قیمت گوشی هواوی امروز 14 آذر زومیت

دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد. محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید. در واقع این سری در سال 2019 روانه بازار شد و باداشتن کمترین قیمت در مقابل بهترین امکانات توانست رضایت خاطر بخش حساس بهقیمت گوشیو طرفداراین برند را جلب کند. به طور کلی می‌توان گفت که اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه هستید که امکانات عالی را در اختیار شما قرار دهد، مدل های متنوع سری Y هوآوی می‌توانند به خوبی پاسخگوی نیاز شما در نظر گرفته شوند.

قیمت گوشی هوآوی ویا گوشی های دیگر با توجه به بالا و پایین شدن دلار ثابت نیست و در حال تغییر می باشد . اولین سری گوشی هواوی y بوده که قیمت مناسبی داشته و به عنوان گوشی اقتصادی شناخته شده است. دومین گوشی هواوی سری nova می باشد ک با هدف گوشی موبایل شیک و سرگرم کننده به بازار عرضه شد. این گوشی ها به عنوان گوشی های میان رده و گاهی در سری پرچمدار، به فروش رسیدند. هواوی یکی از موفق ترین شرکت های چینی به شمار می رود که در سال ۱۹۸۷ تاسیس شد و یکی از شرکت ارائه کننده سرویس های ارتباطی جهانی می باشد.اغاز تولید گوشی هواوی از سال ۲۰۰۴ شروع گردید. باتوجه به پایین بودن قیمت گوشی های هواوی، این برند خیلی سریع به سایر بازارها از جمله ایران راه پیدا کرد.

هواوی در سال 2015 نیز تمرکز خود را بر انواع گوشی پرچم‌دار گذاشت و سری P موبایل هواوی به بازار آمد. در زبان چینی قسمت اول نام هواوی به معنای گل است که با کمی دقت شما می‌توانید آن‌را در لوگوی هواوی هم ببینید. جالب است که بدانید در اصل حرف ه در اسم این برند تلفظ نمی‌شود بلکه تلفظ صحیح این اسم واوی است اما برای پرسیدن قیمت انواع گوشی هواوی در ایران بهتر است از همان کلمه‌ی هواوی استفاده کنید.

  • با این حال، اگر از این نقطه ضعف بسیار بزرگ صرف نظر کنیم، گوشی‌های هواوی از سه وجه می‌توانند با دیگر غول‌های فناوری حاضر در بازار گوشی‌های هوشمند، رقابت کنند.
  • هواوی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های ارتباطی و مخابراتی در جهان است و شاید همین موضوع سبب شده تا در زمینه محصولات مصرفی ارتباطی، نظیر گوشی هوشمند شروع به فعالیت کند و موفقیت‌های چشمگیری را به دست آورد.
  • استفاده از حسگرهای بزرگ، زوم نوآورانه پریسکوپی و دیگر نوآوری‌های هواوی در سری میت و پی، پرچمداران این شرکت را همواره در بین بهترین گوشی‌ها برای علاقه‌مندان عکاسی قرار داده است.
  • پرچمداران امروزی گوشی هواوی در نوزده سپتامبر 2019 در مونیخ آلمان به کاربران تلفن های هوشمند معرفی شدند، بیشترین مانور هواوی بر روی این دو مدل گوشی در بخش دوربین اصلی آن هاست که به صورت دایره ای طراحی شده اند.
  • گوشی های هواوی سری اینجوی معمولا نام‌گذاری مجدد سایر مدل‌های جهانی هواوی مخصوصا گوشی‌های سری Y هستند؛ هر چند که برخی مدل‌های آن از سری آنر و سری P نیز گرفته شده‌اند.

یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی که با توان 40 واتی به سرعت شارژ می‌شود هم در زیر قاب این گوشی حضور دارد. شرکت هوآوی همچنین برای گشی‌ های تلفن همراه خود، برندی جداگانه به نام هانر طراحی کرده است. هوآوی، برند هانر را به عنوان یک برند که هیچ ترسی از انجام کارهای متفاوت ندارد، معرفی کرده است. یکی از بهترین مدل‌های این گوشی مدل P30 Pro است که از تمام جوانب جزو بهترین‌ها بوده و کارایی بی‌نظیری دارد.

گوشی موبایل هواوی مدل وای 6 پرایم 2…

در اینجا می‌خواهیم تمام اطلاعاتی را که پیش از خرید گوشی هواوی باید بدانید، به شما ارائه دهیم. رزولوشن دو دوربین گوشی هواوی پی 9، 12 مگاپیکسل لود که بهترین عکس های در نور کم را تا آن زمان به ثبت می رسانید. اگر بخواهید بدانید که کلمه هواوی به چه معناست،در حقیقت باید گفت که اگر معنای چینی این کلمه را در نظر بگیریم کاراکتر اول آن بهمعنای گل است و در لوگو این شرکت این مفهوم به خوبی گنجانده شده و شما گل را می‌بینیدو حتی معنایی دیگری مثل باشکوه بودن را هم در خود جای داده است. دومین کاراکتر نیزدر زبان چینی به معنای دستاورد است، پس می‌توان لوگو هوآوی را به دستاورد چین تعبیرکرد. گرچه در تولید محصولات مختلف سابقه درخشان و طولانی دارد؛ اما همه ما این شرکتچینی را به طور عمده با مدل‌های متنوع گوشی‌ موبایل که از جمله مدل‌های باکیفیت و مقرون‌به‌صرفهبازار نیز هستند می‌شناسیم. از دیگر ویژگی‌های خاص گوشی های هوآویمی‌توان به طراحی زیبا و تنوع بالا اشاره کرد؛ هوآوی گوشی‌های متنوعی را در فواصل زمانی کوتاه به بازار عرضه می‌کند و امکان خرید گوشی های هوآوی را در اختیار کاربران مختلف با بودجه‌های متفاوت قرار می‌دهد.

گوشی‌های سری Mate هواوی

اگر تا پیش از این از خرید اینترنتی به علت عدم مشاهده مستقیم کالا و بیم از دست رفتن پول اجتناب می کردید، با چند کلید ساده می توانید محصول مورد نظر را به طور همه جانبه مورد بررسی قرار دهید و با اطمینان خاطر از دریافت محصول از فروشگاه اینترنتی دیجی دو خرید کنید. آنچه توانسته دیجی دو را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه­های آنلاین در ایران مطرح سازد، پایبندی به چهار اصل معتبر اصالت، تضمین قیمت، تعویض بی چون و چرا و همچنین احترام به مشتری در خرید آنلاین است. دیجی دو ویترینی مجازی از محصولات دیجیتال را فراهم آورده تا مشتریان بتوانند بی نیاز از خرید حضوری و در عین حال با بررسی تخصصی و مقایسه محصولات، خریدی توامان با آگاهی و رضایت را تجربه کنند.

Huawei Y9s 6/128GB Mobile Phone

در واقع گوشی های سری P اصلی ترین پرچمداران کمپانی هواوی به‌حساب می‌آیند که هر ساله با نمایشگرهایی با کیفیت، سخت‌افزار قدرتمند، دوربین کارآمد و ویژگی‌های خاص عرضه می‌شوند. چنانچه بهقیمت روز گوشی ها نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که این سری از گوشی های هواوی نیز به دلیل داشتن مشخصات قدرتمند، بالاترین جایگاه را در لیست قیمت گوشی های هواوی دارد. مقام بهترین گوشی Huawei به ترتیب از آن گوشی P40 Pro، گوشی هوآوی P40 Pro +، گوشی هوآوی P40، گوشی هوآوی P40 Lite، گوشی هوآوی P30 Pro، گوشی هوآوی P30، گوشی هوآوی P30 Lite، گوشی هوآوی P20 Pro، گوشی هوآوی P20 و گوشی هوآوی P20 Lite است. اسند و آنر از دیگر سری گوشی های هواوی بودند که سال‌ها پیش در بازار به فروش می‌رسیدند. هرچند که هر دو سری جزء بهترین و پرفروش‌ترین محصولات هواوی در بازار بودند اما با این وجود تولید گوشی های سری اسند به طور کامل متوقف شد و به نابودی مطلق رسید.

درست است که ما این کمپانی را بیشتر جهت خرید گوشی های هواوی می‌شناسیم اما جالب است بدانید که به جز گوشی موبایل، در تولید لپ تاپ، تبلت، مودم و برخی دستگاه‌های مخابراتی هم نقش پر رنگی در بازار دارد. صفحه نمایش این گوشی از کیفیت بالایی برخوردار است ، و‌‌ابعاد صفحه نمایش آن 6.53 اینچ است. وزن آن 198 گرم است ، حافظه داخلی این گوشی 256گیگابایت است،کیفیت دوربین اصلی آن 40 مگاپیکسل ، 8 مگاپیکسل و 40 مگاپیکسل وکیفیت دوربین سلفی 32 مگاپیکسل است، از نظر باتری مقاومت بالایی دارد و4500 میلی آمپر است ودارای حسگر اثر انگشت ،شتاب سنج، فشار سنج و سنسور مجاورتی می‌باشد. در حالی که چندین سال بازار کشور ما در قبضه گوشی های ارائه شده توسط سامسونگ قرار گرفته بود، ولی یک شرکت چینی توانست به خوبی در این زمینه به رقابت با کمپانی قدرتمند سامسونگ بپردازد. هواوی یکی از برندهای تولید کننده گوشی‌های هوشمند در چند سال اخیر به واسطه تنوع بسیار بالای که در محصولات خود داشته، فروش بسیار بالایی در جهان خصوصاً کشورهای آسیایی برای خود رقم زده است. گوشی های هوشمند ارائه شده توسط هواوی با سخت افزارهای ایده‌آل، قابلیت‌های متنوع و قیمت مقرون به صرفه، روانه بازار می شوند.

نکته بعدی که به آن اشاره میکنیم نوع نمایشگر است.پنل‌های مختلفی مثل LCD یا اولد و یا امولد وارد بازار می‌شوند.نمایشگرهای LCD تصاویر را با روشنی بالا و رنگ‌های شاداب و سرزنده نمایش می‌دهند. هواوی هنوز هم یکی از مناسب ترین گوشی هارو با بهترین قیمت ارائه میکنه که ارزش خرید بالایی دارن. برای استعلام قیمت گوشی های هواوی توی رایااستور هم بهتره از لیست بالا استفاده کنید.

جدیدترین گوشی هواوی نوا، گوشی Nova 7i است که در اوایل سال ۲۰۲۰ وارد بازار شد. این گوشی یک سیستم دوربین چهار لنزی و یک حسگر بسیار قدرتمند دارد اما دیگر مشخصات آن خیلی قوی نیستند. جدیدترین محصولات سری P هواوی عبارتند از گوشی هواوی P40، گوشی هواوی P40 Pro و گوشی هواوی P40 Pro Plus.