تلفن‌های هوشمند HUAWEI فارسی

گوشی های هواوی سری اینجوی معمولا نام‌گذاری مجدد سایر مدل‌های جهانی هواوی مخصوصا گوشی‌های سری Y هستند؛ هر چند که برخی مدل‌های آن از سری آنر و سری P نیز گرفته شده‌اند. سری اینجوی با هدف عرضه‌ی ارزان‌تر گوشی های هواوی در بازار چین به وجود آمده است و تنها تفاوت آن‌ها با مدل‌های جهانی نرم‌افزار چینی گوشی‌های سری اینجوی است. این مدل گوشی موبایل، طراحی بسیار زیبایی داشته و پنل پشتی گوشی به طوری طراحی شده که در حضور نور، تغییر رنگ می‌دهد. داشتن امکانات مختلف مثل دوربین خیلی خوب و البته تنوع در قیمت، باعث شده که خرید آنلاین گوشی هواوی یک انتخاب خیلی مناسب برای اغلب کاربران باشد. قیمت گوشی های هواوی در چندین محدوده مختلف دسته‌بندی می‌شود و سری Mate گران‌قیمت‌ترین گوشی‌ها بوده که البته امکانات متناسب با قیمت خود را نیز ارائه می‌دهند. در طی سال‌های اخیر، دوربین سلفی گوشی‌های این سری بهترین‌های بازار بوده و هیچ کمپانی دیگری نتوانسته دوربین سلفی مشابه به آن معرفی کند.

  • موبایل های هواوی به خاطر قطعات سخت افزاری با کیفیت بالا، پردازنده کرین که در بسیاری از این گوشی ها به کار گرفته شده، جزو گوشی های میان رده می باشد.
  • انواع تجهیزات الکترونیکی پوشیدنی همانند ساعت‌های هوشمند نیز در این کمپانی ساخته شده که محبوبیت زیادی برای کاربران مختلف دارد.
  • دسته‌ی اول گوشی‌های پایین رده یا گوشی های ارزان هواوی هستند که تحت عنوان سری Y به فروش می‌رسند.
  • هواوی در سال 2015 نیز تمرکز خود را بر انواع گوشی پرچم‌دار گذاشت و سری P موبایل هواوی به بازار آمد.

مشاهده جزئیات در دیجیکالاقیمت و خرید گوشی موبایل هوآوی مدل Y9s STK-L21 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایتبرای مشاهده قیمت و خرید گوشی هواوی روی دکمه کلیک کنید. مشاهده جزئیات در دیجیکالاقیمت و خرید گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 5T YAL-L21 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایتبرای مشاهده قیمت و خرید گوشی هواوی روی دکمه کلیک کنید. هواوی یکی از بهترین و بزرگ ترین سازندگان گوشی های موبایل اندرویدی است که محصولات متنوعی برای نیازها و بودجه‌های مختلف دارد. البته این رشد در چند سال اخیر و با توجه به محدودیت های اعمال شده از طرف دولت آمریکا علیه هواوی بسیار سریعتر بوده است. با این وجود هواوی همچنان به تولید محصولات دیجیتال و گوشی های هوشمند پیشرفته و با امکانات خاص خود ادامه داده است. در این بین قیمت گوشی هواوی در بازار به دلیل ویژگی اقتصادی بودن آن توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

Huawei P8 Lite-2017-16GB

گوشی Mate 20 Pro با طراحی زیبا طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده و البته گوشی P30 با داشتن قیمت مناسب و کارایی خیلی خوب یکی از ارزشمندترین مدل‌های این کمپانی است. شاید پردازنده Kirin را نتوان بهترین پردازنده نامید، ولی عملکرد آن هم‌گام با پردازنده‌های بزرگ دنیا باعث شده که قدرت سخت‌افزار هواوی، خرید گوشی Huawei را به یک معامله سودمند تبدیل کند. این گوشی‌ها در اواخر سال 2020 معرفی شدند و با داشتن طراحی‌های بسیار جذاب و چند به‌روزرسانی مختلف، یکی از بهترین گوشی‌های حال حاضر دنیا است.

باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی به صورت سیمی با سرعت شگفت انگیز 66 وات و به صورت بی‌سیم هم با سرعت 50 وات شارژ می‌شود؛ این درحالیست که پرچمدار اپل، آیفون 13 پرو مکس حداکثر با توان 22 وات به صورت سیمی و 15 وات به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود. هواوی در بازار موبایل امروز یکی از بزگترین شرکت های تولید کننده موبایل های هوشمند است که در کنار آن سرویس های ارتباطی موفقی را در سرتاسر جهان ارائه داده است. همین موضوع مهم در بین کاربران باعث شده تا این برند در زمینه ارائه محصولات مصرفی ارتباطی مانند گوشی هوشمند نیز، موقفیت های بسیار خوبی را برای خود کسب کند. مکمل بخش سخت‌افزار در گوشی های اندرویدی بخش نرم‌افزار است که تأثیر قابل توجهی در کار کردن افراد با گوشی دارد. دولت آمریکا در سال 2019 کمپانی هواوی را به دلایلی در لیست سیاه قرار داد، در نتیجه این تحریم‌ها تمام شرکت‌های آمریکایی نظیر گوگل از همکاری با هواوی منع شدند.

راهنمای خرید گوشی هوآوی

HMS در گوشی های هوآوی جایگزین سرویس موبایل گوگل شده است و دارای مجموعه ای از اپلیکشن ها و خدمات نرم افزاری مانند هواوی کلاد، موزیک، مرورگر، هواوی ویدئو و … علاوه بر این در ایران با نصب بازار برای گوشی هواوی امکان دانلود و نصب بسیاری از نرم افزارها و اپلیکشن ها مانند گوگل کروم، یوتیوب، گوگل مپ و غیره به راحتی محیا می شود. گوشی های سری Enjoyکه در بازار جهانی با نام هواوی Y شناخته می‌شود، یکی دیگر از سری گوشی های هوآوی است که در کلاس گوشی های میان رده قرار دارد.

تفاوت اصلی گوشی‌های سری Y و گوشی‌های هواوی نوا، دوربین قوی‌تر در سری نوا است و خرید گوشی هواوی نوا برای جوان‌تر‌ها که به دوربین اهمیت بیشتری می‌دهند، مناسب‌تر است. اگر گوشی‌های سری P هواوی مشابه گوشی سامسونگ Galaxy S باشند، پس گوشی هواوی میت مشابه گوشی سامسونگ گلکسی نوت است. این گوشی‌ها معمولا قوی‌ترین و خلاقانه‌ترین گوشی‌های هوشمند این برند چینی هستند. گوشی هواوی گوشی مدل Y5 lite 2018 این روزها جز ارزان ترین مدل های برند هواوی است که با قیمتی کمتر از یک میلیون تومان قابل خریداری است. گوشی های جدید هواوی به علت تحریم‌های وارده بر آن از سال 2020 نمی توانند از سرویس گوگل پشتیبانی کنند و هوآوی برای برطرف کردن این محدودیت به طراحی پلتفرم مخصوص گوشی های خود روی آورد و سرویس موبایل هوآوی را طراحی کرد.

هواوی در طی این سال‌ها توسعه و گسترش یافت و از سایر رقبای خود نیز پیشی گرفت. لیست بالا هر ساعت به روز میشه و قیمت های نمایش داده شده همگی استعلام شده و به‌روز هستن. شهر شنژن چین خواستگاه شرکت چند ملیتی هواوی است، رن ژنگفی مدیر اسبق ارتش آزدی خواه چین در سال 1987 با تاسیس شرکت هواوی در شنژن بستری مشترک برای تحقیق و توسعه ی شرکت های چند ملیتی ایجاد کرد که هدف آن انتقال تکنولوژی و بومی سازی فناوری اطلاعات در چین بود. با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید . نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند.

با وجود این مسائل کمپانی هواوی هم‌چنان به کار خود ادامه می‌دهد و گوشی‌های بسیار خوبی به بازار معرفی می‌کند. من که قصد خرید گوشی شیائومی داشتم ولی با این اوصاف باید در تصمیم گیریم تجدید نظر کنم . اگه از گوشی هواوی استفاده کنید نمی تونید از خدمات گوگل پلی استفاده کنید و باید برنامه ها رو بصورت مستقیم دانلود کنید. اگه میخواید از قیمت دقیق گوشی های هواوی آگاه بشید، بهتره از لیست قیمت بالا استفاده کنید.