لیست قیمت ، بررسی و خرید گوشی شیائومی به همراه مشخصات فنی گوشی Xiaomi

کمپانی شیائومی سعی دارد تا با قیمت مناسب و کیفیت عالی محبوبیت زیادی در بین مردم جهان پیدا کند. بازه های قیمتی متفاوتی برای گوشی شیائومی وجود دارد، قیمت ها از 3 میلیون تومان شروع شده و با توجه به تعداد دوربین، کیفیت پردازنده و کارایی گوشی قیمت ها کمتر و یا بیشتر می شوند. اما اگر نگاهی به مشخصات فنی گوشی های شیائومی بیندازیم متوجه خواهیم شد که به نسبت کیفیت و کارایی که ارائه می دهد، قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد. همچنین شما می‌توانید موبایل شیائومی یا سایر برند‌ها را با قیمت مناسب از کالاتیک خریداری کنید. کالاتیک به عنوان یک فروشگاه تخصصی گوشی موبایل این امکان را فراهم کرده که شما بتوانید هر لحظه از شبانه روزقیمت گوشی را مشاهده کنید. برندهایی مانند سامسونگ و اپل حاشیه سود زیادی برای خود دریافت می‌کنند و همین باعث می‌شود قیمت محصولات آن‌ها افزایش پیدا کند.

عموما گوشی‌های این دو سری نسبت به قیمت خود عملکرد قابل‌قبول و سخت‌افزار مناسبی ارائه می‌کنند. لطفا در صورت ابهام در مورد مناسب بودن گوشی برای بازی و مشخصات فنی آن از بخش دیدگاه‌ها استفاده کنید. نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی می وان با نام Mi 2 در سال ۲۰۱۲ عرضه شد و رفته‌رفته نه تنها توجه کاربران چینی بلکه بازارهای سایر مناطق دنیا را نیز به خود جلب کرد.

  • هم‌چنین به منظور تسهیل در ارسال و تامین کالا، مراکز انبارداری خود را در شهرهای تهران، تبریز، بوشهر و شیراز ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم کالاها را در زمان مناسب و سریع‌تری به دست مصرف‌کننده نهایی برسانیم.
  • با در نظر گرفتن کیفیت قطعات و سایر مشخصات فنی مثل سرعت بالای حافظه داخلی، باتری قوی، پردازنده مطلوب و سنسورهای حساس، خرید گوشی شیائومی، به راحتی قابل اعتماد می شود.
  • گوشی‌ های شیائومی تنها چند برنامه از پیش نصب شده مانند برنامه موسیقی و مرورگر دارند که بسیار مفید هستند.
  • شما با خرید گوشی شیائومی از فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ می توانید، محصول موردنظر خود را حتی بدون چک، به صورت اقساطی خریداری کنید.

این شرکت علاوه بر گوشی های پایین رده یا اقتصادی، میان رده و پرچمدار گوشی هایی را با مشخصات پرچمدار اما هزینه کمتر عرضه میکند که محبوب ترین آن ها گوشی موبایل Xiaomi 11T pro و این سری فروش بالا و طرفداران زیادی را دارند. بخش زیادی از سود شرکت شیائومی از فروش وسایل جانبی و محتواها و خدمات دیجیتالی بدست می آید. شیائومی برای اینکه در این بخش فروش بیشتری داشته باشد سعی دارد تا با پایین نگه داشتن قیمت های گوشی موبایل به هدف خود برسد. همان‌طور که گفته شد یکی از سیاست‌های شیائومی تولید گوشی برای بودجه و سلیقه‌های مختلف است، به همین دلیل نیز قیمت انواع گوشی شیائومی در کلاس‌های مختلف فرق می‌کند و شما می‌توانید با هر بودجه‌ای یک مدل از این برند پیدا کنید. محدوده قیمت انواع گوشی شیائومی را می‌توان تقریبا از 180 دلار تا 1,440 دلار برای گوشی‌های تقریباً لوکس این برند و در برخی از بازار‌ها دسته بندی کرد. زومیت قیمت گوشی های شیائومی را از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر کشور جمع‌آوری می‌کند و بصورت یکجا در اختیار شما قرار می‌دهد تا با یک نگاه قیمت موبایل را در تمام فروشگاه‌ها مشاهده کنید و ارزان‌ترین فروشنده اینترنتی را بیابید.

گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 11 پرو – حافظه 128 گیگابایت – رم 8 گیگابایت

از رقبای اصلی شیائومی میتوان به سامسونگ نیز اشاره کرد که شما میتوانید برای خرید گوشی سامسونگ به دارسو مراجعه کنید. شرکت شیائومی در تولید گوشی های خود دو فاکتور مهم را در نظر می گیرد تا خرید گوشی شیائومی، اولویت اول مشتریان شود. نهایتا این سری گوشی شیائومی به عنوان یک برند جدید، از این غول چینی جدا شد و گوشی پوکو اف ۲ پرو را وارد بازار کرد. این برند محصولات میان رده‌ی دیگری مثل پوکو ایکس ۳ و پوکو اف ۳ نیز وارد بازار کرده است.

گوشی موبایل پوکو M4 پرو شیائومی – حافظه 256 گیگابایت – رم 8 گیگابایت

این گوشی هوشمند جدید، دارای یک پردازنده‌ی پرچمدار (اسنپدراگون ۸۴۵) و در عین حال، قیمتی بسیار پایین است. اگر از نظر سخت‌افزاری گوشی شیائومی را می‌پسندید ولی با سیستم عامل MIUI مشکل دارید، سری می A برای شما ساخته شده است. جدید‌ترین گوشی‌های شیائومی می نوت، گوشی Mi Note 10 و گوشی شیائومی می نوت ۱۰ پرو هستند که هر دوی آن‌ها در اواخر سال ۲۰۱۹ وارد بازار شدند.

نکات مهم هنگام خرید گوشی شیائومی

شیائومییک شرکت چینی بوده که از سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را در زمینه محصولات الکترونیکی و فناوری آغاز کرده است. اولین موبایل شیائومی در سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شد و نظر بسیاری را به خود جلب کرد. به طور کلی گوشی‌های شیائومی عملکرد خوبی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند و با توجه به امکانات پیشرفته و به ‌روز از قیمت مناسب ‌تری نیز برخوردار هستند. برند شیائومی سعی کرده تا در گوشی‌های خود جدیدترین قابلیت‌های روز دنیا را ارائه دهد و هم پای دیگر رقبا قدم بردارد. شیائومی نمایندگی های زیادی در ایران دارد که فقط محدود به شهر تهران نیست و در سایر شهرهای بزرگ هم می توانیم به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. شما می توانید برای خرید گوشی شیائومی و مشاهده قیمت گوشی های شیائومی به کالاتیک مراجعه کنید و به صورت آنلاین و با مناسب ترین قیمت خرید خود را انجام دهید.

پس از آن، برای مدتی هیچ خبری از خانواده‌ی پوکو نبود؛ تا اینکه در سال 2020 این برند به‌عنوان شرکتی مستقل از شیائومی جدا شد. گوشی‌های Poco F2 Pro و Poco X3 محصولات این دوره از فعالیت‌های این مجموعه هستند. با این حال، هنوز تفاوت معناداری میان گوشی‌های پوکو، ردمی و شیائومی دیده نمی‌شود. باید منتظر ماند و دید چه زمانی Poco از زیر سایه‌ی Xiaomi و Redmi بیرون می‌آید.

برای این کار می توانید از لیست قیمت گوشی ها در فروشگاه گوشی شاپ استفاده کنید. گوشی های هوشمند این شرکت از پردازنده های میداتک و اسنپدراگون استفاده می‌کنند، که بسته به نوع تلفن همراه و عملکرد آن ها استفاده می‌شود. با مقایسه بین گوشی ها میتوانید گوشی خود را با پردازنده مورد نیاز خریداری نمایید. کمپانی شیائومی در سال 2014 دامنهmi.com را به قیمت 3.6 میلیون دلار خریداری و این دامنه را جایگزین Xiaomi.com کرد. “لی جون” مدیر عامل شرکت شیائومی اعلام کرد که حاشیه سود حاصل از فروش محصولات سخت افزاری این شرکت بعد از کسر مالیات، محدود به 5 درصد است. این قانون یعنی تمام محصولات شرکت شیائومی مثل گوشی های هوشمند، گجت های شیائومی و حتی لوازم خانگی هم مشمول این سود 5 درصدی خواهند بود.