قیمت گوشی شیائومی Xiaomi امروز ۱۴ آذر ترب

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های ردمی نوت شیائومی، موبایل شیائومی ردمی نوت 11 پرو است که با قیمت مناسبی در اختیار علاقه ‌مندان قرار گرفته و مورد توجه بسیاری از کاربران مخصوصا در ایران قرار گرفته است. همچنین گوشی های پوکو نیز طرفداران زیادی را در ایران دارند و افرادی قصد خرید گوشی گیمینگ شیائومی را دارند، پوکو گزینه مناسبی برای این افردا می‌باشد. این برند همواره سعی داشته محصولات خود را با قیمتی مناسب که تمامی اقشار امکان خرید آن را داشته باشند به فروش بگذارد. موبایل‌های شیائومی در بازار موبایل ایران نیز از قیمت پایین‌تری نسبت به سایر برند‌ها مانند گوشی سامسونگ وهواوی برخوردار است و می‌توان آن را به عنوان موبایل‌های ارزان و با کیفیت معرفی کرد.

  • امکان مقایسه مشخصات فنی گوشی های موبایل در سایت کالاتیک برای شما عزیزان فراهم شده است.
  • با برداشتن تیک گزینه «بیمه ارسال سفارش»، ارسال کالای شما تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد.
  • شیائومی اما سیاستی متفاوت را پیش گرفته و هنوز هم گوشی‌های خود را با آداپتور به فروش می‌رساند، آن هم نه آداپتور 15 وات بلکه آداپتورهای 33، 67 یا 120 واتی!
  • قیمت های پایین گوشی شیائومی دو دلیل اصلی دارد اول اینکه شیائومی محصولات خود را به صورت آنلاین و بدون هیچ واسطه ای به فروش می رساند، حذف واسطه ها و عرضه مستقیم به مشتری یکی از دلایل مناسب بودن قیمت گوشی شیائومی است.

اگر به دنبال یک گوشی پرچمدار از شیائومی هستند، باید در سری Mi آن بیابید. شاید بتوان قیمت گوشی شیائومی را در بازار میان‌رده‌ها و پایین‌رده‌های یک مزیت رقابتی بزرگ دانست اما این مساله در سری Mi کم‌رنگ‌تر از زیربرندهای این شرکت است. اگر بخواهیم به زبان ساده و در یک جمله دلیل محبوبیت گوشی‌های شیائومی را بگوییم، باید گفت که کیفیت استثنایی و قیمت بسیار مناسب آن‌ها، باعث محبوبیت این گوشی در سطح جهان شده است. در ادامه به صورت جزئی به بررسی گوشی‌های شیائومی می‌پردازیم تا پیش از خرید گوشی شیائومی، اطلاعات کاملی در مورد این برند و ویژگی‌های گوشی‌هایش داشته باشید. این کمپانی یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه‌ی طراحی، توسعه و فروش گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. لی‌جون ۴۱ ساله، بیست و سومین مرد ثروتمند چین است که بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت شیائومی، اولین گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۱ می‌باشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10S دو سیم کارت ظرفیت 128/6 گیگابایت

پاسخ به سوال ( قیمت گوشی شیائومی چقدر است؟ ) یکی از مواردی است که باید در مورد آن بحث کرد زیرا این کمپانی چینی استراتژی خاص و جدیدی برای قیمت‌گذاری محصولات خود اتخاذ کرده است.تمرکز اصلی برند شیائومی در بازه قیمتی گوشی‌های میان‌رده است. قیمت گوشی شیائومی از دسته‌بندی اقتصادی تا پرچمدار را در بر می‌گیرد تا شما بتوانید بهترین گزینه ممکن برای خود را گزینش کنید. شیائومی در سال 2014 و تنها سه سال پس از تولید اولین گوشی هوشمند خود، به بزرگترین تولیدکننده گوشی هوشمند در چین تبدیل شد و در همان سال با فروش دو میلیون و صد هزار گوشی موبایل در یک روز توانست رکورد فروش تلفن همراه در یک روز را در کتاب گینس از آن خود کند. اما برای خرید مدل‌های مختلف گوشی‌های شیائومی می‌توانید از فروشگاه اینترنتی فرنا، بهترین محصولات شیائومیرا باقیمتی استثنائی بررسی و خرید کنید.

گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 10 پرو با 8 گیگابایت حافظه رم – 128 گیگابایت – دو سیم کارت

ضمناً اگر ساکن شهر تبریز هستید، می‌توانید از خدمات پرداخت در محل برای گوشی خریداری شده خود استفاده کنید. گران قیمت‌ترین گوشی حال حاضر این شرکت، Xiaomi 12 Pro نام دارد که در حدود 500 یورو قیمتش است. مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید.

اما در ادامه‌ی راه و در سال ۲۰۱۶ این شرکت با یک طراح فرانسوی به نام فیلیپ استارک وارد همکاری شد. مشخصات گوشی شیائومی باعث شد، کاربران هنگام مقایسه قیمت گوشی ها ناگزیر از انتخاب گزینه‌ی دارای می یا ردمی باشند. از این رو، شرکت چینی که رفته رفته اپل چین هم لقب گرفته بود خیلی زود به یکی از معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند بدل شد. شیائومی که تقریبا در هر حوزه‌ای محصول باکیفیتی برای ارائه دارد، با برندهای زیادی همکاری داشته است. اگرچه این همکاری باعث شده است مثلا برندهایی مانند امیزفیت هم در ایران زیرمجموعه‌ی شیائومی شناخته شوند؛ اما به واقع چنین نیست. غیر از ردمی، پوکو و بلک شارک که بالاتر به آن‌ها اشاره شد، از برندهای زیرمجموعه‌ی شیائومی که در ایران شناخته‌شده‌تر هستند می‌توان به Mijia ،Huami و ZMI اشاره کرد.