خرید گوشی شیائومی با بهترین قیمت 14 آذر دیجی سنتر

با استفاده از این رابط می توان گوشی هوشمند خود را به گونه ای دلخواه مرتب کرد زیرا ار سرعت و امنیت بسیار بالایی برخوردار است. قطعات گوشی های شیائومی کاملا در دسترس‌اند و اگر بنا به هر علتی دچار مشکل شوند، به سادگی قابل تعمیر می‌باشند و هیچ مشکلی برای تعمیر آن‌ها وجود ندارد. تفاوت کوچکی که این بین وجود دارد این است که شارژرهای نسخه چین ممکن است برای سازگاری با پریزهای ایران نیاز به تبدیل داشته باشند، اما پک هند و گلوبال بدون نیاز به تبدیل قابلیت سازگار با پریزهای ایران را دارند. کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت همیاران فناوری هوشمند ارس (فروشگاه آنلاین سایمان دیجیتال) می‌باشد. هم‌چنین به منظور تسهیل در ارسال و تامین کالا، مراکز انبارداری خود را در شهرهای تهران، تبریز، بوشهر و شیراز ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم کالاها را در زمان مناسب و سریع‌تری به دست مصرف‌کننده نهایی برسانیم. علاوه بر این می‌توانید از خدمات پس از فروش سایمان دیجیتال شامل مرجوعی یا تعویض کالای خریداری شده نیز بهره‌مند شوید.

خود سری می هم به مدل‌های مختلفی با قیمت و مشخصات فنی متفاوت طبقه‌بندی می‌شود. مدل‌هایی با پسوند لایت،‌ مشخصات فنی و عملکرد ضعیف‌تری را نسبت به نسخه عادی و تی دارند و با قیمت کمتری هم نسبت به این دو مدل به فروش می‌رسند. با وجود این ایرادات و کج سلیقگی ها در طراحی و سیستم عامل، اگر به دنبال یک گوشی جدید هستید، قطعاً گوشی های شیائومی ارزش بررسی دارند.

قیمت گوشی های ردمی رقابتی ترین قیمت ها در بازار است و ارزشی که گوشی های ردمی ارائه می کنند ارزش قیمت را دارد که فرد برای خرید این گوشی می پردازد. این دستگاه به قدری موفقیت آمیز بود که این شرکت تصمیم گرفت به ساخت گوشی ادامه دهد. این به خوبی جواب داد، زیرا شیائومی در سال 2016 به پنجمین تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان تبدیل شد. بارزترین مشخصه گوشی شیائومی که کاربران بسیاری را مجذوب خود کرده، دوربین عکاسی قدرتمند آن است. با در نظر گرفتن کیفیت قطعات و سایر مشخصات فنی مثل سرعت بالای حافظه داخلی، باتری قوی، پردازنده مطلوب و سنسورهای حساس، خرید گوشی شیائومی، به راحتی قابل اعتماد می شود.

  • شیائومی توانسب برای اولین بار محصولی تمام‌صفحه را رونمایی کند که شبیه هیچ یک از محصولات شرکت‌های رقیب نبود.
  • دفتر مرکزی شیائومی در خود خاک چین مستقر است، اما اصلی‌ترین فعالیت آن‌ها در کشور هند انجام می‌شود.
  • اما این شرکت برای افرادی که به این رابط کاربری علاقه ندارند، سری A را آماده کرده تا به‌جای MIUI از پلتفرم ساده Android One لذت ببرند.
  • Mi 11 Lite 5G از تراشه اسنپدراگون 780 برای پردازش داده ها استفاده می کند.
  • این یک مدل تجارت قاتل است که به این گوشی در رشد انفجاری خود طی چند سال گذشته کمک کرده است.

اکثر گوشی‌های میان‌رده سامسونگ شارژ سریع 25 واتی دارند و پرچمداران جدید این سازنده به فناوری شارژ سریع 40 واتی مجهز شده‌اند. شرکتی مانند اپل نیز برای ایفون‌های خود شارژ سریع 20 تا 30 واتی را در نظر گرفته و این در حالیست که شیائومی برای گوشی‌های اقتصادی خود هم از شارژ سریع 33 واتی استفاده می‌کند. به عنوان مثال گوشی مانند شیائومی 11 تی پرو از ترکیب شیشه و فلز ساخته شده و مهم‌تر این که از گوریلاگلس ویکتوس استفاده می‌کند تا صفحه نمایش آن نیز در برابر خط و خش و ضربه تا حد خوبی مقاوم باشد.

تولید طولانی مدت مدل‌های مختلف

طراحی و کیفیت با رقیبان خود برابری می‌کند اما هدف این برند ساخت و تولید گوشی‌هایی است که ازنظر اقتصادی برای کاربران مناسب باشد. شاید در چند سال گذشته خرید گوشی های شیائومی و اعتماد به این برند یک ریسک بزرگ محسوب می‌شد؛ اما در حال حاضر این برند بسیار شناخته شده می‌باشد و توانسته به خوبی اعتماد کاربران را جلب کند. طراحی ظاهری گوشی های شیائومی و رابط کاربری مشابه به iOS سبب شده تا این برند به اپل شرقی ملقب شود؛ اما امروزه این برند تا حد زیادی توانسته است مستقل شود و طراحی‌های خاص و منحصربه‌فرد خود را داشته باشد که گاها حتی ازبهترین گوشی های آیفون نیز محبوب‌تر اند. لیستقیمت گوشی های شیائومی را می توانید همه روزه در فروشگاه اینترنتی مبیت مشاهده کنید و از قیمت روز جدیدترین گوشی های شیائومی مطلع شوید. اما سری Mi تنها محدود به پرچمداران نمی‌شود بلکه برخی از گوشی های میان رده شیائومی نیز از این سری محسوب می‌شوند و قابلیت‌های بسیاری دارند.

گوشی ردمی 10A شیائومی Redmi 10A 3/64

شما میتوانید برای خرید و مقایسه انواعقیمت گوشیبهفروشگاه اینترنتی مقداد آی تیمراجعه کنید. بلک شارک ار نظر فنی، یک برند مجزا از شیائومی است اما به اندازه‌ی پوکو و ردمی، استقلال ندارد. این برند جانبی شیائومی فقط روی گوشی‌های مناسب برای بازی تمرکز کرده است.

گوشی های پرچمدار شیائومی، میان رده ها و حتی پایین رده های اقتصادی این برند نسبت به محصولات هم رده در بین سایر برندها قیمت مناسب‌تری دارند که این موضوع در افزایش توان خرید کاربران و محبوبیت این برند تاثیر به سزایی داشته است. البته ناگفته نماند که تولیدات شرکت شیائومی محدود به انواع گوشی های شیائومی نمی‌شود و در عرصه‌های دیگر نیز محصولات متنوعی دارد. شیائومی در گوشی‌هایش از سیستم عامل اندروید با پوسته سفارشی MIUI استفاده می‌کند. MIUI از امکانات مختلفی برخوردار است و هر ساله نسخه جدیدی از آن برای گوشی‌های این شرکت منتشر می‌شود.

کمپانی خلاق چینی در سال 2010 تاسیس شد و یک سال بعد، اولین گوشی هوشمند خود یعنی Xiaomi Mi1 را روانه‌ی بازار کرد. از همان ابتدای کار، کیفیت ساخت، نوآوری و قیمت مناسب به اصول طراحی، تولید و عرضه‌ی محصولات شیائومی تبدیل شدند و این رویکرد همچنان ادامه دارد. پس از اثبات کیفیت گوشی های شیائومی کاربران بسیاری از کشورها خرید گوشی شیائومی را به سایر برندها ترجیح دادند.