شیائومی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

گوشی های سری شیائومی 12، جدیدتری پرچم دارهای شیائومی هستند که از بهترین سخت‌افزار و بالاترین کیفیت ساخت بهره می‌برند. البته بیشتر گوشی های عرضه شده شیائومی در سال 2021 هم گوشی های خوبی هستند. برای خرید می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود آن ها را مقایسه کرده و بهترین انتخاب را بکنید. گوشیهای گیمینگ با گرافیک قدرتمند و پردازنده های قابل اعتماد از دیگر محصولات جذاب این شرکت بزرگ محسوب میشوند. برای هر کاربری که قصد خرید گوشی دارد، قیمت یک فاکتور اساسی به شمار می‌آید.

  • امکانات زیادی از قبیل قابلیت شخصی سازی تم، فونت و پشتیبانی از سوپروالپیپر در سال‌های اخیر به رابط کاربری گوشی های شیائومی اضافه شده است.
  • سازنده چینی برای اکثر میان‌رده‌های خود همچنین از دوربین‌های اصلی 108 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که این نکته نیز بسیار مثبت است و شما با پرداخت هزینه یک گوشی معمولی می‌توانید تصاویری نزدیک به گوشی‌های بالارده و پرچمدار به ثبت برسانید.
  • گوشی های شیائومی سری A و C محصولات اقتصادی این برند چینی هستند، مثلا گوشی‌هایی چون ردمی 10A و ردمی 10C جزو ارزان‌ترین مدل‌های شیائومی به حساب می‌آیند.
  • پس به طور کلی اگر بهترین دوربین‌های موجود را نیاز دارید قطعا شیائومی یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شماست.
  • هزینه‌های تحقیق و توسعه، تبلیغات و هزینه‌های مرتبط با خرده‌فروشی محصولات، بسیار بالا است.

گوشی هوشمند شیائومی با ظرفیت های حافظه و حافظه رم های مختلفی ارائه می‌شد تا خریداران برای خرید گزینه های بیشتری را در اختیار داشته باشند و به نسب بودجه خود بتوانند انتخاب مناسبی را برای خرید داشته باشند. محصولات معروفی که شیائومی تولید می کند شامل دستبندهای سلامت، لامپ های هوشمند، پهباد، پاوربانک و جاروبرقی رباتیک است. ضمنا باید کفش های ورزشی هوشمند و دوربین های امنیتی را هم به لیست محصولات شیائومی اضافه کنید. تولیدات شیائومی فقط به موارد گفته شده ختم نمی شود، می خواهیم از محصولاتی صحبت کنیم که شاید برایتان غیر قابل باور و خنده دار باشد. ساخته هایی مانند مسواک برقی، پلوپز، چمدان، بالش مسافرتی و حتی قلم هم از جمله اقلام تولیدی شرکت شیائومی هستند.

گوشی موبایل شیائومی 11T 5G – حافظه 256 گیگابایت

در سالهای اخیر، شیائومی گوشی های پرچم‌داربسیار قدرتمندی را روانه بازار کرده است. شیائومی تعداد زیادی گوشی قدرتمند، زیبا و باکیفیت ساخته که همه آنها لیاقت این را دارند که پرچم‌دار شیائومی نامیده شوند. علاوه بر این شیائومی چند برند دیگر دارد که آنها نیز پرچم‌دارانی دارند؛ برند ردمی و برند پوکو. این گوشی توانست در دسته پرفروش ترین های شیائومی در گروه میان رده ها قرار بگیرد. قیمت مناسب این محصول در کنار قابلیت های خوبی که ارائه می دهد از دلایل مهم فروش بالای آن است.

اگر به دنبال خرید گوشی شیائومی هستید، باید به شما بگوییم که بهترین و البته گران‌ترین گوشی‌های این برند را می‌تواند در سری Mi پیدا کنید. شیائومی پس از معرفی موفق چندین گوشی در چین، محصولاتش را به کشورهای دیگر نیز صادر کرد. امروزه خرید گوشی شیائومی در خود چین، هند، اغلب کشورهای اروپایی و بسیاری از کشورهای دیگر، از جمله ایران امکان‌پذیر است.

خط تولید‌ های گوشی شیائومی

بلک شارک درواقع یکی از برندهای فرعی شیائومی است؛ اما به‌نظر نمی‌رسد در حد ردمی و پوکو مستقل باشد. این شرکت تمام تمرکز خود را بر طراحی و ساخت گوشی ها و تجهیزات گیمینگ قرار داده و کاری به بخش‌های دیگر بازار ندارد. آخرین محصولاتی که تحت این برند به بازار آمده‌اند، سری Black Shark 4 هستند که به‌خاطر بهره‌گیری از سخت‌افزار فوق‌العاده قدرتمند، نمایشگر باکیفیت و طراحی منحصر به فرد، نظر بسیاری از گیمرهای موبایل به‌سوی خود جلب کرده‌اند. کمپانی شیائومی زیرمجموعه‌های زیادی دارد که هرکدام از آن‌ها بخشی از سبد محصولات این برند را تامین می‌کنند.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 حافظه 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

اگر قیمت گوشی شیائومی را با سایر گوشی‌های هم رده آن مقایسه کنید، خواهید دید قیمت شیائومی نسبت به سایر برندها با مدل‌های مشابه بسیار مقرون به صرفه است. لی جون هم‌بنیانگذار شیائومی بارها اعلام کرده است که سیاست آن‌ها سود کم و فروش بیشتر است. به علاوه کیفیت بالای انواع گوشی شیائومی نیز سبب شد این برند خیلی زود در بازار جهانی نامی برای خود دست و پا کند. اولین گوشی شیائومی در سال 2011 وارد بازار چین شد و پس از مدتی این کمپانی با تولید محصولات باکیفیت و بسیار ارزان قیمت، توانست سهم خوبی در بازار چین و جهان به دست آورد. با وجود اینکه بسیاری از ما هنوز دید خوبی به کالاهای چینی نداریم، اما شیائومی با کیفیت محصولات خود ثابت کرد این دیدگاه همیشه درست نیست و در مدت کوتاهی پس از تاسیس توانست با غول‌های تولیدکننده تلفن هوشمند در دنیا (سامسونگ و اپل) رقابت کند. در حال حاضر گوشی های ردمی جزو میان رده های شیائومی محسوب می‌شوند و پرچمداران این کمپانی از سری Mi هستند.

شیائومی هم‌اکنون زیرمجموعه‌های مختلفی دارد که هر یک خط تولید ویژه خود را دارند. گوشی‌های ردمی و گوشی‌های پوکو از زیر مجموعه‌های برند شیائومی در حوزه اسمارت‌فون محسوب می‌شوند؛ اما این تولیدکننده در زمینه‌های دیگری نیز مشغول به فعالیت است و محصولات مختلفی را در حوزه کالای دیجیتال تولید می‌کند. در اولین ماه‌های هر سال میلادی از سری می پرده‌برداری می‌شود و بعد از یک فاصله کوتاه سری جدید گوشی‌های بلک شارک به جامعه گیمرها معرفی می‌شود. در همان حوالی هم مدل‌های جدید گوشی های ردمی دیده می‌شوند و پس از گذشت چیزی در حدود شش ماه هم شیائومی از نسخه‌های ردمی نوت تی و می تی رونمایی می‌کند تا ترکیب کامل‌تری را برای فروش داشته باشد. با توجه به تعداد زیاد زیرمجموعه‌هایی که شرکت شیائومی دارد، هرساله محصولات زیادی را رونمایی و عرضه می‌کند و برنامه بسیار فشرده‌ای برای معرفی این محصولات دارد. زمان‌بندی معرفی موبایل‌های این شرکت برخلاف تولیدکنندگان دیگر، هرساله تغییرات جزیی دارد، ولی به نوعی می‌توان زمان آن‌ها را در یک ترتیب حدودی قرار داد که به صورت زیر است.

رابط کاربری MIUI که از بسیاری جهات از جمله نداشتن منوی برنامه‌ها و پنل نوتیفیکیشن شباهت زیادی به رابط کاربری آیفون‌ها دارد، سرعت اجرای بالایی داشته و رنگ‌ها و افکت‌های به کاررفته در آن بسیار چشم‌نواز هستند. چینی‌ها بخش زیادی از این رابط کاربری را با پیشنهاد گرفتن از کاربران طراحی کرده‌اند. امکانات زیادی از قبیل قابلیت شخصی سازی تم، فونت و پشتیبانی از سوپروالپیپر در سال‌های اخیر به رابط کاربری گوشی های شیائومی اضافه شده است. سری T از گوشی‌ های شیائومی مختص به محصولات قاتل‌ پرچمدار است، گوشی‌هایی که با قیمتی کمتر از پرچمدار امکاناتی در حد و اندازه آن‌ها دارند.

این گوشی‌ها مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون 730G کوالکام هستند که آن‌ها را به گوشی‌های میان‌رده تبدیل کرده است. شما با خرید گوشی شیائومی از فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ می توانید، محصول موردنظر خود را حتی بدون چک، به صورت اقساطی خریداری کنید. آمار فروش جهانی بیان می کند که سامسونگ پیشتاز فروش در بازار جهانی گوشی های هوشمند بوده است و در فصل دوم سال 2022، مقدار 21 درصد از سهام بازار را به خود اختصاص داده است. بعدازآن 17 درصد سهام بازار متعلق به اپل و 14 درصد آن متعلق به شیائومی می شود و شرکت های OPPO و Vivo به ترتیب در رده های چهارم و پنجم قرار دارند. مشکلات اقتصادی حاکم بر کل جهان ناشی از ویروس کرونا در این کاهش فروش تأثیر داشته است. بیشتر مدل های گوشی شیائومی ازنظر حافظه داخلی و رم با تنوع خوبی روبه رو هستند و توانایی خوبی برای مدیریت سرعت اجرای برنامه ها دارند.