خرید گوشی شیائومی با بهترین قیمت 14 آذر دیجی سنتر

با این حال، این گوشی در سال ۲۰۱۸ وارد بازار شد و از آن زمان تا کنون، این برند، نسخه‌ی دیگری از سری می مکس بیرون نداده است. برند شیائومی، به غیر از گوشی‌های هوشمند محصولات الکترونیکی دیگری مثل لپ‌تاپ و تبلت، ساعت‌های هوشمند، تلویزیون، محصولات خانگی هوشمند مثل لامپ‌های هوشمند و لوازم جانبی تولید می‌کند. سیاست شرکت شیائومی بر این قاعده استوار است که از فروش هر گوشی تنها سود 5 درصدی کسب کند، در صورتی که مقدار این سود برای رقبای آن مانند اپل و سامسونگ برابر با 40 درصد است. سود پایین این شرکت باعث نشده تا چیزی از کیفیت گوشی کم شود به طوری که ما در یک گوشی میان رده شیائومی با سخت افزار یک گوشی پرچم دار روبه رو هستیم؛ بنابراین ازلحاظ کیفیت در جایگاه بالایی قرار دارند و نیازی برای نگرانی هنگام خرید گوشی شیائومی وجود ندارد.

  • در حال حاضر 5 سری گوشی با برند شیائومی طراحی و تولید می‌شوند که برخی از آن‌ها مدتی است به‌روزرسانی نشده‌اند.
  • شیائومی چگونه می‌تواند گوشی‌هایش را با این قیمت‌های پایین وارد بازار کند و سود هم ببرد؟ باید بدانید که شرکت شیائومی خودش را یک شرکت سخت‌افزاری نمی‌داند.
  • تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است.
  • اولین گوشی این شرکت که وارد بازار شد، می وان نام گرفت که مانند همه محصولات این شرکت با توجه به قیمت گوشی های شیائومی ، امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران این محصول قرار می داد.
  • در سال های اخیر مشتریان راه سخت و دشواری برای خرید اجناس اصلی و با کیفیت و تشخیص آن ها از اجناس تقلبی ،کپی و بی کیفیت در پیش دارند.

شیائومی طیف وسیعی از بیش از 100 تلفن هوشمند تولید کرده که از فن آوری های نوآورانه استفاده می کنند و دارای گزینه های مختلف در سطح ابتدایی و میان رده و سطح بالا و پرچمدار هستند. شیائومی با در نظر گرفتن درخواست های مختلف و متفاوت کاربران خود ، تلفن همراه را تولید می کند. گوشی های شیائومی که دارای صفحه نمایش های جدید ، تشخیص چهره ، حسگر اثر انگشت ، سیستم دوربین چندگانه و طراحی خاص هستند ، همیشه در جایگاه مهمی در صنعت تلفن همراه قرار دارند. برای خرید یک گوشی مناسب علاوه بر قیمت گوشی شیائومی باید به مدل و امکانات توجه داشت باشیم و شرکت شیائومی تلاش کرده است گوشی های پرجم دار خود را با کیفیت بالا در طراحی اما قیمت مناسب تری تولید کند. در جدول زیر مدل و قیمت محصولات شرکت شیائومی را مشخص کرده‌ایم تا در انتخاب یک گوشی مناسب به شما کمک کند.

گوشی های ساخت زیرمجموعه های شیائومی

پرچم دارهای شیائومی که جدیدترین آن‌ها یعنی Xiaomi 12 به‌تازگی معرفی شده، در این دسته قرار می‌گیرند. تا سال 2021 در ابتدای عنوان این سری، عبارت «Mi» وجود داشت (مانند شیائومی می 11)، اما حالا تنها با یک عدد روبه‌رو هستیم. سری شماره‌گذاری شده، خود شامل چند نوع می‌شود؛ مثلا امسال علاوه بر مدل اصلی شیائومی 12، ورژن‌های پرو و X آن هم روانه‌ی بازار شدند. شرکت شیائومی در ساخت گوشی‌های پرچم‌دار خود از جدیدترین و بهترین تراشه‌های کوالکام بهره می‌گیرد تا آن‌ها را آماده‌ی رقابت با سری S سامسونگ کند. برخلاف برندی مانند اپل که هرسال تنها چند مدل گوشی با عنوان‌های شفاف و مشخص به بازار عرضه می‌کند، شیائومی گستره‌ای وسیع از دستگاه‌های موبایل را تحت سری‌ها و مدل‌های گوناگون در سبد محصولات خود دارد که شاید درک تفاوت‌های آن‌ها کار چندان ساده‌ای نباشد. در حال حاضر 5 سری گوشی با برند شیائومی طراحی و تولید می‌شوند که برخی از آن‌ها مدتی است به‌روزرسانی نشده‌اند.

به همین ترتیب، لیست ما از تلفن های همراه شیائومی شامل گوشی هایی با انواع بودجه و مشخصات است. شیائومی گوشی همراه را در دو سری مختلف تولید می کند که پاسخگوی نیاز کاربران است. سری Mi به عنوان محصولاتی با قیمت پایین و کارایی بالا تولید می شوند و اکثر کاربران سری Mi را ترجیح می دهند.

به طور کلی تفاوت چندانی بین پک‌های مختلف گوشی شیائومی وجود ندارد و این تفکر که بهترین گوشی شیائومی پک گلوبال است کاملا اشتباه می‌باشد. سری C که جدیدترین سری از محصولات برند شیائومی است، به عنوان موبایل‌های پایین‌رده طبقه‌بندی می‌شود. در نهایت هم به سری F می‌رسیم که قدیمی‌ترین گروه از محصولات پوکو است و پرچمداران این شرکت تحت این عنوان عرضه می‌شوند. بعد از ردمی، نوبت پوکو بود که از شیائومی جدا شود و به عنوان یک برند مستقل به تولید گوشی های پوکو با مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند و قیمت مناسب بپردازد. اولین محصول با نام پوکو، پوکو اف ۱ بود که در سال ۲۰۱۸ و قبل از اعلام استقلال پوکو از شیائومی رونمایی شد.

شیائومی تعدادی تلفن همراه تولید می کند که دارای ویژگی های عالی و همچنین ظاهری عالی هستند. شما می توانید از بین انواع مختلف گوشی های موبایل شیائومی یکی را انتخاب کنید. با توجه به اینکه گوشی های شیائومی دارای رنگ های عالی هستند، می توانید رنگی را به دلخواه انتخاب کنید. از خاکستری گرفته تا طلایی، سایه های بسیار سردی برای انتخاب پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، برخی از ویژگی های واقعا عالی وجود دارد که می تواند وظایف شما را آسان تر کند و تجربه شما را از استفاده از تلفن همراه حتی بهتر کند. بنابراین، اگر به دنبال یک گوشی هوشمند عالی هستید که نه تنها ظاهر خوبی داشته باشد و ویژگی ،، های عالی داشته باشد، بلکه قیمت مناسبی نیز داشته باشد، باید به سراغ تلفن ،، های همراه شیائومی بروید.

فروشگاه اینترنتی مبیت، خرید آسان کالای دیجیتال با مناسب ترین قیمت

اولین گوشی این شرکت که وارد بازار شد، می وان نام گرفت که مانند همه محصولات این شرکت با توجه به قیمت گوشی های شیائومی ، امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران این محصول قرار می داد. از گوشی بعدی این شرکت در سال 2012 رونمایی شد که به آنگوشی شیائومیمی 2 می گفتند. بازارخرید گوشی شیائومیدر کشورهایی مانند هند و چین طرفداران بسیاری دارد و می توان گفت هند بزرگ ترین بازار فروش این گوشی ها محسوب می شود. در این کشور حتی محصولات برند محبوب و پرطرفدار سامسونگ هم یارای رقابت با قیمت گوشی شیائومی را ندارند. این برند در حال حاضر به یکی از پرطرفدارترین و پر فروش های بازار تبدیل شده بطوریکه در هر مرحله از عرضه،فروش گوشی شیائومیعملا با رکوردهای تازه ای مواجه میشود. جالبست بدانید که سیاست فروش «فلش سلز» و عدم استفاده از تبلیغات با هزینه‌های سر‌سام‌آور و یا فروش بدون واسطه، مهمترین دلیل پایین بودن قیمت گوشی شیائومی در بازارست.

کیفیت شیائومی در این سال‌ها ثابت شده و رضایت مشتریان آن نیز در هر سال و با تولید موبایل‌های جدید بیشتر نیز شده است. شیائومی در ایران دارای نمایندگی بوده و بهتر است برای خرید کالا اصل همراه با قیمت اصلی و دریافت گارانتی، موبایل خود را از نمایندگی شیائومی و یا سایت‌های معتبر خریداری کنید. حدود 5 یا 6 سال پیش کمتر کسی با برند شیائومی آشنایی داشت ولی امروز در بازار موبایل کشور گوشی شیائومی توانسته جایگاه بسیار محکمی به دست بیاورد و این سازنده چینی توانسته طی 10 سال بسیاری از بازارهای جهانی را تصاحب کند. در ادامه بیشتر دلایل محبوبیت و فروش بالای گوشی‌های شیائومی را با هم بررسی می‌کنیم. کمپانی شیائومی mi.com یکی از 5 برند برتر زمینه طراحی و تولید گوشی موبایل هوشمند، از سال 2010 فعالیت خود را آغاز کرد. گوشی موبایل یکی از انواع محصولاتی است که این شرکت به تولید آن‌ها می‌پردازد.

طراحی گوشی شیائومی

این نکته ی مثبت به خاطر وجود سیستم عامل MIUI است که کار با گوشی شیائومی را لذت بخش و خوشایند کرده است. باتری های به کار رفته در گوشی شیائومی قابلیت شارژ سریع داشته و علاوه بر آن برای کار مداوم و طولانی مدت بسیار مناسب اند. علاوه براین گوشی های هوشمند شیائومی با پشتیبانی از شارژ بی سیم (شارژ وایرلس) این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید از قابلیت شارژ وایرلس در موبایل ها نیز استفاده کنید. علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید. ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید. گوشی‌ های سامسونگ سری A، گوشی‌ های هواوی سری Y و Nova، گوشی‌های میان و پایین‌رده‌ی آنر و گوشی‌های نوکیا رقبای اصلی گوشی‌های ردمی در بازار کشورمان هستند.