گوشی هواوی با سایر رقبا است که در این‌جا به‌اختصار آن‌ها را با هم مرور خواهیم کرد.
  • آخرین نسخه این رابط کاربری با استقبال خوبی از سوی منتقدین روبه‌رو شد و توانست رضایت کاربران خود را جلب کند.

در نتیجه می‌توان گفت طراحی زیبا و رقابتی بودن قیمت گوشی های هواوی در کنار کیفیت بالای قطعات و پشتیبانی مناسب آن، همه از دلایلی است که خرید گوشی هواوی را به یک انتخاب منطقی برای کاربر ایرانی تبدیل می‌کند. در حال حاضر یکی از جدیدترین گوشی‌های پرچمداری که هواوی معرفی کرده، گوشی هواوی P50 Pro است که به عنوان نسل جدید گوشی هواوی P40 Pro وارد بازار شده است. این گوشی که قدرتمندترین موبایل هواوی هم محسوب می‌شود، در زیر قاب خود به چیپست 5 نانومتری Kirin 9000 مجهز شده است. هواوی نام طراحی Dual Ring را برای این گشوی انتخاب کرده است؛ زیرا دو ماژول گرد زیر هم برای میزبانی از دوربین‌های 50 مگاپیکسلی واید، 64 مگاپیکسلی تله فوتو، 13 مگاپیکسلی اولترا واید و 40 مگاپیکسلی سیاه و سفید روی قاب پشتی این گوشی قرار گرفته‌اند. اگر گوشی موبایل هواوی سری P تنها مشابه گلکسی سری S است، گوشی هواوی سری Mate عینا همان مشخصات گوشی‌های نوت سامسونگ را دارند. Huawei اولین شرکت در ارائه زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات و‌‌ دستگاه های هوشمند است.

در این صفحه از سایت خاص باکس شما با تنوع بی نظیری از گوشی های هواوی از رده های اقتصادی و ارزان قیمت تا گران ترین پرچم داران هواوی روبرو هستید. براحتی مقایسه کنید، بررسی کنید و در نهایت گوشی هواوی مورد نظر خود را انتخاب کنید. می‌توان گفت که گوشی‌های سری P هواوی شباهت زیادی به گوشی‌های سری گلکسی S سامسونگ دارند.

گوشی نوکیا

با این حال، تحریم شدن هواوی توسط رئیس‌جمهور ترامپ، خروجی گوشی‌های این شرکت را کاهش داده است. البته هواوی میت ۴۰ نیز همانند دیگر گوشی‌های جدید هواوی فاقد اپلیکیشن‌های گوگل است. بد نیست اشاره کنیم که جدیدترین گوشی هواوی Mate دارای یک پردازنده‌ی کرین می‌باشد. این رده‌ها، آن‌هایی هستند که در طول سال گذشته، هواوی حداقل یک گوشی از آن‌ها را وارد بازار کرده است. دولت ایالات متحده‌ی آمریکا به رهبری آقای دونالد ترامپ در سال ۲۰۲۰، تحریم‌های سختی علیه هواوی وضع کرد.

گوشی Huawei Y8p

این موضوع سبب می‌شود که ترکیب این سخت‌افزارها، عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. این گوشی از نظر طراحی و مشخصات بسیار شبیه به گوشی هواوی P40 پرو است اما قیمت پایین‌تری دارد. در سال‌های گذشته، این غول فناوری چینی تعداد زیادی گوشی‌های نوا وارد بازار می‌کرد.

حوزه فعالیت هواوی ارتباطات و کامپیوتر است و انواع لپ‌تاپ، تبلت و مسلما انواع گوشی در این کمپانی تولید می‌شود. انواع تجهیزات الکترونیکی پوشیدنی همانند ساعت‌های هوشمند نیز در این کمپانی ساخته شده که محبوبیت زیادی برای کاربران مختلف دارد. مدل آنر HONOR ارائه شده توسط هواوی به هنگام عرضه توانست انقلابی در محصولات ارائه شده توسط این شرکت ایجاد نماید. یکی از محصولاتی که فروش بسیار بالایی در میان گوشی های هوشمند هوآوی داشته، Ascend G630 بوده که در سال ۲۰۱۶ از چرخه تولید کنار رفت. به همین علت هواوی سعی کرد میان رده های خود را با نام هانر و با فروش بسیار بالا روانه بازار نماید.

از این رو شاید کسانی را که به دنبال محصولاتی با پوشش گوریلا گلس هستند، به خصوص در محصولات میان‌رده و اقتصادی، ناامید کند. دوربین‌‌های سری پی و میت در سال‌های اخیر همواره جزو بهترین‌ها در بازار بودند و نوآوری در آن‌ها بسیار است. هواوی این گوشی را برای مشتریانی طراحی کرده که می‌خواهند با بودجه‌ای کم از امکانات هوشمندانه یک گوشی اندرویدی استفاده کنند و یا دانش آموزانی را هدف قرار داده که برای تحصیل به یک گوشی ارزان قیمت نیاز دارند. از دیگر امکانات این گوشی جذاب می‌توان به اندروید 11، نمایشگر بزرگ 6.57 اینچی OLED با پشتیبانی از HDR10 و دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی پشتی به همراه یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 4K اشاره کرد. در پشت این گوشی سه دوربین 40 + 13 + 32 مگاپیکسلی و روی نمایشگر آن هم یک دوربین سلفی 10.7 مگاپیکسلی حضور دارد.