قیمت گوشی شیائومی 14 آذر + خرید اینترنتی مبیت

به هر حال، هدف اصلی دارسو تبدیل تک تک رویاهای مشتریان از خریدی راحت به واقعیت است. محصولات شیائومی با ارائه ترکیبی عالی از محصولات شگفت انگیز و قیمت های صادقانه برای لذت بردن از زندگی بهتر از طریق فناوری نوآورانه، محصولات شیائومی در بیش از 90 کشور حضور دارند و همچنین در بسیاری از بازارها جایگاهی پیشرو دارند. با ده سال خدمات بی وقفه شیائومی در ساخت بهترین مدل های گوشی هوشمند و سخت افزار هوشمند، به مشتریان خود دلیلی برای انتظار چیزهای شگفت انگیز از جدیدترین محصولاتش داده است. شیائومی چگونه می‌تواند گوشی‌هایش را با این قیمت‌های پایین وارد بازار کند و سود هم ببرد؟ باید بدانید که شرکت شیائومی خودش را یک شرکت سخت‌افزاری نمی‌داند. شیائومی از مسیرهای نرم‌افزاری مثل تبلیغات در MIUI، جمع‌آوری داده‌های کاربران از طریق اپلیکیشن‌های مختلفش و دیگر روش‌های جمع‌آوری داده‌های ارزشمند، هزینه‌های ساختش را جبران می‌کند. شیائومی بیشتر به دنبال این بود که حتی مردم با توان اقتصادی پایین نیز بتوانند، بهترین گزینه ممکن را خریداری کنند.

این کمپانی محصولات متنوعی از جمله گوشی، دستبند هوشمند، لوازم جانبی موبایل (هندزفری، پاوربانک، اسپیکر ) و تلویزیون هوشمند را تولید و به بازار عرضه می‌کند. برای مشاهده قیمت گوشی شیائومی و یا در صورتی که قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، می توانید هر یک از محصولات لیست شده در این صفحه را باز کرده تا تصاویر و ویژگی های هر محصول را به همراه ویدیو آنباکس (جعبه گشایی) آن مشاهده نمایید. بسیاری از گوشی های هوشمند شیائومی با مدل های مختلف در دسترس هستند و قیمت ها از ارزان تر تا گران تر برای انتخاب متغیر است که هر کدام با توانایی های منحصربه فردی همراه هستند. با این حال، می توانید تصمیم خود را بر اساس عوامل مختلفی مانند اندازه صفحه نمایش، پردازنده، دوربین، کیفیت ساخت و قیمت قرار دهید.

  • اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ، برای شما شرایط یک خرید راحت و مطمئن را فراهم می کند.
  • با این حال، می توانید تصمیم خود را بر اساس عوامل مختلفی مانند اندازه صفحه نمایش، پردازنده، دوربین، کیفیت ساخت و قیمت قرار دهید.
  • این نام پنهان Mission Impossible نام دارد که به معنای عملیات غیرممکن است و گفته می‌شود بنا به چالش‌هایی که این برند و خاستگاهش یعنی کشور چین همواره با آن مواجه بوده است، برای آن انتخاب شده است.
  • به علاوه، قیمت گوشی شیائومی Mi Note از قیمت گوشی شیائومی Mi پایین‌تر است.

در حال حاضر جدیدترین گوشی‌های شیائومی که در ژانویه 2022 معرفی شدند، شیائومی 11i و شیائومی 11i HyperCharge نام دارند. این دو گوشی در ظاهر و مشخصات شبیه به همدیگر هستند و فقط در فناوری شارژ سریع با یکدیگر متفاوت هستند. اولین مدل از این گوشی‌ها در سال ۲۰۱۸ عرضه شده است و پس از آن در چهار نسل ادامه پیدا کرده است که بلک شارک ۴ و ۴ پرو در حال حاضر آخرین مدل‌های تولید شده توسط این شرکت هستند. با وجودی که عمر شیائومی نسبت با سایر برندها در تولید گوشی کوتاه تراست ولی در همین مدت کوتاه، توانسته به عنوان یک رقیب قابل برای آن ها عرض اندام کند و سهم بزرگی از بازار را نصیب فروش گوشی های خود کند. تعداد خیلی کمی از برندها، از نسخه‌ی خام اندروید روی گوشی‌های خود استفاده می‌کنند و به جای این کار، ظاهر و تجربه‌ی کاربری اندروید را شخصی‌سازی کرده و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه می‌نمایند. این کار به شرکت‌ها کمک می‌کند تا گوشی‌های خود را برند کنند و MIUI نیز هویت شیائومی در دنیای اندروید است.

لینک محصولات

به لطف فروشگاه اینترنتی سایمان دیجیتال دیگر نیازی نیست که برای خرید یک گوشی شیائومی در گرما و سرما، ترافیک و شلوغی از منزل خارج شوید. با سایمان دیجیتال می‌توانید گوشی‌های مختلف شیائومی را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین گوشی بر اساس بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر شرکتی تهیه کنید. سپس در فوریه سال ۲۰۲۰ و یک ماه بعد از جدا شدن برند پوکو از شیائومی، اولین گوشی مستقل این برند، پوکو ایکس ۲، عرضه شد که به نوعی نسخه باز تولید شده ردمی کی ۳۰ بود و آن موبایلی نبود که همه انتظارش را داشتند. پوکو برای جبران عملکرد ضعیف خود در رابطه با ایکس ۲، از پوکو اف ۲ پرو رونمایی کرد که علی‌رغم قیمت مناسبی که داشت، از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ که بهترین تراشه آن زمان بود بهره می‌برد و رقیبی سرسخت و ارزان قیمت برای پرچمداران شرکت‌های دیگر بود.

گوشی موبایل Xiaomi 12 5G با حافظه 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

کمپانی در حال توسعه شیائومی در مدت زمان کوتاهی در بسیاری از زمینه ها مانند تلفن همراه و لوازم جانبی ، لپ تاپ ، گجت پوشیدنی ، تجهیزات نورپردازی و دوربین ها ، محصولات مهمی تولید می کند. سیستم عامل شیائومی که MIUI نام دارد بر پایه اندروید است و در گوشی اندرویدی استفاده می شود. با ساخت و طراحی مناسب اولین گوشی خود را وارد بازار کرد و در طول این سال‌ها با تلاش روزافزون شرکت و گروه بزرگ شیائومی به‌عنوان یک برند در ساخت و طراحی موبایل گوشی‌های میان رده برای خود یک جایگاه مناسب در سطح بین‌المللی ایجاد کرد. خط تولید گوشی شیائومی با طراحی انواع مدل‌های جدید در بازار موبایل ایران، برای همه افراد با بودجه‌های کم یا زیاد مناسب به نظر می‌رسد. شاید بتوان اصلی‌ترین علت محبوبیت گوشی های شیائومی را قیمت مناسب دانست؛ مدیر عامل کمپانی شیائومی اعلام کرده است که حاشیه سود تمامی محصولات برند شیائومی 5 درصد است.

شما می توانید قیمت تلفن هوشمند شیائومی را با فیلترهای دقیق در سایت دیجی سنتر بررسی کرده و به ویژگی های محصولات دسترسی پیدا کنید و در نهایت انتخاب مناسب را برای خود انجام دهید. هر یک از مدل‌های موبایل شیائومی با بهترین امکانات و بالاترین کیفیت‌ها طراحی و ساخته شده‌اند. قیمت مناسب و کیفیت کاربری محصولات این برند برای خرید موبایل‌های آن کاملا قانع کننده است. البته بهتر است قبل از خرید هر مدل کاملا ویژگی‌هایی که برایتان مهم‌تر است را بیشتر مدنظر داشته و وابسته به همان ویژگی‌ها خرید خود را انجام دهید.

شیائومی یک تولید کننده گوشی چینی است که در سال 2010 توسط لی جون در پکن تاسیس شد. چشم انداز شیائومی این است که فناوری پیشرفته نباید هزینه زیادی داشته باشد. «mi»در نام این برند مخفف اینترنت موبایل است، اما به گفته شیائومی معنای دیگری نیز دارد.

دسته‌های محصولات

در حوزه‌ی دستبندهای سلامتی نیز سری محصولات می بند توانست بارها رکورد فروش این دسته را جابجا کند. حدود 11 سال پیش بود که فونر فعالیت خود را به صورت آفلاین (حضوری) آغاز کرد و سال 97 نیز فروش آنلاین را نیز در قالب وب سایت به فروش حضوری اضافه کرد. این سابقه طولانی مدت و همچنین ضمانت اصالت کالا و داشتن نماد اعتماد باعث می‌شود تا کاربر با خیال آسوده بتواند خرید گوشی شیائومی خود را از فروشگاه فونر انجام دهد.

به طور مثال گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس که ظاهری شبیه به آیفون 13 دارد با قیمت 260 یورو عرضه می‌شود، ردمی 10 قیمتی در حدود 180 یورو دارد و ردمی نوت 11 نیز با قیمت 140 یورو فروخته می‌شود. در بین گوشی‌های سری Poco نیز می‌توان به قیمت حدود 250 یورو برای گوشی پوکو X3 Pro، قیمت حدود 200 یورو برای پوکو M3 Pro و همچنین قیمت کمتر از 100 یورو برای گوشی اقتصادی پوکو C31 اشاره کرد. شیائومی می ۱۱اما شیائومی در اطلاعیه‌ای رسمی که شهریور ماه سال 1400 خورشیدی منتشر کرد، اعلام کرد که دیگر قصد ندارد گوشی‌هایش را با تحت برند “Mi” عرضه کند و از این پس گوشی‌هایش را با نام خود کمپانی یعنی Xiaomi عرضه خواهد کرد.