خرید و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi فروش ویژه مقداد آی تی

پس از آن، برای مدتی هیچ خبری از خانواده‌ی پوکو نبود؛ تا اینکه در سال 2020 این برند به‌عنوان شرکتی مستقل از شیائومی جدا شد. گوشی‌های Poco F2 Pro و Poco X3 محصولات این دوره از فعالیت‌های این مجموعه هستند. با این حال، هنوز تفاوت معناداری میان گوشی‌های پوکو، ردمی و شیائومی دیده نمی‌شود. باید منتظر ماند و دید چه زمانی Poco از زیر سایه‌ی Xiaomi و Redmi بیرون می‌آید.

  • سیاست اصلی برند شیائومی برای فروش بیشتر هر محصولی ارائه قیمت پایین‌تر است و تا بدین لحظه نیز توانسته بسیار موفق واقع شود.
  • همین گفته دقیقا در مورد بخش سخت افزار نیز صدق می‌کند و شیائومی گوشی‌های خود را به تراشه‌های قدرتمندی مجهز می‌کند.
  • کیفیت بالا و اصلی بودن کالا ها در کنار تنوع بالا محصول ، همراه با قیمت مناسب یکی از ویژگی های شاخص برای رضایت مشتری و اعتماد کاربران به مجموعه فونر بوده که فروشگاه فونر با دانستن این امر پایه کار خود را بر این اصل بنا نهاده است.
  • رابط کاربری MIUI در نسخه‌های MIUI 12 و MIUI 12.5 کاملا بهینه شده و امکاناتی نظیر هوش مصنوعی برای اجرای سریعتر برنامه‌ها به آن اضافه شده است.
  • به عنوان مثال گوشی اقتصادی ردمی نوت 10 لایت که در بازه قیمتی زیر 6 میلیون تومان قرار دارد، از قاب پشتی و جلویی شیشه‌ای باکیفیتی استفاده می‌کند و محافظ توانمند Gorilla Glass 5 وظیفه دارد از آن‌ها محافظت کند.
  • صفحه نمایش گوشی، یک پنل AMOLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز است که روی آن یک پوشش گوریلا گلس 5 قرار دارد.

کمپانی شیائومی سعی دارد تا با قیمت مناسب و کیفیت عالی محبوبیت زیادی در بین مردم جهان پیدا کند. بازه های قیمتی متفاوتی برای گوشی شیائومی وجود دارد، قیمت ها از 3 میلیون تومان شروع شده و با توجه به تعداد دوربین، کیفیت پردازنده و کارایی گوشی قیمت ها کمتر و یا بیشتر می شوند. اما اگر نگاهی به مشخصات فنی گوشی های شیائومی بیندازیم متوجه خواهیم شد که به نسبت کیفیت و کارایی که ارائه می دهد، قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد. همچنین شما می‌توانید موبایل شیائومی یا سایر برند‌ها را با قیمت مناسب از کالاتیک خریداری کنید. کالاتیک به عنوان یک فروشگاه تخصصی گوشی موبایل این امکان را فراهم کرده که شما بتوانید هر لحظه از شبانه روزقیمت گوشی را مشاهده کنید. برندهایی مانند سامسونگ و اپل حاشیه سود زیادی برای خود دریافت می‌کنند و همین باعث می‌شود قیمت محصولات آن‌ها افزایش پیدا کند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco C40 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت- گلوبال

عموما گوشی‌های این دو سری نسبت به قیمت خود عملکرد قابل‌قبول و سخت‌افزار مناسبی ارائه می‌کنند. لطفا در صورت ابهام در مورد مناسب بودن گوشی برای بازی و مشخصات فنی آن از بخش دیدگاه‌ها استفاده کنید. نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی می وان با نام Mi 2 در سال ۲۰۱۲ عرضه شد و رفته‌رفته نه تنها توجه کاربران چینی بلکه بازارهای سایر مناطق دنیا را نیز به خود جلب کرد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F4 GT 5G دو سیم کارت ظرفیت 12/256 گیگابایت

این شرکت علاوه بر گوشی های پایین رده یا اقتصادی، میان رده و پرچمدار گوشی هایی را با مشخصات پرچمدار اما هزینه کمتر عرضه میکند که محبوب ترین آن ها گوشی موبایل Xiaomi 11T pro و این سری فروش بالا و طرفداران زیادی را دارند. بخش زیادی از سود شرکت شیائومی از فروش وسایل جانبی و محتواها و خدمات دیجیتالی بدست می آید. شیائومی برای اینکه در این بخش فروش بیشتری داشته باشد سعی دارد تا با پایین نگه داشتن قیمت های گوشی موبایل به هدف خود برسد. همان‌طور که گفته شد یکی از سیاست‌های شیائومی تولید گوشی برای بودجه و سلیقه‌های مختلف است، به همین دلیل نیز قیمت انواع گوشی شیائومی در کلاس‌های مختلف فرق می‌کند و شما می‌توانید با هر بودجه‌ای یک مدل از این برند پیدا کنید. محدوده قیمت انواع گوشی شیائومی را می‌توان تقریبا از 180 دلار تا 1,440 دلار برای گوشی‌های تقریباً لوکس این برند و در برخی از بازار‌ها دسته بندی کرد. زومیت قیمت گوشی های شیائومی را از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر کشور جمع‌آوری می‌کند و بصورت یکجا در اختیار شما قرار می‌دهد تا با یک نگاه قیمت موبایل را در تمام فروشگاه‌ها مشاهده کنید و ارزان‌ترین فروشنده اینترنتی را بیابید.

سازنده چینی عملکردهای میان رده و دستگاه های پیشرفته را ترکیب کرده و آنها را در محصول نهایی قرار می دهد که می تواند تقریباً با هر رقیبی از نظر قیمت رقابت کند. گفته شد که این برند چینی، گوشی‌هایی ارزان‌قیمت در مقایسه با برندهای دیگر ارائه می‌دهد و علاوه بر ۵ رده‌ی اصلی گوشی‌هایش دارای سه برند جانبی ردمی، پوکو و بلک شارک است. این کار سبب شد که شیائومی بدون پیچیده‌تر کردن دسته‌بندی محصولاتش، گوشی‌های متنوع‌تری تولید کند. برای مثال گوشی شیائومی ردمی K40 پرو پلاس دارای یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ است.