خرید گوشی هواوی لیست قیمت و مشخصات فنی تاپ رایان

ما در سایمان دیجیتال با هدف تسهیل روند خریدو ارائه‌ی قیمت مناسبفعالیت خود را آغاز نموده‌ایم و در تلاش هستیم تا محصولات بروز را به بهترین شکل ممکن عرضه کنیم. رو در روی این گوشی، پوکو M3 شیائومی قرار دارد که به یک نمایشگر کوچک‌تر 6.53 اینچی و یک دوربین کمتر (گوشی هواوی یک دوربین فوق عریض بیشتر دارد) مجهز است. هرچند گوشی شیائومی در برخی موارد از جمله ظرفیت باتری و چیپست بهتر است، اما طراحی چشم‌نواز هواوی Y7p باعث شده تا بسیاری از صاحبان آیفون‌های اپل بخواهند از این گوشی به عنوان گوشی دوم خود که اندروید است استفاده کنند.

  • برای خرید گوشی هواوی باید اذعان کنیم در تمام رده های قیمتی گوشی های هواوی مدل های کم نظیر و جذابی دارند که میتوانند خریداران را با بودجه های مختلف راضی نگه دارند.
  • باید دقت داشته باشید که گوشی‌های هانر نیز به دلیل ارتباط با هواوی، تحت تحریم آمریکا قرار دارند.
  • گوشی جدید هواوی در خانواده میت، Huawei Mate 40 Pro بوده که در سال 2020 معرفی و عرضه شده است.
  • مدت زمانی است که دیگر هندزفری به همراه گوشی‌های هوشمند عرضه نمی‌شود و این موضوع به حذف جک های 3.5 میلی متری از گوشی های بالا رده مرتبط است.

گوشی هواوی mate ۴۰ یکی از بهترین گوشی های هواوی است که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و گوشی‌های سری P هوآوی پرچمداران این برند را تشکیل می‌دهند که از دوربین‌های قدرتمند و پردازنده‌های بسیار قوی در ساخت آن‌ها استفاده شده و طراحی‌های خاص و متفاوتی دارند. امروزه هواوی چهارمین تولید کننده گوشی هوشمند پس از شرکت شیائومی می‌باشد که گوشی هایی با امکانات فراوان با قیمتی مناسب را تولید می‌کند. قیمت انواع گوشی هواوی را می‌توانید در این قسمت ملاحظه نموده و محصول مورد نظر خود را با قیمتی عالی تهیه نمائید. گوشی‌های هواوی نوا همانند سری Y معمولا در مقایسه‌ با گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت، قیمت پایینی دارند.

ما در مبیت این امکان را فراهم ساخته‌ایم تا شما کامل‌ترین پکیج لوازم جانبی گوشی خود را به راحتی و در یک دسته‌بندی جداگانه بیابید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خرید خود را از گارد و گلس گرفته تا شارژر اصلی یا پاوربانک و هدفون متناسب با گوشی خود انجام دهید. بطور کلی هدف همیشه در مبیت جلب رضایت کاربران بوده است؛ چه کسانی که به صورت عمده و برای فروشگاه حضوری خود خرید می‌کنند و چه کاربرانی که به صورت جزئی خرید می‌کنند. مشاهده جزئیات در دیجیکالاقیمت و خرید گوشی موبایل هوآوی مدل Y9a FRL-L22 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایتبرای مشاهده قیمت و خرید گوشی هواوی روی دکمه کلیک کنید.

Huawei P8 Dual SIM- 16GB

مشاهده جزئیات در دیجیکالاقیمت و خرید گوشی موبایل هوآوی مدل P50 Pocket Premium Edition دو سیم‌ کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایتبرای مشاهده قیمت و خرید گوشی هواوی روی دکمه کلیک کنید. هواوی، یک ابر شرکت چینی است که یکی از بزرگ‌ترین ارائه کنندگان خدمات مخابراتی در جهان و تولیدکننده انواع لوازم الکترونیکی از جمله گوشی هوشمند، تبلت و لپ تاپ است. تأسیس این شرکت به سال 1987 میلادی بازمی‌گردد و دفتر مرکزی آن هم در شنژن چین است. هواوی را مدیر سابق ارتش آزادی‌بخش چین به نام رن ژنگفی با هدف رقابت با کمپانی‌های فناوری بزرگ خارجی راه اندازی کرد. تا سال 2019 هواوی بعد از سامسونگ دومین گوشی‌ساز برتر جهان بود و گوشی‌هایش را تحت برند خودش و یک برند زیرمجموعه به نام HONOR به فروش می‌رساند؛ اما در سال 2020 تصمیم گرفت برند آنر را بفروشد تا به صورت مستقل فعالیت خودش را ادامه دهد.

گوشی هواوی

گوشی هوآوی وای ۸ اس، اقتصادی‌ترین میان‌رده با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و گوشی هواوی وای ۹ ای با طراحی متفاوت و جوان پسند و با دوربین سلفی پاپ آپ از بهترین میان‌رده‌های هوآوی هستند. گوشی‌های سری Y یا محصولات اقتصادی هواوی، عموما نمایشگر LCD دارند و با تراشه‌های مدیاتک و کرین عرضه می‌شوند. تنوع محصولات سری نوا در بازار کشورمان کمتر است و مدل‌هایی که در بازار ایران عرضه شدند فاقد نمایشگر اولد هستند. اگر نمایشگر برای شما بسیار مهم است در بازه‌ی قیمتی میان‌رده و اقتصادی گزینه‌های بهتری از هواوی وجود دارد.

Huawei ascend p1 وs huawei ascend p1اولین پرچمداران هواوی گوشی های اسند پی 1 و اسند پی 1 اس بودند. این دو گوشی هواوی در سال 2012 معرفی شدند، هدف از تولید این پرچمداران توسط هواوی ایجاد انقلابی در طول عمر باتری ها با کیفیت بی نظیر بود. در گام بعدی و در سال 2011 هواوی توانست جانشین مدل اولیه ی خود یعنی گوشی هواوی U8660 که به هواوی آنر مشهور است را روانه ی بازارهای جهانی کند.

مشاهده جزئیات در دیجیکالاقیمت و خرید گوشی موبایل هوآوی مدل nova Y60 دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایتبرای مشاهده قیمت و خرید گوشی هواوی روی دکمه کلیک کنید. مشاهده جزئیات در دیجیکالاقیمت و خرید گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 30 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایتبرای مشاهده قیمت و خرید گوشی هواوی روی دکمه کلیک کنید. مشاهده جزئیات در دیجیکالاقیمت و خرید گوشی موبایل هوآوی مدل nova 8i دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایتبرای مشاهده قیمت و خرید گوشی هواوی روی دکمه کلیک کنید.

معرفی شرکت هواوی

قیمت گوشی هواوی در سری Nova کمی بالاتر است و گوشی های هواوی سری نووا از نظر قیمت و کیفیت در دسته‌ی دوم یعنی میان‌رده قرار می‌گیرند؛ تمرکز هواوی در این سری روی تقویت دوربین سلفی و برآوردن نیاز افراد علاقه‌مند به سلفی بود. زیبایی، استحکام، کیفیت ساخت، امکانات و در نهایت قیمت از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که هر مشتری برای خرید گوشی آن‌ها را در نظر می‌گیرد. هواوی، یکی از خلاقانه‌ترین شرکت‌های تولیدکننده موبایل در جهان است که گوشی‌هایش در تمام رده‌های قیمتی زیبا هستند. به طور مثال می‌تواند به گوشی میان‌رده هواوی نوا 8i اشاره کرد که با قیمت زیر 8 میلیون تومانی، طراحی بسیار زیبایی را ارائه می‌کند و مثل گوشی‌های پرچمدار بازار به یک نمایشگر Punch-hole‌ مجهز است. اما اگر بودجه کمتری دارید، هواوی به شما گوشی‌های سری nova را پیشنهاد می‌کند.

درواقع گوشی پرچمدار هواوی توانسته بود به سطح پرچمداران روز دنیا برسد و از نظر طراحی، کیفیت ساخت و توان نرم‌افزاری نیز رقبای خود را به چالش بکشد. در حالی‌که فعالیت شرکت هواوی از سال ۱۹۸۷ شروع شده است؛ اولین گوشی Huawei که مبتنی بر اندروید بود در سال ۲۰۰۹ با همکاری شرکت تی‌موبایل روانه بازار شد. با ورود شرکت چینی به بازار موبایل، هرساله محصولات مختلفی معرفی شد؛ اما مهم‌ترین اتفاق از بخش موبایل هواوی در آن زمان را می‌توان معرفی سری Ascend عنوان کرد.

هم‌چنین به منظور تسهیل در ارسال و تامین کالا، مراکز انبارداری خود را در شهرهای تهران، تبریز، بوشهر و شیراز ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم کالاها را در زمان مناسب و سریع‌تری به دست مصرف‌کننده نهایی برسانیم. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی کالاوما فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. به همین خاطر کسانی که یک ابزار دیجیتالی خود را از این کمپانی می‌خرند، سعی می‌کنند سایر محصولات این برند را نیز خریداری کرده تا از تمام قابلیت‌های موجود استفاده کنند. در سال 2021 گوشی‌های P50 نیز معرفی خواهند شد که هنوز تاریخ دقیقی برای آن مشخص نشده اما طرفداران زیادی منتظر آمدن آن‌ها و استفاده از جدیدترین تکنولوژی این کمپانی هستند. پس تعجبی ندارد که ممکن است کاربران بسیار زیادی در دنیا وجود داشته باشند که بدون اطلاع خود، از یکی از محصولات هواوی استفاده کنند.