قیمت گوشی شیائومی مشخصات، قیمت و خرید گوشی های شیائومی xiaomi در کالاتیک کالاتیک فروشگاه اینترنتی خرید گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، هدفون و ..

MIUI با داشتن مزایا و ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد، توانسته به محبوب‌ترین ROM سفارشی تبدیل شود. به طوری که شما می‌توانید هر قسمت از نرم افزارهای گوشی را به صورت جداگانه مطابق با سلیقه خود تغییر دهید. شیائومی Xiaomi ، که از جمله مارک های برتر در دنیای فناوری می باشد ، اولین بار توسط Lin Bin و Lei Jun تاسیس شده است.

  • علاوه بر فضای ذخیره سازی بالا ، اسلات microSD نیز به کاربران کمک می کنند تا فضای ذخیره سازی را بیشتر کنند.
  • طراحی و کیفیت با رقیبان خود برابری می‌کند اما هدف این برند ساخت و تولید گوشی‌هایی است که ازنظر اقتصادی برای کاربران مناسب باشد.
  • اگر شما نیز قصد خرید گوشی شیائومی باقیمت مناسب رادارید بهتر است ابتدا به فروشگاه اینترنتی فرنا نگاه کنید و سپس به نکات زیر توجه کنید.
  • گوشی های پرچمدار شیائومی، میان رده ها و حتی پایین رده های اقتصادی این برند نسبت به محصولات هم رده در بین سایر برندها قیمت مناسب‌تری دارند که این موضوع در افزایش توان خرید کاربران و محبوبیت این برند تاثیر به سزایی داشته است.
  • شیائومی موفق شده علیرغم پایین نگه داشتن قیمت نهایی تولید، محصولاتی بسیار باکیفیت را تولید کند تا کاربر در طول استفاده از گوشی خود رضایتمندی کافی را از آن داشته باشد و برای انتخاب گوشی بعدی خود هم دوباره شیائومی را انتخاب کند.

علاوه بر فضای ذخیره سازی بالا ، اسلات microSD نیز به کاربران کمک می کنند تا فضای ذخیره سازی را بیشتر کنند. سیاست گذاری های وب‌سایت شیائومی ۳۶۰ با نهایت احترام به حقوق مشتری ، تحویل محصول با بالاترین کیفیت ، کوتاه ترین زمان و قیمت گذاری منصفانه تنظیم شده است. شاید در حال حاضر کاربران مختلف این برند را تنها به عنوان تولید کننده گوشی‌های با کیفیت و ارزان قیمت بشناسند اما شیائومی در زمینه‌های مختلفی مشغول به فعالیت است و محصولات مختلفی را در زمینه خانه هوشمند نیز تولید می‌کند. یکی از زیر برندهای بسیار محبوب شیائومی در زمینه خانه هوشمند سونتی می، می‌باشد که محصولات با کیفیت و کاربردی را با قیمت مناسب به کاربران عرضه می‌کند. کمپانی شیائومی اکنون بعد از سامسونگ و اپل، سومین گوشی‌ساز بزرگ جهان است و محصولات این برند چینی در بیش از 100 کشور و منطقه در سراسر جهان به فروش می‌رسند. دفتر مرکزی شیائومی در خود خاک چین مستقر است، اما اصلی‌ترین فعالیت آن‌ها در کشور هند انجام می‌شود.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10S دو سیم کارت ظرفیت 128/6 گیگابایت

موبایل شیائومی از پرطرفدارترین مدل های موجود در بازار رقابتی تلفن همراه است که توانسته جایگاه ویژه ای برای خود کسب کند و از قیمت گوشی شیائومی مناسبی برخوردار می باشند. قیمت گوشی شیائومی به دلار و قیمت روز گوشی شیائومی در ایران نیز در صفحه محصول درج شده است. با رفتن به بخش قیمت لیست فروشگاه های فروشنده گوشی شیائومی و به همراه قیمت گوشی مورد نظر پیش رویتان قرار می‌گیرد. خوشبختانه در سال‌های اخیر شرکت‌های زیادی اقدام به واردات رسمی گوشی شیائومی کرده‌ و این امکان خرید گوشی شیائومی رجیستر شده و دارای گارانتی در ایران بیش از پیش وجود دارد. شایان ذکر است که گوشی های خوش قیمت شیائومی همواره در بین پربازدیدترین گوشی‌های ماه زومیت قرار دارند. رقابت شدیدی بین شیائومی و سامسونگ در بازار کشورمان وجود دارد شما می‌توانید قیمت گوشی های سامسونگرا با محصولات شیائومی به راحتی در این بخش مقایسه کنید.

قیمت روز گوشی شیائومی

هدف این سری از گوشی های شیائومی گیمران و افراد علاقه‌مند به بازی می‌باشد ؛ اگرچه این برند در حال حاضر چندان شناخته شده نیست اما انتظار می‌رود تا در آینده نه چندان دور گوشی‌های BlackShark به یکی از محبوب‌ترین گوشی های گیمینگ تبدیل شوند. متفاوت‌ترین گوشی عرضه شده توسط شیائومی، یعنی Mi 11 Ultraبا طراحی متفاوت و یک نمایشگر خارجی از سری می است که در سال 2021 عرضه شد و توانست نظرات بسیاری را به سوی خود جلب کند. در مدل‌هایی با پسوند A، با پایین‌رده‌ترین و ارزان‌ترین نسخه روبرو هستیم که بیشتر برای کاربری‌های ساده و روزمره مناسب هستند.

در عین حال ، گوشی موبایل شیائومی Mi 10T با فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی بیشتر مورد پسند کاربرانی می باشد که دوست دارند ظرفیت حافظه بالا داشته باشند تا با دوربین پیشرفته خود عکس و فیلم بگیرند. گفتنی است گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro و 10T Pro و Redmi Note 8 Pro و Note 8 Pro طرفداران بسیاری دارند. شرکت شیائومی با زیرمجموعه‌های بزرگی که دارد هرکدام از آن‌ها در تولید و طراحی محصول جدید کمک می‌کنند و یا خود شرکت شیائومی به ساخت و طراحی یک مدل جدید می‌پردازند اگرچه هرکدام از این محصولات بانام شرکت شیائومی به فروش می‌رسد. برندهای معتبر در صنعت موبایل سالانه تنها از چند نوع گوشی‌های طراحی‌شده خود را نمایی می‌کنند اما شرکت شیائومی طیف وسیعی از محصولات خود را هرسال وارد بازار می‌کند که دارای مدل‌های گوناگون و باقیمت مناسب است. امروزه پنج سری گوشی با برند شیائومی تولید و طراحی می‌شود که البته که تنها برخی از این مدل‌ها به‌روزرسانی نشده‌اند. اگر شما نیز قصد خرید گوشی شیائومی باقیمت مناسب رادارید بهتر است ابتدا به فروشگاه اینترنتی فرنا نگاه کنید و سپس به نکات زیر توجه کنید.

از دیدگاه طراحی، شیائومی با تمام ویژگی های طراحی بالای گوشی های هوشمند عالی به نظر می رسد. انتخاب مواد با کیفیت عالی و سبک وزن باعث شده است که این گوشی به عنوان یک گوشی شگفت انگیز به کاربران اطمینان خاطر دهد. این گوشی ها دارای نمایشگر های OLED تمام صفحه، زاویه های خوب، کیفیت ساخت خوب و منحنی های مناسب هستند. در حال حاضر، آخرین نسخه رابط کاربری گوشی‌های شیائومی نیز MIUI 13 است که در آخرین روزهای سال 2021 به همراه گوشی‌های سری Xiaomi 12 معرفی شد. این رابط کاربری به صورت ترکیبی از اندروید 11 و 12 گوگل استفاده می‌کند و دارای امکانات جدیدی از جمله ویجت‌های جدید، تغییراتی در رابط کاربری، فونت جدید Mi Sans، کنترل سنتر بازطراحی شده، والپیپرهای زنده جدید و حالت استفاده تک دستی است. اما گوشی‌های سری Poco و Redmi شیائومی ارزان قیمت‌تر هستند و تنوع بسیار زیادی دارند.

گوشی شیائومی Poco M4 Pro 4G

شیائومی با تولید پوکو اف ۱ نشان داد که هدف اصلی آن از این سری موبایل‌ها، تولید پرچمدارهایی با قیمت بسیار پایین است. پوکو اف ۱ در آن زمان جزو قوی‌ترین موبایل‌های جهان بود که در مقایسه با هم‌رده‌هایش از لحاظ فنی، قیمت بسیار پایینی داشت که همین باعث محبوبیت و فروش فوق‌العاده این گوشی شد. طیف گسترده ای از لوازم جانبی آنلاین شگفت انگیز لپ تاپ شیائومی را که برای آسان کردن کار شما و بدون دردسر ایجاد شده است، بررسی کنید. ماوس بی سیم شیائومی که با مک و ویندوز سازگار است، با عمر باتری طولانی همراه است، کارایی کامل و مجموعه ای از ویژگی ها را ارائه می دهد. آیا به دنبال یک گوشی هوشمند نسبتا ارزان با امکانات زیاد هستید؟ شاید بخواهید شیائومی را بررسی کنید. گوشی شیائومی بهترین ویژگی ها مانند پردازنده های سریع اسنپدراگون و دوربین های متعدد را دارند.