فروش اقساطی پژو پارس اتومات تحویل فوری و با شرایط عالی | behtarinyab

فروش اقساطی پژو پارس اتومات تحویل فوری و با شرایط عالی | behtarinyab

اما به‌طورکلی باید گفت چه در طرح خرید اقساطی پارس تیوفایو شرکت کنید چه سمند سورن پلاس بخرید، تجربه رانندگی یکسانی را فروش اقساطی پژو پارس tu5 تحویل فوری تجربه خواهید کرد. اما از هر چه بگذریم نمی‌توانیم بدون در نظر گرفتن قدرت پیشرانه و توان فنی، درباره مقرون به صرفه بودن قیمت محصولات ایران خودرو پارس tu5 یا سورن پلاس قاطعانه اظهار نظری کنیم. سورن پلاس مجهز به یک پیشرانه EF7 است که می‌تواند 115 اسب بخار قدرت و 159 نیوتن متر گشتاور ایجاد کند. مصرف سوخت ترکیبی سورن 7.4 لیتر در هر صد کیلومتر و حداکثر سرعت آن 190 کیلومتر بر ساعت است. محصولات شرکت فرانسوی پژو از روزی که توسط ایران خودرو به جاده‌های کشورمان آورده شد، با هر عنوانی که پا به بازار گذاشت، توجه اقشار و سنین مختلف مردم را به خود جلب کرد. استقبال پرشور مردم از طرح‌های فروش اقساطی پارس سال، انواع پژو ۲۰۶، مدل‌های پژو۲۰۷، ۴۰۵ و … سندی بر این ادعاست.

  • این مجموعه بهترین شرایط را پیش روی شما قرار خواهد داد و همچنین خودروی شما را نیز در مدت یک ساعت به شما تحویل خواهد داد.
  • این خودرو با الگوبرداری از پژو 406 و نصب بر روی پلتفرم پژو 405 در خط تولید ایران خودرو به بلوغ خود رسیده است.
  • با توجه به اینکه قیمت ماشین پژو پارس تیوفایو  و تندر 90 تقریبا در یک محدوده قرار دارد، باید بگوییم که دو خودرو از نظر ایمنی امکانات تقریبا مشابهی دارند.

فروش اقساطی پژو پارس سال از سوی ایران خودرو و دیگر مراکز همیشه با استقبال زیاد مردم مواجه می‌شد. همین امر هم سبب شد تا مهندسان این شرکت خودروساز ایرانی برای عرضه مدل‌های جدیدتر پژو پارس با آپشن بیشتر تلاش کنند. ایران خودرو در این زمینه موفق بود و هر سری از پارس را با امکانات فنی بهتری عرضه می‌کرد. فروش اقساطی پژو پارس اتومات، نسخه‌ای را در دسترس کاربران ایرانی قرارداد که شتاب صفر تا صد آن به ۱۱ ثانیه رسید؛ در حالی‌که این عدد در نسخه‌های قبلی پارس ۱۴ ثانیه بود. Tu5 یکی از پرقدرت‌ترین پیشرانه‌هایی است که در حال حاضر روی خودروهای ایرانی نصب می‌شود و در عین حال پیچیده و کم مصرف است.

مقایسه امکانات رفاهی تندر 90 با پژو پارس تیوفایو

با اینکه پژو پارس TU5 از نظر طراحی حدود 20 سال پیش تولید شده است، اما همچنان یک خودروی دوست‌داشتنی و باوقار است. همکاران سایا خودرو در تمام روزهای هفته در ساعات کاری آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارایه مشاوره رایگان به کاربران هستند. اگر بنا باشد دو سدان پرطرفدار را از نظر طراحی ظاهری بررسی کنیم باید بگوییم که همچنان هارمونی بصری پارس، حتی پس از گذشت چند دهه یک امتیاز مثبت برای این خودرو است. حتی اگر بنا باشد این خودرو را با بسیاری از سدان‌های مدرن قیاس کنیم باز هم می‌توانیم از ظاهر نه چندان به روز اما جذاب این خودرو تعریف کنیم.

آیا پارس tu5 ارزش خرید دارد؟

با توجه به تقاضای بالا برای خرید خودرو در این سگمنت، قطعا عرضه این خودرو می تواند برگ برنده ای برای خودروسازان بم و کرمان خودرو باشد. سی با حداکثر قدرت 102 اسب بخار و حداکثر گشتاور 142 نیوتن بر متر برخوردار است … با وجود گذشت تقریباً 16 سال از عرضه پژو پارس یا همان پرشیا، روز به روز به محبوبیت این خودرو افزوده شده است. عرضه مدل های مختلف و بهینه شده توسط ایران خودرو در طول سالیان گذشته، از محبوبیت بی اندازه پژو پارس حکایت دارند. از مهم ترین برتری های پژو پارس LX نسبت به 405، می توان به ظاهر زیباتر و عملکرد فنی بهتر اشاره کرد. ایران خودرو از سال 1380 به تولید و عرضه پژو پارس پرداخت اما تاریخچه مدل پژو پارس معمولی به سال 1386 باز می گردد.

فروش اقساطی پارس سفارشی elx موتور xu7p

این موتور از 4 سیلندر و 16 سوپاپ ساخته شده و می تواند 105 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه قدرت ایجاد کند. حداکثر گشتاور پارس تیو فایو 143 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه است و می تواند تا 190 کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد. قدرت ایجاد شده موتور تیو فایو در پارس ال ایکس توسط یک گیربکس پنج سرعته دستی به چرخ ها منتقل می شود. مصرف سوخت موتور TU5 در جاده حدود 6 لیتر در 100 کیلومتر و در سطح شهر چیزی حدود 10 لیتر در 100 کیلومتر برآورد می شود که عدد قابل قبولی برای این خودرو به حساب می آید. هم اکنون می توانید تسهیلات فروش اقساطی پارس TU5 را در مجموعه خودروشاپ در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.