گوشی هواوی خرید آنلاین و لیست قیمت گوشی‌ های هواوی Huawei کالاتیک کالاتیک فروشگاه اینترنتی خرید گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، هدفون و ..

با توجه به کیفیت بالای گوشی‌های این کمپانی، قیمت گوشی هواوی در مقایسه با سایر برند‌ها، به‌صرفه و اقتصادی است. خرید آنلاین گوشی هواوی از سایت ایسل به آسان‌ترین شکل ممکن امکان پذیر است کافیست با توجه به نیاز خود، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین برای چک کردن و مقایسه‌ی قیمت انواع گوشی huawei می‌توانید به صورت روزانه به ایسل سر بزنید. کمتر بودن قیمت گوشی هواوی نسبت به رقبا به این دلیل است که این کمپانی خود یکی از تولیدکننده‌های چیپست‌های داخل گوشی نیز هست. این تراشه‌ها از نظر قدرت پردازش و گرافیکی با برند‌های مطرح روز دنیا رقابت می‌کنند. یک گوشی هوآوی برای این که ارزش خرید داشته باشد لازم نیست تازه به بازار آمده باشد.

  • از طریق بخش نمودار قیمت گوشی Huawei موردنظر می‌توانید وضعیت کلی قیمت آن را مشاهده کنید؛ همچنین باید برای پیش‌بینی قیمت کالا در آینده، نوسانات قیمت ارز را نیز مدنظر قرار دهید.
  • بررسی قیمت روز گوشی هواوی نشان می‌دهد که هنوز هم خرید گوشی هواوی یک اقدام عاقلانه و اقتصادی است.
  • این کمپانی در سال 2016 اعلام کرد که قصد دارد به‌عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند فعالیت کند و در سال 2020 به این هدف خود دست پیدا کرد.

سری میت 20 همچنین در 4 مدل وارد بازار شد که هر کدام قیمت، طراحی و قابلیت‌های متفاوتی دارند. دوربین‌های با کیفیت، قابلیت شارژ فوق‌العاده سریع، شارژ بی‌سیم و ماندگاری بی‌نظیر شارژ از قابلیت های این گوشی است. گوشی موبایل هواوی در مقایسه با گوشی های سامسونگ و سونی قیمت کمتری دارند و در رتبه ی دوم بعد از گوشی های سامسونگ قرار می گیرند. موبایل های هواوی به خاطر قطعات سخت افزاری با کیفیت بالا، پردازنده کرین که در بسیاری از این گوشی ها به کار گرفته شده، جزو گوشی های میان رده می باشد. شرکت هواوی علاوه بر گوشی های پرچمدار Mate، خط تولید گوشی خانواده پرچمدار P را نیز دارد.

گوشی موبایل هوآوی مدل Y8s دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

همچنین در برخی از موبایل‌ های هوآوی قابلیت‌ هایی وجود دارد که در برندهای دیگر دیده نمی‌شود پس نباید هیچگاه این برند را دست کم گرفت. همان‌طور که پیش از این اشاره کردیم، هواوی محصولات مختلفی هم‌چون لپ‌تاپ، ساعت‌های هوشمند و… تولید می‌کند. مشابه به اپل و با الهام‌گرفتن از آن، هواوی نیز قابلیت‌های مختلفی در دستگاه‌های اختصاصی‌اش قرار داده که با داشتن همه آن‌ها می‌توانید بهترین عملکرد این دستگاه‌ها را مشاهده کنید. قیمت روز انواع گوشی هواوی در دو سری P و Mate بسیار بالا است و کمپانی برای کسب بازارهای مختلف، به یک گوشی قیمت مناسب نیز نیاز داشت. اگه قصد خرید گوشی هواوی رو دارید، من به شما سری های جدید هواوی از سال 2021 به بعد رو پیشنهاد میکنم. رایااستور یه موتور جستجوی هوشمنده که قیمت گوشی های هواوی رو از سایت های معتبر استعلام میکنه و برای خرید شما قرار میده.

آخرین امتیازات محصولات

عوامل زیادی در مشخص کردن قیمت گوشی‌های هواوی و خرید گوشی موثر هستند و هر چه کیفیت گوشی بیشتر باشد قیمت بالاتری دارد. هواوی با ارائه کیفیت مناسب به سرعت به یکی از محبوب‌ترین مارک‌های گوشی هوشمند در جهان تبدیل شده است. درک دلیل این امر آسان است، زیرا این شرکت دستگاه‌های مقرون به صرفه و گوشی‌های پرچمدار برتری عرضه می‌کند. قیمت گوشی huawei رنج مختلفی را شامل می‌شود که مناسب با هر‌ بودجه‌ای است، اما باید قبل از خرید به بررسی قیمت روز گوشی هواوی بپردازید. گوشی Huawei مدل Y7A بهترین و خوش قیمت‌ ترین گوشی هوآوی در کیفیت میان رده است.

برای خرید گوشی های موبایل هواوی از کاربران به صفحه گوشی های هواوی فروشی کاربرانمراجعه نمایید. زومیت قیمت گوشی های هواوی را از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر کشور جمع‌آوری می‌کند و بصورت یکجا در اختیار شما قرار می‌دهد تا با یک نگاه قیمت موبایل را در تمام فروشگاه‌ها مشاهده کنید و ارزان‌ترین فروشنده اینترنتی را بیابید. در بخش راهنمای خرید زومیت شما می‌توانید بهترین گوشی‌های هر رده را مشاهده کنید. در این بخش نظرات کارشناسان زومیت را در مورد محصولات مختلف از جمله موبایل های هواوی محبوب بازار را مشاهده خواهید کرد. این که بهترین گوشی هواوی برای شما کدام مدل است، بستگی به موارد زیادی از جمله سلیقه‌ی شخصی شما دارد؛ اما با نگاه به مشخصات و قیمت گوشی هواوی می‌توان به طور کلی یک دسته بندی با توجه به نیازهای خود انجام بدهید.

این گوشی، در میان دیگر رده‌های گوشی هواوی، بهترین ویژگی‌ها را برای عموم مصرف‌کنندگان گوشی‌های هوشمند تولید می‌کند. در صورتی که نیازهای خیلی خاصی نداشته باشید یه به دنبال خرید گوشی هواوی مناسب برای کسب‌وکار نباشید، احتمالا یک گوشی سری P تمام انتظارات شما از یک گوشی هوشمند را برآورده می‌کند. گوشی های سری میت از مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی بهره می‌برند که همین عامل سبب شده تا قیمت بالاتری نسبت به سایر گوشی های هواوی داشته باشند. سری میت که در کلاس گوشی های پرچمدار قرار دارد و در لیست قیمت گوشی هواوی بالاترین جایگاه را به خودش داده است.

گوشی موبایل آنر مدل Honor 50 Lite 128GB Ram8

هدف ما در برتر دیجیتال، چشاندن طعم خریدی مطمئن و در عین حال راحت به مشتریانمان است. از ابتدای تاسیس، ماموریت ما حل مشکل سردرگمی و لزوم صرف زمان و هزینه برای اطمینان از اصالت، کیفیت و قیمت مناسب کالا در روش خرید سنتی می‌باشد. کلیه اجناس ارائه شده در این فروشگاه، کالای اصل بوده و به همراه تضمین اصالت کالا و ۷ روز مهلت تست و تعویض کالا در صورت وجود هر گونه ایراد فنی، عرضه می‌شود. قیمت‌های رقابتی این فروشگاه، به دلیل عرضه مستقیم محصول از وارد کنندگان رسمی به مشتریان گرامی و کاهش هزینه‌های واسطه‌گری، امکان پذیر شده است. هم اکنون وقت آن رسیده که زمان و انرژی ارزشمند خود را به جای صرف کردن در خیابانها و فروشگاههای مختلف، برای خانواده و کارهای شخصی خود اختصاص داده و اطمینان از خرید خود را به ما بسپارید.

در این فروشگاه شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد. با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی به‌روز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهره‌مند شوید. در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. به طور کلی عمده تنوع محصولات هوآوی در این روزها مربوط به سری Y هست که برای سلایق و کابردهایمختلف مدل‌های متنوعی را تولید می‌کند.