بروزترین لیست قیمت به همراه لینک خرید گوشی هواوی با مشخصات گوشی آنر Huawei

گوشی های هواوی معمولا به داشتن امکانات خوب در ازای قیمت مناسب، شهرت دارند و معمولا از تنوع زیادی برخوردارند که در برخی مواقع، انتخاب را برای خریداران دشوار می‌سازد. بنابراین حتی با وجود تحریم گوگل پلی هم گوشی‌های هواوی بدون مشکل می‌توانند فعالیت کنند، اپلیکیشن‌های مختلف اندرویدی مثل پیام‌رسان‌های محبوب تلگرام و واتساپ و بازی‌های محبوب مثل PUBG را اجرا کنند و آپدیت‌های اندرویدی را هم دریافت کنند. اگر مشکل عدم دسترسی به برنامه‌های گوگل را در نظر نگیرید، گوشی هواوی ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارد، مانند دوربین عالی و سخت‌افزار اختصاصی.

یکی از دلایل پایین بودن قیمت گوشی هواوی، به کارگیری تراشه‌های اختصاصی این شرکت در ساخت محصولات آن است. تراشه اختصاصی هواوی (کایرین) در اکثر گوشی های این برند مورد استفاده قرار گرفته است که از نظر قدرت پردازش و بهینه بودن با تراشه اگزینوس برابری می‌کنند اما توان رسیدن به چیپست های قدرتمند اسنپدراگون را ندارد. در ادامه به بررسی قیمت گوشی های هواوی می‌پردازیم و قیمت انواعگوشی هواوی را بایکدیگر مقایسه می‌کنیم.

  • با نگاه کردن به لیست قیمت گوشی هواوی متوجه خواهید شد که گوشی های سری میت در بالاترین جایگاه و با حداکثر قیمت به فروش می‌رسند.
  • در سال ۲۰۱۶، هواوی ادعا کرد که به بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی گوشی هوشمند در دنیا تبدیل خواهد شد.
  • در مدل‌های سری پی 9 که شامل گوشی های هواوی پی 9 و پی 9 پلاس می‌شدند همکاری این دو شرکت به عرضه‌ی دوربین دوگانه انجامید.
  • از دیگر امکانات این گوشی جذاب می‌توان به اندروید 11، نمایشگر بزرگ 6.57 اینچی OLED با پشتیبانی از HDR10 و دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی پشتی به همراه یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 4K اشاره کرد.
  • چنانچه تمایل به خرید گوشی هواوی دارید، ما در کلاتیک شما را به بهترین نحو در انتخاب و خرید بهترین گوشی هواوی راهنمایی می‌کنیم تا تجربه خوبی از یک خرید اینترنتی داشته باشید.

از لحاظ سخت‌افزاری هر سه این گوشی‌ها بسیار قدرتمند بوده و جزو بهترین‌های بازار هستند. در طی این سال‌ها صدها گوشی هواوی با نام‌های مختلف ساخته شد که ساخت تعدادی از آن‌ها هیچ‌گاه ادامه پیدا نکرد. این کمپانی در سال 2016 اعلام کرد که قصد دارد به‌عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند فعالیت کند و در سال 2020 به این هدف خود دست پیدا کرد. مورد بعدی که جزو نکات مهم نیز هست توجه به این مساله است که حافظه تاثیر زیادی روی عملکرد گوشی ندارد و کاربرد اصلی آن ذخیره‌سازی فایل‌ها و داده‌ها است.

مشاهده جزئیات در دیجیکالاقیمت و خرید گوشی موبایل هوآوی مدل nova 9 SE دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایتبرای مشاهده قیمت و خرید گوشی هواوی روی دکمه کلیک کنید. مشاهده جزئیات در دیجیکالاقیمت و خرید گوشی موبایل هوآوی مدل nova 9 NAM-LX9 دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت و 8 گیگابایت رمبرای مشاهده قیمت و خرید گوشی هواوی روی دکمه کلیک کنید. مشاهده جزئیات در دیجیکالاقیمت و خرید گوشی موبایل هوآوی مدل Huawei Y7p ART-L29 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت به همراه کارت حافظه microSDXC توشیبا ظرفیت 64 گیگابایتبرای مشاهده قیمت و خرید گوشی هواوی روی دکمه کلیک کنید.

هواوی در گوشی P30 کاملا روی دوربین است تصاویری که از راه دور و در شب با این گوشی می‌گیرید عالی هستند و با ترکیب قدرت این سه لنز عالی و مقداری ترفند نرم‌افزاری گرفته می‌شوند. در نهایت برای افرادی که دنبال خرید بهترین گوشی های هواوی با قیمت پایین هستند، انتخاب از بین سری P Smart را پیشنهاد می‌کنیم و حتی می‌توانید از سری قدیمی‌تر P نیز انتخاب کنید. در مجموع اگر طرفدار گوشی‌های هواوی هستید و یک گوشی ارزان‌قیمت می‌خواهید، خرید گوشی هواوی وای را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

انواع برندهای لپ‌تاپ،‌ محصولات گیمینگ، گوشی موبایل،‌ هندزفری، ساعت هوشمند و دیگر کالاهای دیجیتال که رضایت مشتریان را به همراه داشته‌اند، در کالاوما عرضه می‌شود. کالاوما همچنین، در راستای ارائه‌ی بهتر خدمات و رضایت مشتریان، بازارگاه را راه‌اندازی کرده است تا کیفیت را به بالاترین سطح برساند. تولید محتوا و مشاوره رایگان در انتخاب، ارسال به موقع سفارشات به تمام نقاط ایران، ضمانت 7 روز تعویض کالا، بخش دیگری از خدمات کالاوما جهت جلب هرچه بیشتر رضایت مشتریان عزیز است که بالاترین ارزش در کالاوماست؛ زیرا آنان را شایسته‌ی این اعتماد می‌داند. قیمت کمتر در این محصولات به معنی کاستن از کیفیت نیست و رسالت این شرکت تولید گوشی هایی بوده که در کنار قیمت پایین یک گوشی مخاطب پسند را به خریداران عرضه کنند و طبق آمار و ارقام و نظرات کاربران تا امروز نیز در این امر بسیار موفق بوده است.

گوشی Huawei P50 Pro

با این حال، اگر از این نقطه ضعف بسیار بزرگ صرف نظر کنیم، گوشی‌های هواوی از سه وجه می‌توانند با دیگر غول‌های فناوری حاضر در بازار گوشی‌های هوشمند، رقابت کنند. سری اسند که مبتنی بر اندروید ۲.۱ بود در تابستان سال ۲۰۱۲ راهی بازار شد و درواقع راه ورود انواع گوشی ارزان قیمت هواوی به بازارهای مختلف جهان را باز کرد. از آن پس، گوشی های جدید هواوی تنها برای بازار چین در نظر گرفته نمی‌شدند و ویژگی‌هایی ازجمله قیمت گوشی هواوی باعث شد کاربران در هنگام خرید گوشی نیم‌نگاهی نیز به گوشی های ارزان هواوی داشته باشند. دسته‌ی اول گوشی‌های پایین رده یا گوشی های ارزان هواوی هستند که تحت عنوان سری Y به فروش می‌رسند.

موبایل

البته، هواوی موفقیت خوبی در بازارهای گوشی بریتانیا و دیگر بخش‌های اروپا داشت. با اینکه نام هواوی در سال ۲۰۱۵ در چین و بسیاری از بخش‌های دیگر جهان، بر سر زبان‌ها افتاده بود، زمان ورود Google Nexus 6P به بازار آمریکا اولین باری بود که آمریکایی‌ها و بسیاری از اروپایی‌ها نام هواوی را می‌شنیدند. هواوی امید داشت که این گوشی زمینه‌ساز ورود گوشی‌های تحت برند هواوی به ایالات متحده‌ی آمریکا شود. در سال 2004 هواوی با عقد یک قرارداد بین المللی توانست نسل سوم اپراتورهای موبایل را در هلند به افتتاح برساند. همچنین هواوی در کانادا توانست نسل بعدی شبکه های وایرلس را نیز ایجاد کرد، شرکت چند ملیتی هواوی در طول ده سال توانست با احداث تعداد زیادی مراکز تحقیق و توسعه خود را به عنوان یکی از مراکز مهم فناوری در جهان معرفی سازد.

اپل سامسونگ هواوی آنر نوکیا شیائومی سونی اچ تی سی لنوو موتورولا گوگل مایکروسافت بلک بری ایسوس اوپو وان پلاس ال جی کاترپیلار ویوو ریلمی زد تی ای جی ال ایکس میزو آلکاتل بلو ادامه… گوشی های هواوی را می‌توان به سه دسته‌ی پایین‌رده، میان‌رده و پرچم‌دار تقسیم کرد. هیچ‌یک از گوشی های جدید هوآوی از سرویس‌های گوگل پشتیبانی نمی‌کنند، اما خوشبختانه این موضوع به هنگام استفاده از این گوشی‌ها هیچ مشکلی را برای کاربران ایجاد نمی‌کند؛ زیرا هوآوی سرویس‌های اختصاصی خود را مانند اپ گالری برای دانلود برنامه‌های مختلف دارد.