قیمت گوشی شیائومی امروز 14 آذر زومیت

صفحه نمایشگر آن هیچ حاشیه‌ای نداشته و کیفیت و میزان نور آن نیز در هیچ یک از موبایل‌های مشابه‌اش دیده نمی‌شود. دوربین پشت گوشی با استفاده از عدسی‌های فوق عریض و تله فتو عکسی بسیار شفاف و با رنگ‌های طبیعی به شما تحویل می‌دهد. علاوه بر دوربین پشت، دوربین جلو این موبیال نیز طراحی منحصر به فردی داردو دوربین جلو بر روی نمایشگر طراحی نشده و موقع عکسبرداری به صورت مکانیکی و با سنسور مخصوص از بالای گوشی خارج می‌شود. عرصه انواع گوشی های موبایل شیائومی ، ردمی ، بلک شارک ، پوکو و غیره با بهترین قیمت ، گارانتی 18 ماهه و در صورت انتخاب ، با کد رجیستری با کیفیت ترین محصولات شیائومی در طرح های مختلف را با کمترین قیمت فقط میتوانید از شیائومی 360 تهیه کنید. گوشی های شیائومی عرضه شده در بازار ایران ممکن است پک چین، گلوبال و یا هند باشند. سوالی که ممکن است ذهن کاربران را بسیار به خود مشغول سازد، این است که پک‌های مختلف چه تفاوتی با یکدیگر دارند.

  • این شرکت تمام تمرکز خود را بر طراحی و ساخت گوشی ها و تجهیزات گیمینگ قرار داده و کاری به بخش‌های دیگر بازار ندارد.
  • یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید گوشی شیائومی مورد توجه قرار میگیرد، دوربین موبایل می‌باشد.
  • تعداد اعضای خانواده‌ی می نوت در مقایسه با سری‌های دیگر کم‌تر است و آخرین مدلی که با این عنوان به بازار آمده، می نوت 10 لایت است که نزدیک به 2 سال از زمان معرفی آن می‌گذرد.
  • MIUI که محبوبیت فراوانی یافته، با پوشش کاستی های اندروید از نظر ظاهری و عملکردی حتی راه خود را به گوشی های دیگر نیز باز کرده است.

حقیقتی که این روز ها شاهد آن هستیم، کیفیت بالای سخت افزاری محصولات شیائومی است که میدان رقابت را به تسخیر خود درآورده است. پوکورا می‌توان از جدیدترین زیر مجموعه‌های شیائومی دانست که محبوبیت زیادی بین کاربران دارد. این برند فعالیت خود را از سال 2018 آغاز کرد؛ اما اوج محبوبیت گوشی های پوکو را می‌توان سال 2020 و با عرضه گوشی های Poco X3 و Poco X3 Pro داست. سری پوکو با عرضه این دو گوشی به یک‌باره توانست در بازارهای مختلف محبوب واقع شود و نظرات بسیاری را به سوی خود جلب کند.

در حال حاضر شیائومی یکی از سه برند برتر دنیای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود و پس از کنار زدن اپل، حالا قصد دارد به سلطه‌ی سامسونگ بر بازار موبایل پایان دهد. البته دامنه‌ی فعالیت این شرکت به حوزه‌ی گوشی‌های موبایل محدود نمی‌شود و روزبه‌روز در حال گسترش است. در این فروشگاه شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد. با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی به‌روز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهره‌مند شوید.

نخستین گوشی بین‌المللی شیائومی با نام redmi go در کشور‌های آسیایی و اروپایی رونمایی شد. این گوشی در لیست موبایل‌های ارزان قیمت قرار گرفت و توانست به واسطه این ویژگی فروش خوبی داشته باشد. شیائومی با ارائه redmi go خود را در سطج جهان و در بازار جهانی موبایل‌های هوشمند مطرح کرد و توانست در لیست دیگر رقبا خود قرار بگیرد و کار تولید موبایل‌های خود را در رده جهانی آغاز کند. در صنعت تولید موبایل هیچ‌گاه نباید برند‌های نوظهور و جدید را دست کم گرفت. یکی از مهم‌ترین برند‌های جدیدی که توانسته در کمتر از چند سال به موفقیت بسیار در بازار تولید تلفن همراه برسد، شرکت شیائومی است.

گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 11 – حافظه 128 گیگابایت – رم 6 گیگابایت

سازنده چینی عملکردهای میان رده و دستگاه های پیشرفته را ترکیب کرده و آنها را در محصول نهایی قرار می دهد که می تواند تقریباً با هر رقیبی از نظر قیمت رقابت کند. گفته شد که این برند چینی، گوشی‌هایی ارزان‌قیمت در مقایسه با برندهای دیگر ارائه می‌دهد و علاوه بر ۵ رده‌ی اصلی گوشی‌هایش دارای سه برند جانبی ردمی، پوکو و بلک شارک است. این کار سبب شد که شیائومی بدون پیچیده‌تر کردن دسته‌بندی محصولاتش، گوشی‌های متنوع‌تری تولید کند. برای مثال گوشی شیائومی ردمی K40 پرو پلاس دارای یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ است.

گوشی mi note 4G شیائومی

کمپانی شیائومی سعی دارد تا با قیمت مناسب و کیفیت عالی محبوبیت زیادی در بین مردم جهان پیدا کند. بازه های قیمتی متفاوتی برای گوشی شیائومی وجود دارد، قیمت ها از 3 میلیون تومان شروع شده و با توجه به تعداد دوربین، کیفیت پردازنده و کارایی گوشی قیمت ها کمتر و یا بیشتر می شوند. اما اگر نگاهی به مشخصات فنی گوشی های شیائومی بیندازیم متوجه خواهیم شد که به نسبت کیفیت و کارایی که ارائه می دهد، قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد. همچنین شما می‌توانید موبایل شیائومی یا سایر برند‌ها را با قیمت مناسب از کالاتیک خریداری کنید. کالاتیک به عنوان یک فروشگاه تخصصی گوشی موبایل این امکان را فراهم کرده که شما بتوانید هر لحظه از شبانه روزقیمت گوشی را مشاهده کنید. برندهایی مانند سامسونگ و اپل حاشیه سود زیادی برای خود دریافت می‌کنند و همین باعث می‌شود قیمت محصولات آن‌ها افزایش پیدا کند.

طراحی زیبا، پردازنده‌های قدرتمند و دوربین‌های با کیفیت در کنار باتری قدرتمند ویژگی‌های مشترک تمامی گوشی‌ های شیائومی مسحوب می‌شوند که به افزایش محبوبیت برند شیائومی کمک بسیاری کرده‌اند و توانسته‌اند نظرات بسیاری را به این برند معطوف سازند. گوشی های پوکو علی‌رغم قیمت بسیار مناسب، قابلیت‌های جالب توجه و کاربردی‌ای را به کاربران ارائه می‌دهند بنابراین توانسته اند برای کاربران مختلف با بودجه‌های محدود بسیار مناسب واقع شوند. سیاست اصلی برند شیائومی برای فروش بیشتر هر محصولی ارائه قیمت پایین‌تر است و تا بدین لحظه نیز توانسته بسیار موفق واقع شود.