گوشی هواوی Huawei خرید گوشی هواوی Huawei خاص باکس

قیمت گوشی های سری پی، گوشی هواوی سری پی نیز همانند سری میت در کلاس گوشی های پرچمدار قرار دارد. در ساختار این سری از گوشی های هواوی نیز از سخت افزاری قدرتمند استفاده شده است که همین موضوع سبب شده تا بالاترین جایگاه را درلیست قیمت گوشی هواوی داشته باشند. سری Nova که به زبان لاتین به معنای ستاره جدید است نیز مفهوم نوآوری وروح و ابداع ابدی برند را در خود جای می‌دهد.

  • گوشی هواوی سری وای، در طبقه گوشی های میان‌رده قرار دارد که انواع زیادی از مدل‌های میان‌رده اقتصادی در آن یافت می‌شود، در واقع با توقف خط تولید گوشی های اسند و استقلال یافتن گوشی آنر، شرکت هواوی سری Y را برای ماندن و رقابت در بازار گوشی های میان رده عرضه کرد.
  • همچنین برای چک کردن و مقایسه‌ی قیمت انواع گوشی huawei می‌توانید به صورت روزانه به ایسل سر بزنید.
  • مورد بعدی که جزو نکات مهم نیز هست توجه به این مساله است که حافظه تاثیر زیادی روی عملکرد گوشی ندارد و کاربرد اصلی آن ذخیره‌سازی فایل‌ها و داده‌ها است.
  • کمپانی هواوی طیف گسترده‌ای از گوشی‌ها را با امکانات و قیمت متفاوتی وارد بازار کرده است که مشتریان بسته به نیاز خود می‌توانند یکی از آن‌ها را تهیه کنند.
  • انواع گوشی هواوی در سرتاسر دنیا به چنان محبوبیتی رسیده که تنها یک کمپانی یعنی سامسونگ توان رقابت با آن را دارد.

با نگاه کردن به لیست قیمت گوشی هواوی متوجه خواهید شد که گوشی های سری میت در بالاترین جایگاه و با حداکثر قیمت به فروش می‌رسند. خانواده سری میت از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برند که در کنار نرم افزار اختصاصی هواوی عملکرد بی‌نظیری را ارائه می‌دهند. هواوی هر ساله گوشی های سری میت را در چند نسخه مختلف عرضه می‌کند که هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند.

گوشی Huawei P50

چنانچه به لیست قیمت موبایل هواوی نگاهی بیندازید، متوجه می‌شوید که قیمت گوشی های نوا کمی بالاتر از گوشی سری Y است. این اختلاف قیمت به دلیل بهره گیری از مشخصات و فناوری های بروزتر نسبت گوشی های سری Y است. در واقع عملکرد گوشی های سری نوا به گونه‌ای است که بعضی از مدل های آن را با گوشی های سری میت و پی مقایسه می‌کنند. گوشی هواوی Nova 8 Pro، گوشی هواوی Nova 8، گوشی هواوی Nova 8 SE، گوشی هواوی Nova 8 Pro، گوشی هواوی Nova 8 Pro، گوشی هواوی Nova 8 5G، گوشی هواوی Nova 7 Pro، گوشی هواوی Nova 7 5G و گوشی هواوی Nova 7i گوشی جدید هواوی در سری نوا هستند. گوشی هواوی سری وای، در طبقه گوشی های میان‌رده قرار دارد که انواع زیادی از مدل‌های میان‌رده اقتصادی در آن یافت می‌شود، در واقع با توقف خط تولید گوشی های اسند و استقلال یافتن گوشی آنر، شرکت هواوی سری Y را برای ماندن و رقابت در بازار گوشی های میان رده عرضه کرد.

گوشی هواوی Y8s دو سیم‌کارت ظرفیت 64 گیگابایت

در حال حاضر شرکت هوآوی توانسته در حدود 20 موسسه تحقیقات فناوری در کشورهای چین، ایالات متحده آمریکا، آلمان، سوئد، هند، روسیه و ترکیه تأسیس کند و همچنین در 140 کشور مختلف محصولات و خدمات خود را ارائه می‌کند. موبایل هوآوی، از جمله محصولات این شرکت است که بسیار مورد توجه افراد علی‌ الخصوص در ایران قرار دارد. موبایل‌ های این برند یکی از رقیب‌ های اصلی برند سامسونگ در بین محصولات میان رده و پایین رده هستند. در ادامه بیشتر در رابطه با این برند و محصولات آن از جمله گوشی‌ های تلفن همراه هوشمند، توضیح داده می‌شود.

گوشی موبایل هوآوی مدل (Y5 (2017 دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت

هوآوی P50 Pocket نیز از گوشی های پرچمدار هوآوی است که طراحی تاشو دارد؛ این گوشی از پردازنده اسنپدراگون بهره‌مند است و به علت طراحی متفاوت و جدید خود، نظرات زیادی را جلب کرده است. گوشی های جدید هوآوی همگی با سیستم‌عامل اختصاصی این برند یعنی HarmonyOS عرضه می‌شوند؛ بنابراین برای کاربران در هنگام استفاده هیچ‌گونه محدودیتی وجود نخواهد شد که همین امر سبب شده است تا این برند دوباره بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد. کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت همیاران فناوری هوشمند ارس (فروشگاه آنلاین سایمان دیجیتال) می‌باشد.