لیست قیمت ، بررسی و خرید گوشی شیائومی به همراه مشخصات فنی گوشی Xiaomi

شرکت شیائومی به خصوص در محدوده قیمتی میان‌رده سیاست متفاوتی را پیش گرفته و با کاهش حاشیه سود خوپ از فروش گوشی شیائومی تلاش می‌کند تا گوشی‌های خود را با کمترین قیمت و بالاترین امکانات در دسترس کاربران قرار دهد. این باعث می‌شود قیمت گوشی شیائومی که ۸ میلیون تومان است در برندی مانند سامسونگ قیمتی 10 میلیونی داشته باشد و از این جهت شما با خرید گوشی های شیائومی هزینه کمتری برای نام برند پرداخت می‌کنید. شیائومی با ورود خود به بازار جهانی موبایل‌های هوشمند تبدیل به رقیبی جدی برای دیگر برند‌های موفق در این صنعت شد. شیائومی با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز ساخت موبایل‌های اندروید و ارائه محصولات خود با قیمتی مناسب، جای را بر بسیاری از برند‌ها تنگ کرده و فروش موبایل‌های آنان را در دست خود بگیرد. شیائومی با ادامه تولید سری redmi و مرفی مدل نوت آن به کیفیت محصولات پرفروش بازار موبیال بسیار نزدیک شد و توجه مشتریان را نیز به خود جلب کرد. علاوه بر سری موفق redmi شیائومی با معرفی سری جدید موبیال‌های خود با نام Mi توانست موفقیت خود در تولید موبایل و رضایت مشتریان خود را اثبات کند..

  • دیگر نکته مثبت redmi note 8 pro طراحی متفاوت بدنه آن است که نمایشگر آن بدون هیچ لبه‌ای در جلو گوشی دیده می‌شود.
  • البته بیشتر گوشی های عرضه شده شیائومی در سال 2021 هم گوشی های خوبی هستند.
  • آخرین گوشی این سری، Mi Max 3 با باتری 5500 میلی‌آمپری است که در سال 2018 معرفی شده است.
  • به عنوان مثال شیائومی 11 تی پرو از تراشه اسنپدراگون 888 یعنی پرچمدار سال قبل کوالکام استفاده می‌کند، در حالی که این گوشی قیمتی نزدیک به میان‌رده‌ها دارد.
  • تمام گوشی های شیائومی موجود در سایت 19کالا دارای رم گلوبال می باشد و با اطمینان می توانید خرید خود را انجام دهید.

گوشی های پرچمدار شیائومی، میان رده ها و حتی پایین رده های اقتصادی این برند نسبت به محصولات هم رده در بین سایر برندها قیمت مناسب‌تری دارند که این موضوع در افزایش توان خرید کاربران و محبوبیت این برند تاثیر به سزایی داشته است. البته ناگفته نماند که تولیدات شرکت شیائومی محدود به انواع گوشی های شیائومی نمی‌شود و در عرصه‌های دیگر نیز محصولات متنوعی دارد. شیائومی در گوشی‌هایش از سیستم عامل اندروید با پوسته سفارشی MIUI استفاده می‌کند. MIUI از امکانات مختلفی برخوردار است و هر ساله نسخه جدیدی از آن برای گوشی‌های این شرکت منتشر می‌شود.

گوشی های پوکو

اما در بازارهای بین‌المللی، این شیائومی است که عنوان نماینده‌ی شایسته‌ی چینی‌ها را با خود حمل می‌کند و دو غول بزرگ دنیای موبایل یعنی سامسونگ و اپل را به چالش می‌کشد. در سال 2021 شیائومی برای اولین بار موفق شد اپل را در بازار اروپا پشت سر بگذارد که این مسئله، کیفیت بالای محصولات این شرکت را تایید می‌کند. اکثر گوشی‌های شیائومی در چین و هند ساخته می‌شوند ولی این برند چینی‌ کارخانه‌های دیگر هم در دیگر نقاط جهان دارد. البته بحث مهم این است که گوشی‌های شیائومی فارغ از این که کجا تولید شده‌اند دقیقا کیفیت ساخت یکسانی دارند و قطعا هیچ تفاوتی بین کیفیت محصولات وجود ندارد.

چرا گوشی شیائومی بخریم؟

روی گوشی داشته باشید، حرکات چند انگشتی و قابلیت حذف کلیدهای هوم و منو از نمایشگر و … امکان مقایسه مشخصات فنی گوشی های موبایل در سایت کالاتیک برای شما عزیزان فراهم شده است. در سال های اخیر مشتریان راه سخت و دشواری برای خرید اجناس اصلی و با کیفیت و تشخیص آن ها از اجناس تقلبی ،کپی و بی کیفیت در پیش دارند. این امر می‌تواند باعث دور شدن مشتریان و کاربران از خرید مجازی و هد رفتن وقت ، انرژی و منابع می‌شود. مجموعه ما با در نظر گرفتن نیاز مشتریان به خرید کالاهای با کیفیت و اصلی همواره سعی در رفع نیاز های مشتریان نیاز به بهترین و سریع ترین شکل ممکن بوده است.

گوشی شیائومی Redmi Note 11S

رابط کاربری MIUI همچنین با خدمات موبایل رسمی گوگل از جمله Google Play همراه است و هیچ منعی برای استفاده از آن‌ها وجود ندارد. گران‌ترین گوشی‌های این شرکت مثل شیائومی 11t Pro 5G نیز کیفیت ساخت مثال زدنی دارد و به یک قاب شیشه‌ای پشتی مجهز است که با طراحی برس خورده، شیائومی آن را شبیه یک قاب فلزی درآورده است. این گوشی همچنین مثل آیفون 13 پرو مکس اپل به یک جفت اسپیکر استریو باکیفیت مجهز است و یک نمایشگر بسیار زیبا و باکیفیت 6.67 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتزی نیز در جلوی قاب آن حضور پیدا کرده است. در میان محصولات برند اصلی شیائومی، گوشی‌هایی مثل شیائومی 11T وجود دارند که علی‌رغم امکانات جذابی مثل نمایشگر 120 هرتزی AMOLED، چیپست مدرن 6 نانومتری و دوربین 108 مگاپیکسلی، با قیمت کمتر 480 یورو ارائه می‌شود. این به کاربر اجازه می‌دهد با هر بودجه‌ای که دارد بتواند صاحب یک گوشی اندرویدی شود. گوشی‌های سری Mi و سری جدید Xiaomi پرچمداران این کمپانی هستند که قیمت بالاتری از دیگر گوشی‌های این شرکت دارند.

اصلی ترین دلیلی که کاربران این تلفن ها را خریداری می کنند، قیمت این گوشی ها است. شما می توانید این گوشی ها را که دارای یک صفحه نمایش OLED و دوربین سه لنز است، در کنار 8 گیگابایت رم و آخرین پردازنده کوالکام با قیمتی مناسب خریداری کنید. ارزان بودن این گوشی ها به دلیل اجزایی که استفاده می کنند نیست بلکه به روشی است که شیائومی در ساختار تجاری خود استفاده کرده. ما در سایمان دیجیتال با هدف تسهیل روند خریدو ارائه‌ی قیمت مناسبفعالیت خود را آغاز نموده‌ایم و در تلاش هستیم تا محصولات بروز را به بهترین شکل ممکن عرضه کنیم.

رده‌ی Mi گوشی‌های شیائومی منبع اصلی درآمدزایی این غول فناوری چینی است. هر سال یک شماره‌ی جدید از این رده وارد بازار می‌شود و جدیدترین آن‌ها، Mi 11 است. این زیرمجموعه شیائومی درزمینه تولید گوشی های گیمینگ فعالیت می کند و استفاده از سخت افزارهای قدرتمند در گوشی های این سری باعث شده است تا موردتوجه گیمرها قرار گیرد، به خصوص این که نسبت به رقبای خود با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شوند. حتماً به هزینه ای که می خواهید بابت خرید گوشی پرداخت کنید، توجه داشته باشید.

کمپانی خلاق چینی در سال 2010 تاسیس شد و یک سال بعد، اولین گوشی هوشمند خود یعنی Xiaomi Mi1 را روانه‌ی بازار کرد. از همان ابتدای کار، کیفیت ساخت، نوآوری و قیمت مناسب به اصول طراحی، تولید و عرضه‌ی محصولات شیائومی تبدیل شدند و این رویکرد همچنان ادامه دارد. پس از اثبات کیفیت گوشی های شیائومی کاربران بسیاری از کشورها خرید گوشی شیائومی را به سایر برندها ترجیح دادند.

مشتریان ما بهترین تلفن اندرویدی را دریافت می کنند که نیازها نسبت به بودجه آنها را برآورده می کند. شیائومی که در آوریل 2010 تاسیس شد، چهارمین برند بزرگ گوشی هوشمند در جهان امروز است. این برند با این ماموریت کار می کند که «موثر ترین شرکت»باشد و با کاربران خود دوستی ایجاد کند. شیائومی با تلاش مستمر خود برای نوآوری با بیشترین تمرکز بر کیفیت، کارایی و رضایت مشتری، فناوری کیفیت را در دسترس همگان قرار می دهد.

این مدل با ظرفیت رم 2 گیگابایت و پردازنده 8 هسته ای ، عملکرد بالایی را ارائه می دهد. این گوشی به شما کمک می کند تا با دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی خود عکس های واضحی بگیرید. با ارائه طیف گسترده ای از لوازم جانبی گوشی شیائومی و لوازم جانبی لپ تاپ شیائومی، مانند هدفون های با کیفیت خوب و بسیاری از لوازم جانبی شیائومی بهترین برندی است که می توان به آن مراجعه کرد. تمام نیازهای لوازم جانبی موبایل شما اگر اخیراً یک گوشی هوشمند اندرویدی خریده اید و می خواهید تجربه موسیقی خود را افزایش دهید. میتوان بین گوشی ها و لوازم مختلف شیائومی را انتخاب کرد که با حذف نویز فعال طراحی شده است تا کیفیت صدای فراگیر شگفت انگیزی همراه با انعطاف پذیری و تحرک کامل را به شما ارائه دهد.