قیمت گوشی شیائومی تنوع بالا + به روزترین مدل‌ها + ارسال فوری دارسو

شیائومی گوشی‌های خود را تا دندان مسلح می‌کند و همین باعث می‌شود در رقابت با دیگر برندهای موجود در بازار، محصولات سازنده چینی امکانات بهتر و درنتیجه ارزش خرید بالاتری داشته باشند. شیائومی به لطف استراتژی های بسیار تهاجمی قیمت گذاری خود، یکی از شرکت های در حال رشد سریع روی کره زمین است. با راه اندازی اولین تلفن خود Mi One، این شرکت یک رم سفارشی به نام MIUI ارائه داد که قابلیت های اضافی و یک رابط ظریف را در سال 2011 فراهم می کند. MIUI برای بیش از 200 دستگاه و در پایان سال 2013 به راحتی در دسترس بیش از 30 میلیون کاربر در سراسر جهان قرار داشت. توسعه سخت افزار های شخصی آن ها موفقیت آمیز بود زیرا درآمد آن ها فقط برای سال 2013 مبلغی حدود 5 میلیارد دلار بود.

  • تفاوت دو نسخه رام چین و گلوبال گوشی های شیائومی با هم ، از نظر برنامه‌های پیش فرض و همینطور محتویات موجود در جعبه می باشد .
  • حدود 5 یا 6 سال پیش کمتر کسی با برند شیائومی آشنایی داشت ولی امروز در بازار موبایل کشور گوشی شیائومی توانسته جایگاه بسیار محکمی به دست بیاورد و این سازنده چینی توانسته طی 10 سال بسیاری از بازارهای جهانی را تصاحب کند.
  • شیائومی می ۱۱اما شیائومی در اطلاعیه‌ای رسمی که شهریور ماه سال 1400 خورشیدی منتشر کرد، اعلام کرد که دیگر قصد ندارد گوشی‌هایش را با تحت برند “Mi” عرضه کند و از این پس گوشی‌هایش را با نام خود کمپانی یعنی Xiaomi عرضه خواهد کرد.

به همین ترتیب، لیست ما از تلفن های همراه شیائومی شامل گوشی هایی با انواع بودجه و مشخصات است. شیائومی گوشی همراه را در دو سری مختلف تولید می کند که پاسخگوی نیاز کاربران است. سری Mi به عنوان محصولاتی با قیمت پایین و کارایی بالا تولید می شوند و اکثر کاربران سری Mi را ترجیح می دهند.

تاریخچه گوشی شیائومی

شیائومی تعدادی تلفن همراه تولید می کند که دارای ویژگی های عالی و همچنین ظاهری عالی هستند. شما می توانید از بین انواع مختلف گوشی های موبایل شیائومی یکی را انتخاب کنید. با توجه به اینکه گوشی های شیائومی دارای رنگ های عالی هستند، می توانید رنگی را به دلخواه انتخاب کنید. از خاکستری گرفته تا طلایی، سایه های بسیار سردی برای انتخاب پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، برخی از ویژگی های واقعا عالی وجود دارد که می تواند وظایف شما را آسان تر کند و تجربه شما را از استفاده از تلفن همراه حتی بهتر کند. بنابراین، اگر به دنبال یک گوشی هوشمند عالی هستید که نه تنها ظاهر خوبی داشته باشد و ویژگی ،، های عالی داشته باشد، بلکه قیمت مناسبی نیز داشته باشد، باید به سراغ تلفن ،، های همراه شیائومی بروید.

شیائومی طیف وسیعی از بیش از 100 تلفن هوشمند تولید کرده که از فن آوری های نوآورانه استفاده می کنند و دارای گزینه های مختلف در سطح ابتدایی و میان رده و سطح بالا و پرچمدار هستند. شیائومی با در نظر گرفتن درخواست های مختلف و متفاوت کاربران خود ، تلفن همراه را تولید می کند. گوشی های شیائومی که دارای صفحه نمایش های جدید ، تشخیص چهره ، حسگر اثر انگشت ، سیستم دوربین چندگانه و طراحی خاص هستند ، همیشه در جایگاه مهمی در صنعت تلفن همراه قرار دارند. برای خرید یک گوشی مناسب علاوه بر قیمت گوشی شیائومی باید به مدل و امکانات توجه داشت باشیم و شرکت شیائومی تلاش کرده است گوشی های پرجم دار خود را با کیفیت بالا در طراحی اما قیمت مناسب تری تولید کند. در جدول زیر مدل و قیمت محصولات شرکت شیائومی را مشخص کرده‌ایم تا در انتخاب یک گوشی مناسب به شما کمک کند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi 11T Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 256/8 گیگابایت

به طور کلی تفاوت چندانی بین پک‌های مختلف گوشی شیائومی وجود ندارد و این تفکر که بهترین گوشی شیائومی پک گلوبال است کاملا اشتباه می‌باشد. سری C که جدیدترین سری از محصولات برند شیائومی است، به عنوان موبایل‌های پایین‌رده طبقه‌بندی می‌شود. در نهایت هم به سری F می‌رسیم که قدیمی‌ترین گروه از محصولات پوکو است و پرچمداران این شرکت تحت این عنوان عرضه می‌شوند. بعد از ردمی، نوبت پوکو بود که از شیائومی جدا شود و به عنوان یک برند مستقل به تولید گوشی های پوکو با مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند و قیمت مناسب بپردازد. اولین محصول با نام پوکو، پوکو اف ۱ بود که در سال ۲۰۱۸ و قبل از اعلام استقلال پوکو از شیائومی رونمایی شد.

ردمی نوت 9S شیائومی

با این حال، این گوشی در سال ۲۰۱۸ وارد بازار شد و از آن زمان تا کنون، این برند، نسخه‌ی دیگری از سری می مکس بیرون نداده است. برند شیائومی، به غیر از گوشی‌های هوشمند محصولات الکترونیکی دیگری مثل لپ‌تاپ و تبلت، ساعت‌های هوشمند، تلویزیون، محصولات خانگی هوشمند مثل لامپ‌های هوشمند و لوازم جانبی تولید می‌کند. سیاست شرکت شیائومی بر این قاعده استوار است که از فروش هر گوشی تنها سود 5 درصدی کسب کند، در صورتی که مقدار این سود برای رقبای آن مانند اپل و سامسونگ برابر با 40 درصد است. سود پایین این شرکت باعث نشده تا چیزی از کیفیت گوشی کم شود به طوری که ما در یک گوشی میان رده شیائومی با سخت افزار یک گوشی پرچم دار روبه رو هستیم؛ بنابراین ازلحاظ کیفیت در جایگاه بالایی قرار دارند و نیازی برای نگرانی هنگام خرید گوشی شیائومی وجود ندارد.