قیمت گوشی شیائومی+ تضمین اصالت و بهترین قیمت خرید انواع گوشی موبایل شیائومی

یکی از بزرگترین مشکلات کاربران در استفاده از گوشی‌های شیائومی، فریم ورک MIUI نصب شده روی سیستم عامل اندروید این گوشی‌ها است. تجربه‌ی کاربری نرم‌افزاری گوشی‌های شیائومی یا خیلی خوب یا خیلی افتضاح است. گوشی های سری ردمی با پسوند A و C و همین طور گوشی های پوکو با پسوند C در رده ارزان ترین های شیائومی قرار دارند. با هر بار به روزرسانی اندروید در گوشی های شیائومی اشکالات زیادی به وجود می آید.

  • البته بهتر است قبل از خرید هر مدل کاملا ویژگی‌هایی که برایتان مهم‌تر است را بیشتر مدنظر داشته و وابسته به همان ویژگی‌ها خرید خود را انجام دهید.
  • شیائومی با تولید گوشی‌ های هوشمند توانسته مشتریان زیادی را در سراسر جهان و ایران جذب خود کند.
  • شیائومی از مدل کسب و کارهایی نیست که هر ساله قیمت محصولات را افزایش دهد و این خبر خوبی برای طرفداران این شرکت محسوب می‌شود.
  • دسترسی به مقایسه کم‌ترین قیمت و مشخصات فنی از طریق لیست‌ محصول و صفحه‌ی آن‌ها امکان‌پذیر است.
  • در این کشور حتی محصولات برند محبوب و پرطرفدار سامسونگ هم یارای رقابت با قیمت گوشی شیائومی را ندارند.

می‌توان گفت که گوشی‌های این برند قیمت متعادل‌تر و سخت‌افزار قوی‌تری دارند. در سال‌های آغازین حضور شیائومی در بازارهای بین‌المللی عده‌ای که غالبا شامل طرفداران سایر برندهایی مانند سامسونگ و اپل می‌شدند، کیفیت گوشی های شیائومی را به عنوان گوشی ارزان زیر سوال می‌بردند. اما قطعاتی که شیائومی در گوشی‌های خود با نام‌های می و ردمی به کار برد توجه همگان را به خود جلب کرد. این شرکت از معدود شرکت‌های چینی بود که در اکثریت مدل‌های خود از پردازنده آمریکایی کوالکام بهره می‌گرفت. برند Mi را شاید بتوان محبوب‌ترین موبایل های شیائومی در بازار گوشی‌های میان‌رده و بالارده دانست.

گوشی موبایل شیائومی 11 Lite NE (لایت ان ایی) – 5جی – 256 گیگابایت – دو سیم کارت

البته شیائومی 1 سال پس از ارائه سیستم عامل به کاربران ، تولید تلفن هوشمند را آغاز کرد. هنگامی که تلفن های همراه شیائومی به بازار عرضه شدند ، با طراحی خاص و ویژگی های پیشرفته ، در مدت زمان کوتاهی مورد تحسین بسیاری از کاربران قرار گرفتند. این شرکت در اکتبر ۲۰۱۴ اقدام به راه‌اندازی فروشگاه اختصاصی اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید در گوشی‌های شیائومی نمود که توانست تنها ظرف چند ماه رقم دانلود بسیار بالایی را به خود اختصاص دهد.

آشنایی با انواع سری گوشی شیائومی

اگر قصد خرید گوشی موبایل دارید، گوشی‌های شیائومی قطعا می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. با اینکه این گوشی مانند برندهای دیگر به وفور در فروشگا‌های آنلاین عرضه نمی‌شود، ولی ما در فروشگاه اینترنتی موبایل فونر به صورت انحصاری گوشی‌ها را با قیمتی مناسب عرضه می‌کنیم. اولین گوشی این شرکت که وارد بازار شد، می 1 نام گرفت که مانند همه محصولات این شرکت با توجه به قیمت مناسب، امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران این محصول قرار می‌داد. از گوشی بعدی این شرکت در سال ۲۰۱۲ رونمایی شد که به آن گوشی شیائومی می 2 می‌گفتند. در سال‌های بعد از احداث شیائومی، چنان رشد و پشیرفت این شرکت بالا بود که در آسیا آن را با نام اپل دو میشناختند، همین موضوع سبب شد شیائومی محصولات خود را در سطح جهانی نیز عرضه کند.

سری Mi Max و Mi Mix

برای خرید گوشی های موبایل شیائومی از کاربران به صفحه گوشی های شیائومی فروشی کاربرانمراجعه نمایید. و کیفیت گوشی شیائومیبسیار بالا و بسیار کارامد است حتی در مواردی بهتر از سایر برندهای بنام ظاهر شده است. شیائومیاولین گوشی هوشمند خود را در سال 2011 روانه بازار کرد و با گذشت زمان محصولات این شرکت پیشرفت بسیار چشم گیری داشته اند. تنوع مدلها و نگاه به بازارهای هدف متنوع و کیفیت ساخت بالای این برند در کنار سایر تولیدات متنوع و همچنین استفاده از قطعات با کیفیت این برند را به یکی از نامداران این عرصه تبدیل کرده است.