بررسی، قیمت و خرید موبایل شیائومی شیائومی کالا

در مقابل، در بعضی از کشورهای دیگر خیلی از مردم اسم شیائومی را هم نشنیده‌اند و خیلی‌ها هم نمی‌دانند چطور باید نام آن را تلفظ کنند. قبل از پرداخت هزینه، تمام قسمت های گوشی مانند کیفیت صفحه نمایش، عملکرد دوربین ها، پردازنده و موارد دیگر را به دقت بررسی کنید. البته این کمپانی در چند کشور دیگر هم کارخانه‌هایی برای تولید گوشی‌های هوشمند تاسیس کرده است. با نگاهی اجمالی به مشخصات فنی گوشی های شیائومی متوجه خواهیم شد که این برند در کیفیت و قطعات کم نمی گذارد. البته شیائومی در برخی از مسائل هم عملکرد خیلی خوبی نداشته و این مشکلات به نقاط ضعف تبدیل شده است. البته فراموش نکنید که نمی توان کالایی را پیدا کرد که هیچ گونه نقطه ضعفی نداشته باشد، باید به ارزش خرید در مقابل کیفیت و هزینه خود توجه کنید.

  • نکات مثبتی درباره گوشی های هوشمند شیائومی برای خرید و استفاده از آن وجود دارد که به آن ها می پردازیم.
  • از یک باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر سریع 18 نیرو می گیرد.
  • برای مثال، گوشی شیائومی می ۱۰ لایت ویژگی‌های ضعیف‌تری در مقایسه با گوشی شیائومی می نوت ۱۰ پرو دارد.
  • سری C که جدیدترین سری از محصولات برند شیائومی است، به عنوان موبایل‌های پایین‌رده طبقه‌بندی می‌شود.

طبق اعلام مدیران بالارده این کمپانی، 99 درصد گوشی‌های هوشمند شیائومی در کارخانجات هند تولید می‌شوند و فقط بخش کمی از گوشی‌های این شرکت در داخل خود چین تولید می‌شود. ردمی نوت‌ها در مقایسه با مدل‌های پایه‌ی خود، یعنی ردمی، از مشخصات فنی بهتری بهره می‌برند و نوع طراحی و کیفیت ساخت آن‌ها متفاوت از هم است. مدل‌های مختلف ردمی نوت به عنوان موبایل‌هایی اقتصادی و در عین حال قوی و با دوربین‌های باکیفیت شناخته می‌شوند، به عنوان مثال ردمی نوت ۱۰ پرو که نسخه ارتقاءیافته ردمی نوت ۱۰ است، اولین موبایل اقتصادی مجهز به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در جهان بود.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11S دو سیم کارت ظرفیت 128/6 گیگابایت

آنچه توانسته دیجی دو را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه­های آنلاین در ایران مطرح سازد، پایبندی به چهار اصل معتبر اصالت، تضمین قیمت، تعویض بی چون و چرا و همچنین احترام به مشتری در خرید آنلاین است. دیجی دو ویترینی مجازی از محصولات دیجیتال را فراهم آورده تا مشتریان بتوانند بی نیاز از خرید حضوری و در عین حال با بررسی تخصصی و مقایسه محصولات، خریدی توامان با آگاهی و رضایت را تجربه کنند. دیجی دو با گسترش روابط با بیش از 100 فروشنده و تولید کننده فضایی مناسب خرید ایرانی را فراهم آورده است که در آن شما می توانید با مشاوره از کارشناسان واحد فروش ، خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید. در سری Mi شیائومی محصولات متوعی را تولید کرده اما گوشی موبایل شیائومی مدل Mi A3یکی از منحصر به فرد‌ترین مدل‌های این سری محبوب شیائومی است.

گوشی موبایل شیائومی مدل پوکو سی چهل | Xiaomi Poco C40 4/64

شما با خرید از گوشی شاپ هیچ نگرانی در مورد اصالت کالا و گارانتی آن نخواهید داشت و حتی اگر قادر به پرداخت کل هزینه کالا نیستید، می توانید از گزینه خرید اقساطی گوشی شاپ استفاده کنید. حتی برای اطمینان خاطر مشتریان، امکان پرداخت هزینه درب منزل فراهم شده است. داستان رشد و اوج‌گیری شیائومی به‌حدی سریع پیش رفته که به ماموریتی غیرممکن تشبیه می‌شود؛ نکته‌ای که معنای برند «mi» (مخفف عبارت Mobile Internet) این شرکت را هم تحت تاثیر قرار داده است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco C31 دو سیم‌ کارت، ظرفیت 32 گیگابایت و با رم 3 گیگابایت

با عرضه‌ی Mi 3 محبوبیت شیائومی در چین به اوج خود رسید و این شرکت توانست ۱۸.۷ میلیون گوشی شیائومی می ۳ را به فروش برساند. همین گوشی در سال بعد به همراه می ۴ اولین نمایندگان شیائومی در بازارهای خارج از چین شامل سنگاپور، اندونزی، برزیل و چین شدند. فروش بالای گوشی های ردمی سبب شد این شرکت چینی در سال ۲۰۱۹ یک زیربرند با نام ردمی تأسیس کند. گوشی‌های شیائومی سری A و C محصولات اقتصادی این برند چینی هستند، مثلا گوشی‌هایی چون ردمی 10A و ردمی 10C جزو ارزان‌ترین مدل‌های شیائومی به حساب می‌آیند.

گاهی اوقات تفاوت یک گوشی شیائومی با یک گوشی مشابه از برند سامسونگ، صدها دلار است. در مجموع گوشی‌های شیائومی می نوت در مقایسه با گوشی‌های شیائومی می، مشخصاتی ضعیف‌تری دارند. برای مثال، گوشی شیائومی می ۱۰ لایت ویژگی‌های ضعیف‌تری در مقایسه با گوشی شیائومی می نوت ۱۰ پرو دارد. بنابراین، در هنگام خرید گوشی شیائومی ، علاوه بر رده‌ی گوشی‌، باید به مدل دقیق آن نیز توجه داشته باشید. در دنیای سامسونگ، پسوند Note معرف برترین و گران‌ترین گوشی‌های برند است. به علاوه، قیمت گوشی شیائومی Mi Note از قیمت گوشی شیائومی Mi پایین‌تر است.