قیمت گوشی هوآوی 14 آذر + خرید اینترنتی مبیت

با وجود این مسائل کمپانی هواوی هم‌چنان به کار خود ادامه می‌دهد و گوشی‌های بسیار خوبی به بازار معرفی می‌کند. من که قصد خرید گوشی شیائومی داشتم ولی با این اوصاف باید در تصمیم گیریم تجدید نظر کنم . اگه از گوشی هواوی استفاده کنید نمی تونید از خدمات گوگل پلی استفاده کنید و باید برنامه ها رو بصورت مستقیم دانلود کنید. اگه میخواید از قیمت دقیق گوشی های هواوی آگاه بشید، بهتره از لیست قیمت بالا استفاده کنید.

هر سه‌ی این گوشی‌ها، از نظر سخت‌افزاری بسیار قدرتمند هستند اما مشکلات نرم‌افزاری گوشی‌های هواوی، یک مشکل جدی در گوشی‌های این برند چینی است. شرکت هواوی تقریبا از زمان معرفی سیستم عامل اندروید، گوشی‌های هوشمند تولید کرده است. این شرکت در طول این سال‌ها، صدها گوشی مختلف تحت نام‌های متفاوت شامل Ascend، رده‌ی GR، رده‌ی T و … اولین گوشی هواوی که در سال ۲۰۰۴ وارد بازار شد، یک گوشی ساده به نام C300 بود. شاخه‌ی گوشی‌های هواوی به سرعت رشد کرد و در سال ۲۰۰۹، این شرکت اولین گوشی هواوی مجهز به سیستم عامل اندروید با نام U8220 معرفی نمود.

  • اگر به مشخصات گوشی های جدید هواوی دقت کرده باشید، حتما در بخش سیستم‌عامل با عبارت «فاقد سرویس‌های گوگل» مواجه شده‌اید.
  • به غیر از شرکت اپل، تعداد کمی از برندها، سخت‌افزارهای داخلی گوشی‌های خود را تولید می‌کنند.
  • برای انتخاب بهترین گوشی هواوی طبیعتا باید به مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها نگاهی داشته باشید.
  • قیمت گوشی هواوی را می‌توان اولین دلیل محبوبیت این برند در بین کاربران ایرانی دانست؛ این برند توانست با ارائه قیمت مناسب در مدت زمان اندکی نبض بازار را در دست گیرد و کاربران بسیاری را متقاعد به خرید گوشی های هوآوی سازد.

یکی از محصولات هم قیمت با این گوشی، پوکو F3 شیائومی است که دارای دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی است و از نظر ابعاد و وزن، سنگین‌تر از گوشی هواوی به نظر می‌رسد. اگرچه نمایشگر این گوشی نرخ رفرش بالاتر 120 هرتزی دارد، اما برخلاف گوشی هواوی نوا 8 اس ای که به یک حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر خود مجهز است، این حسگر اثر انگشت را روی فریم کناری خود ارائه می‌کند. وقتی صحبت از خرید گوشی به میان می‌آید، قیمت یکی از مهم‌ترین مسائلی است که می‌تواند در انتخاب کاربر تأثیرگذار باشد.

گوشی زد تی ای

اما در کنار زیبایی، دیگر فاکتورهایی مثل امکانات نیز در تصمیم‌گیری کاربر برای خرید مؤثر است. در حال حاضر اکثر گوشی‌های هوشمند هواوی در هر محدوده قیمتی که باشند به دوربین‌های بسیار باکیفیتی مجهز هستند که رزولوشن برخی از آن‌ها به 64 مگاپیکسل هم می‌رسد. باتری‌هایی با ظرفیت بالا و سرعت شارژ بالا هم یکی دیگر از ویژگی‌های گوشی‌های هواوی است که باعث محبوبیت آن‌ها شده است. وقتی تمام این ویژگی‌ها را کنار هم می‌گذاریم و قیمت گوشی هواوی را با دیگر برندها مثل سامسونگ و شیائومی مقایسه می‌کنیم، متوجه برتری محسوس گوشی‌های هواوی و ارزش خرید بالای آن‌ها می‌شویم.

گوشی موبایل هواوی مدل Y9 پرایم 2019…

این کمپانی محصولات مختلفی را در رنج قیمتی متفاوت به کاربران عرضه کرده است تا افراد مختلف با بودجه‌های متفاوت بتوانند تجربه استفاده از گوشی های هوآوی را داشته باشند و از کار با آن‌ها لذت ببرند. به‌طور کلی قیمت گوشیهای میان رده هوآوی و حتی گوشی های پرچمدار هوآوی در مقایسه با محصولات مشابه در بین سایر برندها بسیار مقرون‌به‌صرفه است و اکثر مدل های محبوب این برند در لیست بهترین گوشی تا 10 میلیون قرار می‌گیرند. این شرکت همچنین به تازگی یک گوشی تاشو شبیه به گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ را طراحی کرده که با نام هواوی P50 Pocket، جزو گوشی‌های سری P50 هواوی محسوب می‌شود. این گوشی دارای نمایشگر بزرگ 6.9 اینچی است که از وسط تا می‌شود و می‌توانید گوشی را به صورت تا شده در داخل جیب خودتان بگذارید. البته هواوی یک نمایشگر گرد 1.04 اینچی را هم روی قاب پشتی این گوشی قرار داده که می‌تواند علاوه بر نمایش ساعت و تاریخ، به عنوان منظره‌یاب دوربین و یا نمایشگر مسیریابی در سفر نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این گوشی به سیستم عامل HarmonyOS 2.0 هواوی مجهز است که آمارها نشان می‌دهد نه تنها می‌تواند تمام برنامه‌های اندرویدی را اجرا کند، بلکه سرعت و عملکرد بهتری از خود اندروید در اجرای آن‌ها دارد.

راهنمای خرید گوشی هوآوی

در این صفحه از سایت رایااستور بصورت لحظه ای می توانید قیمت انواع گوشی هواوی رو مشاهده کنید. البته آخرین ‌گوشی‌های سری P مجهز به اپلیکیشن‌های گوگل، گوشی‌های P30 هواوی هستند که در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شدند. به احتمال زیاد گوشی‌های سری P50 هواوی که در سال ۲۰۲۱ وارد بازار می‌شوند، نیز فاقد اپلیکیشن‌های گوگل هستند. در سال 2016 برادر کوچک تر گوشی هوای اسند پی 2 به بازارهای جهانی عرضه شد، ضخامت پی 6 در حدود 6.2 میلیمتر بود و همچنان با تراشه ی K3V2 یکی از قدرتمندترین ها در دنیای تکنولوژی محسوب می شد. دوربین بکار برده شده در این مدل از گوشی هواوی توانست با اقبال عمومی مواجه شود و نظرات مثبت بسیاری را به خود جلب کند.

اگر به دنبال انتخاب و خرید گوشی موبایل هواوی هستید، باید اطلاعات کافی در مورد گوشی های پایین رده میان رده و با راننده این برند به دست آورید. برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی هواوی می توانید از فروشگاه اینترنتی آترامارت نیاز خود را دریافت کنید. علاوه بر این راهنمای ارائه شده برای خرید گوشی هواوی در مدل های مختلف به شما کمک خواهد کرد تا بهترین انتخاب را متناسب با نیاز خود داشته باشید. یکی از جذابیت هایی که گوشی های هواوی برای کاربران دارد، تنوع بسیار زیاد آنها محسوب می شود.

نداشتن سرویس‌های موبایلی گوگل به معنی نداشتن اندروید نیست، درواقع تمام گوشی های جدید هواوی از سیستم‌عامل اندروید بهره می‌برند و در صورت ارائه آپدیت از طرف شرکت هواوی به ورژن‌های بالاتر نیز ارتقاء پیدا می‌کنند. در دسترس نبودن سرویس‌های موبایلی گوگل سبب شده تا کاربران گوشی های هواوی نتوانند از سرویس‌هایی مانند گوگل پلی و قابلیت سینک کردن برخی برنامه‌ها بهره بگیرند. چینی‌ها جای خالی سرویس‌های موبایلی گوگل GMS را با سرویس‌های موبایلی هواوی HMS پر کردند تا کاربرانشان در این زمینه احساس کمبود نکنند؛ بنابراین اگر قصد خرید گوشی هواوی دارید و با شرایط فوق مشکلی ندارید، حتما محصولات این برند را بررسی کنید. چنانچه به دنبال بهترین گوشی هوآوی هستید باید آن را در خانواده‌های پرچمدار Mate و P جستجو کنید.

در واقع هواوی راه ورود انواع گوشی های هوشمند را به بازارهای مختلف جهان باز کرد. از آن پس، گوشی های جدید هواوی دیگر تنها در بازار چین به فروش نمی‌رسیدند و ویژگی‌های مختلف آن از جمله قیمت مناسب سبب شد تا افراد سراسر جهان در هنگام خرید گوشی موبایل یه نیم نگاهی به گوشی های هواوی نیز داشته باشند. فروشگاه اینترنتی کلاتیک، یک فروشگاه اینترنتی معتبر و تخصصی خرید گوشی موبایل است که در آن انواع گوشی هواوی، نظیر پرچمداران سری Mate و P یا میان‌رده‌های چون سری Nova و Y به فروش می‌رسد. برای مطلع شدن از قیمت گوشی هواوی کافی است تا به وب‌سایت کلاتیک سر بزنید و قیمت موبایل هواوی را در لحظه مشاهده کنید. چنانچه تمایل به خرید گوشی هواوی دارید، ما در کلاتیک شما را به بهترین نحو در انتخاب و خرید بهترین گوشی هواوی راهنمایی می‌کنیم تا تجربه خوبی از یک خرید اینترنتی داشته باشید. در کلاتیک، برای انواع گوشی هواوی صفحات جداگانه‌ای ساخته شده است تا بتوانید مشخصات گوشی مورد نظر بررسی کنید و از قیمت روز گوشی هواوی مطلع شوید.