لیست قیمت ، بررسی و خرید گوشی شیائومی به همراه مشخصات فنی گوشی Xiaomi

چند سالی است که سری مکس شیائومی شاهد حضور مدلی جدید نبوده و خبر خاصی از آن منتشر نمی‌شود. گوشی‌های این سری، دستگاه‌هایی رده‌پایین با طراحی سنتی هستند که به باتری‌هایی با ظرفیت بالا مجهز شده‌اند؛ درواقع عبارت «Max» به همین ویژگی اشاره دارد. آخرین گوشی این سری، Mi Max 3 با باتری 5500 میلی‌آمپری است که در سال 2018 معرفی شده است. اکثر میان‌رده‌های شیائومی برای بازی مناسب هستند؛ اما اگر طرفدار بازی هستید روی گوشی‌های اقتصادی شیائومی حساب نکنید. همچنین اگر بودجه شما برای خرید محدود نیست هم می‌توانید گوشی‌های صرفا گیمینگ این برند را مد نظر قرار دهید. پس از آن گوشی های مدل ردمی روانه بازار شدند که به جرات می توان گفت به صرفه ترین گوشی های موجود در بازار هستند و توجهات زیادی را به خود جلب کرده اند.

  • گوشی شیائومی در بازار ایران به جایگاه بالایی از نظر میزان فروش و محبوبیت دست پیدا کرده‌اند، اما دلیل این اتفاق چیست؟ چرا کاربران به خرید گوشی های شیائومی تمایل دارند؟ در این بخش به دلیل موجود برای انتخاب برند شیائومی و گوشی‌های مختلف آن می‌پردازیم.
  • برای خرید گوشی های موبایل شیائومی از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های شیائومیمراجعه نمایید.
  • هدف از تولید محصولات این خانواده، جذب کاربرانی بود که توانایی خرید مدل‌های پرچم‌دار و میان‌رده‌ی این شرکت را نداشتند.
  • اولین نسخه می نوت در سال ۲۰۱۵ تولید شد و در آن زمان به عنوان یک پرچمدار در کنار نسخه عادی سری می به فروش می‌رسید.

همچنین مخفف ماموریت غیرممکن است، زیرا این برند بر موانع بسیاری غلبه کرده است که در نگاه اول غلبه بر آنها غیرممکن به نظر می رسید. نرم افزار EMUI شیائومی مورد پسند همه نیست، زیرا ظاهر و احساس اندروید را به طور قابل توجهی تغییر می دهد. خط تولید این شرکت همچنین می تواند گیج کننده باشد زیرا شیائومی دوست دارد دستگاه های مشابهی را با نام های مختلف در مناطق مختلف بفروشد. اگر به دنبال دستگاهی با نسبت قیمت و کیفیت بسیار رقابتی هستید، شیائومی یکی از برند هایی است که میتوانید به سادگی یکی از گوشی های هوشمند شیائومی را انتخاب کنید.

گوشی شیائومی 12 8/256 | Xiaomi 12 5G 8/256

مثلا شیائومی در بسیاری از گوشی‌های میان‌رده خود از صفحه نمایش امولد با نرخ نوسازی 90 یا 120 هرتز استفاده می‌کند در حالی که دیگر برندها چنین شرایط با قیمت مشابه ندارند. برای مثال ردمی نوت 11 یکی از میان‌رده‌های جدید است که قیمتی نزدیک به گوشی‌های اقتصادی دارد ولی در عین حال از پنلی امولد با نرخ نوسازی 90 هرتزی بهره می‌برد. MIUI شیائومی در مدت زمان کوتاهی در بین کاربران اندروید محبوب شد و با عملکرد برتر سیستم عامل ، امتیازات کاملی را از کاربران دریافت کرد.

دوربین

گوشی های شیائومی در کشور چین بدون سرویس‌های گوگل و با انواع نرم‌افزارهای کاربردی مخصوص کاربران چینی عرضه می‌شود. البته اگر وجود زبان فارسی در منوها برایتان اهمیت دارد، باید بدانید که رام چین فاقد هر زبانی غیر از چینی و انگلیسی است. رابط کاربری MIUI بر پایه‌ی اندروید است؛ با این وجود، آپدیت اندروید و MIUI وابسته به یکدیگر نیستند. شیائومی معمولا طی دو سال ۲ نسخه ارتقا اندروید را به کاربرانش ارائه می‌کند؛ اما نسخه‌های پایدار آپدیت شیائومی برای MIUI به صورت ماهیانه منتشر می‌شود. برای کاربرانی که مشتاق برخورداری از جدیدترین امکانات هستند، شیائومی آپدیت هفتگی یا رام developer را نیز در نظر گرفته است.

گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro

اگر می خواهید تلفنی خریداری کنید که قرار است در طول روز زیاد مورد استفاده قرار گیرد و بتواند ساعت های طولانی دوام بیاورد ، تلفن همراه شیائومی Redmi Note 10 با ظرفیت بالای باتری در بین مدلهای مورد علاقه کاربران قرار دارد. تلفن همراه شیائومی Redmi Note 10 ظرفیت باتری بسیار بالای 5000 میلی آمپری دارد. سری redmi با اراده جدید‌ترین مدل خود تحول بسیاری در بازار گوشی های شیائومیایجاد کرد. Redmi note 8 pro از سری نوت redmi بوده که نسبت به محصولات هم ردیف خود از دیگر برند‌ها برتری دارد. در ساخت این دستگاه از تراشه Helio G90 استفاده شده که پردازنده هشت هسته‌ای ن بسیاری از برنامه‌های سنگین را پشتیبانی می‌کند. دوربین این موبایل با فناوری جدید و به صورت چهارگانه و با کیفیت 64 مگاپیکسلی ساخته شده است.