گوشی شیائومی بررسی و خرید انواع موبایل Xiaomi با بهترین قیمت

شما با خرید از گوشی شاپ هیچ نگرانی در مورد اصالت کالا و گارانتی آن نخواهید داشت و حتی اگر قادر به پرداخت کل هزینه کالا نیستید، می توانید از گزینه خرید اقساطی گوشی شاپ استفاده کنید. حتی برای اطمینان خاطر مشتریان، امکان پرداخت هزینه درب منزل فراهم شده است. داستان رشد و اوج‌گیری شیائومی به‌حدی سریع پیش رفته که به ماموریتی غیرممکن تشبیه می‌شود؛ نکته‌ای که معنای برند «mi» (مخفف عبارت Mobile Internet) این شرکت را هم تحت تاثیر قرار داده است.

  • این گوشی با ویژگی‌هایی مانند دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، فوکوس لمسی، تشخیص صورت و لبخند، فیلم برداری با وضوح 1080p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه، تصویربرداری HDR و ….
  • اگر می خواهید از فضای ذخیره سازی بزرگ و وضوح بصری فوق العاده با جزئیات قطعی لذت ببرید، تلفن های همراه Redmi که برای ارائه صفحه نمایش شگفت انگیز، پردازنده قدرتمند و دوربین درخشان به شما ساخته شده اند، انتخاب ایده آلی هستند.
  • بسیاری از گوشی های هوشمند شیائومی با مدل های مختلف در دسترس هستند و قیمت ها از ارزان تر تا گران تر برای انتخاب متغیر است که هر کدام با توانایی های منحصربه فردی همراه هستند.
  • در فروشگاه دارسو، مطمئناً از دیدن طیف گسترده ای از گوشی های شیائومی که ما ارائه می دهیم شگفت زده خواهید شد.

در مقابل، در بعضی از کشورهای دیگر خیلی از مردم اسم شیائومی را هم نشنیده‌اند و خیلی‌ها هم نمی‌دانند چطور باید نام آن را تلفظ کنند. قبل از پرداخت هزینه، تمام قسمت های گوشی مانند کیفیت صفحه نمایش، عملکرد دوربین ها، پردازنده و موارد دیگر را به دقت بررسی کنید. البته این کمپانی در چند کشور دیگر هم کارخانه‌هایی برای تولید گوشی‌های هوشمند تاسیس کرده است. با نگاهی اجمالی به مشخصات فنی گوشی های شیائومی متوجه خواهیم شد که این برند در کیفیت و قطعات کم نمی گذارد. البته شیائومی در برخی از مسائل هم عملکرد خیلی خوبی نداشته و این مشکلات به نقاط ضعف تبدیل شده است. البته فراموش نکنید که نمی توان کالایی را پیدا کرد که هیچ گونه نقطه ضعفی نداشته باشد، باید به ارزش خرید در مقابل کیفیت و هزینه خود توجه کنید.

گوشی گوگل

این کیفیت ساخت بالا هم در گوشی‌های میان‌رده و هم پرچمدار این کمپانی مشاهده می‌شود. به عنوان مثال گوشی اقتصادی ردمی نوت 10 لایت که در بازه قیمتی زیر 6 میلیون تومان قرار دارد، از قاب پشتی و جلویی شیشه‌ای باکیفیتی استفاده می‌کند و محافظ توانمند Gorilla Glass 5 وظیفه دارد از آن‌ها محافظت کند. کمپانی بلک شارک هم از شرکت‌های زیرمجموعه شیائومی است که به تولید پرچمدارهای مخصوص گیم اختصاص دارد. بلک شارک با تولید گوشی‌های گیمینگ با قیمت‌های بسیار مناسب، نسبت به دیگر رقبا سهم بازار بیشتری را داشته و به عنوان بزرگترین فروشنده و پیشرو در صنعت گوشی های مخصوص گیم شناخته می‌شود.

گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro 4G دو سیم‌کارت ظرفیت 64 گیگابایت رم 6 گیگابایت

گاهی اوقات تفاوت یک گوشی شیائومی با یک گوشی مشابه از برند سامسونگ، صدها دلار است. در مجموع گوشی‌های شیائومی می نوت در مقایسه با گوشی‌های شیائومی می، مشخصاتی ضعیف‌تری دارند. برای مثال، گوشی شیائومی می ۱۰ لایت ویژگی‌های ضعیف‌تری در مقایسه با گوشی شیائومی می نوت ۱۰ پرو دارد. بنابراین، در هنگام خرید گوشی شیائومی ، علاوه بر رده‌ی گوشی‌، باید به مدل دقیق آن نیز توجه داشته باشید. در دنیای سامسونگ، پسوند Note معرف برترین و گران‌ترین گوشی‌های برند است. به علاوه، قیمت گوشی شیائومی Mi Note از قیمت گوشی شیائومی Mi پایین‌تر است.

دلیل دوم این است که اگر دقت کرده باشید شیائومی هزینه ای برای تبلیغات تلویزیونی و رسانه ای نمی پردازد و صرفا از طریق شبکه های اجتماعی و در بستر اینترنت به تبلیغات می پردازد. اگر بخواهیم رو راست باشیم باید بگوییم که بخاطر افزایش بی سابقه قیمت گوشی های هوشمند، با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی مردم تمایل بیشتری به گوشی های قیمت مناسب نشان دادند. شیائومی از آن دست شرکت هایی که توانست هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت رضایت کاربران را جلب کند. گوشی های Mi Note شیائومی نسبت به پرچم‌داران این برند در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرند. تعداد اعضای خانواده‌ی می نوت در مقایسه با سری‌های دیگر کم‌تر است و آخرین مدلی که با این عنوان به بازار آمده، می نوت 10 لایت است که نزدیک به 2 سال از زمان معرفی آن می‌گذرد. درکل، سری Mi Note را می‌توان میان‌رده‌هایی با سخت‌افزار و قیمت مناسب توصیف کرد.

وقتی تلفن‌های هوشمند کم قیمت را می‌بینم، متوجه می‌شویم که در اکثر آن‌ها از پردازنده‌های با کیفیت پایین استفاده شده است. اما بر خلاف دیگر تلفن‌های هوشمند ارزان قیمت، تقریباً در اکثر تلفن‌های هوشمند Xiaomi از پردازنده‌های قدرتمند و باکیفیت استفاده می‌شود. از طرفی مواد اولیه مورد استفاده برای ساخت قطعات داخلی و خارجی اسمارتفون‌های شیائومی نیز از کیفیت بالایی برخوردار است.