لیست قیمت و خرید گوشی موبایل شیائومی 14 آذر 1401 گوشی شاپ

علاوه بر فضای ذخیره سازی بالا ، اسلات microSD نیز به کاربران کمک می کنند تا فضای ذخیره سازی را بیشتر کنند. سیاست گذاری های وب‌سایت شیائومی ۳۶۰ با نهایت احترام به حقوق مشتری ، تحویل محصول با بالاترین کیفیت ، کوتاه ترین زمان و قیمت گذاری منصفانه تنظیم شده است. شاید در حال حاضر کاربران مختلف این برند را تنها به عنوان تولید کننده گوشی‌های با کیفیت و ارزان قیمت بشناسند اما شیائومی در زمینه‌های مختلفی مشغول به فعالیت است و محصولات مختلفی را در زمینه خانه هوشمند نیز تولید می‌کند. یکی از زیر برندهای بسیار محبوب شیائومی در زمینه خانه هوشمند سونتی می، می‌باشد که محصولات با کیفیت و کاربردی را با قیمت مناسب به کاربران عرضه می‌کند. کمپانی شیائومی اکنون بعد از سامسونگ و اپل، سومین گوشی‌ساز بزرگ جهان است و محصولات این برند چینی در بیش از 100 کشور و منطقه در سراسر جهان به فروش می‌رسند. دفتر مرکزی شیائومی در خود خاک چین مستقر است، اما اصلی‌ترین فعالیت آن‌ها در کشور هند انجام می‌شود.

MIUI با داشتن مزایا و ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد، توانسته به محبوب‌ترین ROM سفارشی تبدیل شود. به طوری که شما می‌توانید هر قسمت از نرم افزارهای گوشی را به صورت جداگانه مطابق با سلیقه خود تغییر دهید. شیائومی Xiaomi ، که از جمله مارک های برتر در دنیای فناوری می باشد ، اولین بار توسط Lin Bin و Lei Jun تاسیس شده است.

  • بعدازآن 17 درصد سهام بازار متعلق به اپل و 14 درصد آن متعلق به شیائومی می شود و شرکت های OPPO و Vivo به ترتیب در رده های چهارم و پنجم قرار دارند.
  • گوشی های شیائومی در کشور چین بدون سرویس‌های گوگل و با انواع نرم‌افزارهای کاربردی مخصوص کاربران چینی عرضه می‌شود.
  • خوشبختانه در سال‌های اخیر شرکت‌های زیادی اقدام به واردات رسمی گوشی شیائومی کرده‌ و این امکان خرید گوشی شیائومی رجیستر شده و دارای گارانتی در ایران بیش از پیش وجود دارد.
  • برای کاربرانی که مشتاق برخورداری از جدیدترین امکانات هستند، شیائومی آپدیت هفتگی یا رام developer را نیز در نظر گرفته است.
  • ما با ایجاد محتواهای معرفی محصولات، جعبه گشایی، بررسی، مقایسه و نمودار قیمت در محصولات توانسته‌ایم روند انتخاب و خرید گوشی و سایر محصولات را آسان‌تر کرده و طعم لذت‌بخش خرید اینترنتیرا به مشتریان خود منتقل کنیم.

موبایل شیائومی از پرطرفدارترین مدل های موجود در بازار رقابتی تلفن همراه است که توانسته جایگاه ویژه ای برای خود کسب کند و از قیمت گوشی شیائومی مناسبی برخوردار می باشند. قیمت گوشی شیائومی به دلار و قیمت روز گوشی شیائومی در ایران نیز در صفحه محصول درج شده است. با رفتن به بخش قیمت لیست فروشگاه های فروشنده گوشی شیائومی و به همراه قیمت گوشی مورد نظر پیش رویتان قرار می‌گیرد. خوشبختانه در سال‌های اخیر شرکت‌های زیادی اقدام به واردات رسمی گوشی شیائومی کرده‌ و این امکان خرید گوشی شیائومی رجیستر شده و دارای گارانتی در ایران بیش از پیش وجود دارد. شایان ذکر است که گوشی های خوش قیمت شیائومی همواره در بین پربازدیدترین گوشی‌های ماه زومیت قرار دارند. رقابت شدیدی بین شیائومی و سامسونگ در بازار کشورمان وجود دارد شما می‌توانید قیمت گوشی های سامسونگرا با محصولات شیائومی به راحتی در این بخش مقایسه کنید.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus 5G CN دو سیم کارت ظرفیت 128/8 گیگابایت

در فروشگاه اینترنتی فرنا علاوه بر مشاهده محصولات شیائومی می‌توانید محصول برند های معروف را با هر نوع مدل و محصول شیائومی مقایسه کنید و با اطمینان، یک خرید خوب داشته باشید. طی 10 سال اخیر، شیائومی رشد چشمگیری داشته و امروزه به عنوان چهارمین برند بزرگ تلفن های هوشمند در جهان محسوب می شود. این شرکت با فروش 119 میلیون تلفن هوشمند در سال 2018 بر صنعت گوشی های هوشمند تسلط یافته است. شیائومی گوشی های اندروید با عملکرد بالا تولید می کند که آخرین مشخصات و نرم افزار ها را دارند. سپس آن ها را با قیمت 60% کمتر از رقبا به فروش می رسانند و به همین دلیل است که بسیار سریع رشد کرده است. این یک مدل تجارت قاتل است که به این گوشی در رشد انفجاری خود طی چند سال گذشته کمک کرده است.

البته باید به این نکته توجه داشت که گوشی های پوکو برای کاهش قیمت تمام ‌شده، در مقایسه با سری می شیائومی یا پرچمداران دیگر از کیفیت ساخت پایین‌تری برخوردارند و مزیت رقابتی آن‌ها فقط سخت‌افزار قدرتمند در کنار قیمت پایین است. این غول چینی صنعت تکنولوژی که امروزه محصولاتش در همه‌ی فروشگاه‌ها دیده می‌شود، فقط ده سال است که پا به این عرصه گذاشته است و در همین ده سال پیشرفت‌های باورنکردنی در تولید گوشی های هوشمند داشته است. سپس شیائومی با تجربه‌ای که در آن سال‌ها کسب کرده بود، در سال ۲۰۱۳ از سری گوشی های ردمی پرده‌برداری کرد و بعد از آن در سال ۲۰۱۸، گوشی های بلک شارک که گوشی های مخصوص گیم این شرکت هستند را به همراه سری پوکو معرفی کرد.

گوشی شیائومی مدل ردمی نوت 11 اس ظرفیت 8/128 گیگابایت | Redmi note 11S

بلک‌شارک به اندازه‌ی گوشی‌های میان‌رده‌ی شیائومی در بازار کشورمان محبوب نیست. گوشی های شیائومی سری A و C محصولات اقتصادی این برند چینی هستند، مثلا گوشی‌هایی چون ردمی 10A و ردمی 10C جزو ارزان‌ترین مدل‌های شیائومی به حساب می‌آیند. کلام آخر این که خرید گوشی‌ های شیائومی، تصمیمی است که از آن پشیمان نخواهید شد.

علاوه بر این، با رفتن به قسمت تصاویر می‌توانید عکس گوشی شیائومی مورد نظر خود را از زوایای مختلف مشاهده کنید. امکان مقایسه انواع گوشی شیائومی و دیگر برندها نیز در بخش محصولات زومیت فراهم است. زومیت به عنوان مرجع موبایل تمام تلاش خود را کرده است تا اطلاعات صحیح، کامل و به‌روز را به کاربران ارائه کند.

نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند. تفاوت اصلی رام چین و گلوبال به نرم‌افزارهای پیش‌فرض نصب شده در آن‌ها باز می‌گردد و علاوه بر این گاه تفاوت‌هایی در محتویات جعبه دو نسخه مانند شارژر نیز دیده می‌شود. نکته دیگر این است که شیائومی حتی برای دستگاه‌های قدیمی خود بروزرسانی‌های MIUI را ارائه می‌دهد. موضوعات و حاشیه‌های مختلفی در مورد این برند وجود دارد که ممکن است بسیاری از آن بی‌اطلاع باشند؛ در ادامه به تعدادی از این موضوعات جالب در مورد برند شیائومی خواهیم پرداخت.

شیائومی با تولید پوکو اف ۱ نشان داد که هدف اصلی آن از این سری موبایل‌ها، تولید پرچمدارهایی با قیمت بسیار پایین است. پوکو اف ۱ در آن زمان جزو قوی‌ترین موبایل‌های جهان بود که در مقایسه با هم‌رده‌هایش از لحاظ فنی، قیمت بسیار پایینی داشت که همین باعث محبوبیت و فروش فوق‌العاده این گوشی شد. طیف گسترده ای از لوازم جانبی آنلاین شگفت انگیز لپ تاپ شیائومی را که برای آسان کردن کار شما و بدون دردسر ایجاد شده است، بررسی کنید. ماوس بی سیم شیائومی که با مک و ویندوز سازگار است، با عمر باتری طولانی همراه است، کارایی کامل و مجموعه ای از ویژگی ها را ارائه می دهد. آیا به دنبال یک گوشی هوشمند نسبتا ارزان با امکانات زیاد هستید؟ شاید بخواهید شیائومی را بررسی کنید. گوشی شیائومی بهترین ویژگی ها مانند پردازنده های سریع اسنپدراگون و دوربین های متعدد را دارند.