شیائومی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، وظیفه تأمین انرژی این گوشی را دارد که با شارژر سریع 33 واتی شارژ می شود. تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد. اپل سامسونگ هواوی آنر نوکیا شیائومی سونی اچ تی سی لنوو موتورولا گوگل مایکروسافت بلک بری ایسوس اوپو وان پلاس ال جی کاترپیلار ویوو ریلمی زد تی ای جی ال ایکس میزو آلکاتل بلو ادامه…

  • هر چند که گوشی های شیائومی به‌خاطر ساخت و عرضه گوشی‌های میان‌رده با مشخصات بالا و قیمت مقرون‌به‌صرفه بودن شهرت دارند.
  • اگر میخواهید دستگاه شما تعداد بیشتری برنامه یا بازی را همزمان و سریع اجرا کند باید مدل هایی با ظرفیت رم بالا مانند Poco X3 Pro ترجیح داده شود تا سرعت را تضمین کند.
  • اما باید دقت داشته باشید که از سپتامبر ۲۰۱۸ دیگر امکان بستن بوتلودر پس از فلش رام گلوبال روی گوشی چینی وجود ندارد و در صورت اقدام به چنین کاری گوشی غیرقابل استفاده خواهد شد.
  • هدف این سری از گوشی های شیائومی گیمران و افراد علاقه‌مند به بازی می‌باشد ؛ اگرچه این برند در حال حاضر چندان شناخته شده نیست اما انتظار می‌رود تا در آینده نه چندان دور گوشی‌های BlackShark به یکی از محبوب‌ترین گوشی های گیمینگ تبدیل شوند.

نسخه پرو را هم می‌توان به عنوان چیزی مابین نسخه عادی و اولترا دانست و در مشخصات فنی برتری‌هایی جزیی نسبت به نسخه عادی دارد که قیمت آن را هم کمی بیشتر از آن می‌کند. ما گوشی هایی را برای شما آورده ایم که در همه منابع بررسی تلفن دارای رتبه برتر هستند. ما بزرگترین پلتفرم بازار برای شیائومی و سایر برندهای محبوب موبایل در این کشور هستیم.

کیفیت و مشخصات فنی

این در حالیست که مدل هم‌قیمت این محصول از سامسونگ یعنی A73 بدنه‌ای پلاستیکی دارد و فریم کناری آن هم حتی پلاستیکی است. در سال ۲۰۲۰ نیز مدل‌هایی نظیر سری می 10 به عنوان پرچمداران این برند و همینطور سری Redmi Note 9 موفق شدند فروش خوبی برای این شرکت به ارمغان بیاورند. به علاوه مدل‌های سری پوکو مثل Poco X3 توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب کردند. است و این شرکت تمرکز خود را برساخت گوشی گیمینگ و تجهیزات گیمینگ قرار داده است درنتیجه با بهره‌گیری از نرم‌افزار قدرتمند و فوق‌العاده و نمایشگر باکیفیت و طراحی فوق‌العاده نظر افراد حرفه ای در گیمینگ را به خود جلب کرده است.

گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت Xiaomi Redmi Note 10 Pro حافظه 128 گیگابایت رم 6 گیگابایت

برند شیائومی طی سالهای اخیر هم در جهان و هم در ایران در مدت کوتاهی رشد کرده و جایگاه مهمی در صنعت گوشی موبایل به دست آورده است. گرچه این شرکت فناوری فقط 11 سال است که تاسیس شده ، اما شرکت Xiaomi در مدت کوتاهی به یک مارک شناخته شده در سراسر جهان تبدیل شده است. به هیچ عنوان قیمت مناسب گوشی های شیائومی را ملاک سنجش کیفیت آن ها قرار ندهید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 256/8 گیگابایت

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های ردمی نوت شیائومی، موبایل شیائومی ردمی نوت 11 پرو است که با قیمت مناسبی در اختیار علاقه ‌مندان قرار گرفته و مورد توجه بسیاری از کاربران مخصوصا در ایران قرار گرفته است. همچنین گوشی های پوکو نیز طرفداران زیادی را در ایران دارند و افرادی قصد خرید گوشی گیمینگ شیائومی را دارند، پوکو گزینه مناسبی برای این افردا می‌باشد. این برند همواره سعی داشته محصولات خود را با قیمتی مناسب که تمامی اقشار امکان خرید آن را داشته باشند به فروش بگذارد. موبایل‌های شیائومی در بازار موبایل ایران نیز از قیمت پایین‌تری نسبت به سایر برند‌ها مانند گوشی سامسونگ وهواوی برخوردار است و می‌توان آن را به عنوان موبایل‌های ارزان و با کیفیت معرفی کرد.