قیمت گوشی شیائومی امروز 14 آذر زومیت

این گوشی‌ها یا مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ یا اسنپدراگون ۸۷۰ می‌باشند. سرعت رفرش شدن صفحه نمایش بسیار بالاست، قابلیت‌های این گوشی‌ها خیلی خوب است و طراحی منحصر به فردی برای بازی کردن دارند. شرکت شیائومی بعضی از محصولاتش را تحت برندهای دیگری به فروش می‌رساند که عبارتند از ردمی ، پوکو و بلک شارک . این شرکت به جای اینکه روی فروش محصولاتش در بازارهای ایالات متحده‌ی آمریکا و اروپا تمرکز کند، توجه ویژه‌‌ای به بازارهای جوان و نوظهور دارد. این سیاست شرکت شیائومی یک حرکت بسیار هوشمندانه بوده است و توانسته است جمعیت زیادی را در نقاط مختلف دنیا به خودش جذب کند. در اینجا می‌خواهیم هر چیزی را که لازم است در رابطه با گوشی شیائومی بدانید، برای شما توضیح دهیم و امیدواریم که با خواندن این مطلب بتوانید راحت‌تر برای خرید گوشی شیائومی تصمیم بگیرید.

لیست قیمت گوشی های شیائومی، به صورت پیوسته به روز می‌شود تا کاربران بتوانند در گوشی موردنظر خود را با بهترین قیمت در بهترین زمان خریداری کنند. در تب قیمت موبایل شیائومی موردنظر خود علاوه بر لیست فروشگاه‌ های عرضه‌کننده، نمودار تغییرات قیمت نیز در دسترس قرار دارد. ۲۰۲۰ اعلام استقلال کند.در سال ۲۰۱۸ وقتی خرید گوشی شیائومی به یکی از گزینه‌ی جدی کاربران تبدیل شد، برند چینی تصمیم گرفت با زیربرند بلک شارک پا به عرصه‌ی گوشی‌های گیمینگ بگذارد. گوشی‌های بلک‌شارک ظاهر متفاوت از دیگر موبایل های شیائومی دارند و برای جلب نظر گیمرها، ویژگی‌های خاصی برای بازی دارند.

  • رقابت شدیدی بین شیائومی و سامسونگ در بازار کشورمان وجود دارد شما می‌توانید قیمت گوشی های سامسونگرا با محصولات شیائومی به راحتی در این بخش مقایسه کنید.
  • سری redmi با اراده جدید‌ترین مدل خود تحول بسیاری در بازار گوشی های شیائومیایجاد کرد.
  • سری پوکو با عرضه این دو گوشی به یک‌باره توانست در بازارهای مختلف محبوب واقع شود و نظرات بسیاری را به سوی خود جلب کند.
  • یک باتری بزرگ به آن کمک می کند تا برای مدت زمان طولانی تری انرژی خود را تامین کند، یا بازی کنید یا ویدیوی 4K بسازید، از زمان بندی باتری آن لذت خواهید برد.
  • با اینکه بسیاری از کاربران از این تغییر استقبال کرده‌اند، تبلیغات MIUI و به روز‌رسانی‌های دیر به دیر سیستم عامل، هنوز به قوت خود باقی است.

شیائومی یک برند چینی است که از سال 2010 تولید گوشی های هوشمند را آغاز کرده است. این برند به دلیل فروش گوشی های هوشمند با مشخصات خوب و قیمت رقابتی شناخته شده است. اگر شما هم به دنبال یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه و اقتصادی هستید، میتوانید به سادگی یکی از گوشی های شیائومی را انتخاب کنید.

خرید انواع گوشی شیائومی در شیائومی ایران

روح تازه‌ای به نسل جدید خود بخشیده است اما با نظراتی که کاربران بیان کرده‌اند به نظرمی رسد تراشه مدیاتک نسبت به این تراشه جدید کمتر داغ می‌کند و کارایی گوشی را کاهش داده است. تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به شرکت آپادانا ابتکار هوشمند (دیجی دو) بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع میباشد. MIUI که محبوبیت فراوانی یافته، با پوشش کاستی های اندروید از نظر ظاهری و عملکردی حتی راه خود را به گوشی های دیگر نیز باز کرده است.

تمام گوشی هایی که در این چهار گروه دسته بندی می شوند، قابلیت های خاصی دارند که شما با توجه به نیاز خود می توانید یکی از آن ها را برگزینید. کاربران در سال 2011 شاهد اولین گوشی شیائومی با نام mi one بودند که توانست فروش خوبی داشته باشد. سپس در سال 2016 بود که گوشی های mi mix با طراحی زیبا و خاص خود به دنیا معرفی شد و مورد استقبال قرار گرفت. هدف از تولید محصولات این خانواده، جذب کاربرانی بود که توانایی خرید مدل‌های پرچم‌دار و میان‌رده‌ی این شرکت را نداشتند.

از بهترین و محبوب‌ترین محصولات شیائومی در سال ۲۰۱۸ گوشی Mi Mix 2S بود. این گوشی با ویژگی‌هایی مانند دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، فوکوس لمسی، تشخیص صورت و لبخند، فیلم برداری با وضوح 1080p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه، تصویربرداری HDR و …. پیشرفت تکنولوژی و رشد دسترسی به اینترنت و شبکه های اجتماعی، هیجان عکاسی را به غلیان درآورده است. شیائومی با اشراف بر این نیاز بازار، رقابتی ترین موبایل های هوشمند مناسب عکاسی را به بازار عرضه کرده است. ما با ایجاد محتواهای معرفی محصولات، جعبه گشایی، بررسی، مقایسه و نمودار قیمت در محصولات توانسته‌ایم روند انتخاب و خرید گوشی و سایر محصولات را آسان‌تر کرده و طعم لذت‌بخش خرید اینترنتیرا به مشتریان خود منتقل کنیم. با توجه به تجربه‌ای که در سال‌های اخیر از شرکت پوکو داشتیم، در رابطه با زمان معرفی محصولات این برند نمی‌توان برنامه دقیقی ارائه کرد، زیرا هر سال در یک فصل متفاوت از گوشی های پوکو رونمایی می‌کنند.

گوشی سونی

آخرین مدل‌های این سری در حاضر شیائومی 11 تی و شیائومی 11 تی پرو هستند. گوشی‌ های شیائومی پک چین محدودیت دارند و به صورت پیش فرض از تعداد زیادی برنامه چینی استفاده می‌کنند. گوشی‌های جدید سری نوت مدل‌هایی چون ردمی نوت 11، ردمی نوت 11 پرو 4G، ردمی نوت 11 پرو 5G و ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G را در بر می‌گیرد. بیشترین تنوع گوشی‌های شیائومی در همین سری است و به اگر میان‌رده از این سازنده می‌خواهید به احتمال زیاد باید مدلی از این سری را انتخاب کنید. شیائومی در سال 2010 با ارائه نسخه سفارشی از اندروید و عنوان یک شرکت نرم افزاری تاسیس شد.

شرکت جاه‌طلب چینی خیلی زود تصمیم به حضور در بازار بین‌المللی گرفت و در همین راستا در سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ یکی از کارمندان اسبق گوگل با نام Hugo Barra را به خدمت گرفت. پس از اولین اقدام شما برای این کار که منوط به داشتن حساب کاربری شیائومی است، ظرف چند روز مجوز آنلاک کردن برایتان صادر می‌شود. پس از این مرحله قادر خواهید بود رام گلوبال را روی گوشی شیائومی پک چین خود را از طریق Mi Flash فلش کنید. اما باید دقت داشته باشید که از سپتامبر ۲۰۱۸ دیگر امکان بستن بوتلودر پس از فلش رام گلوبال روی گوشی چینی وجود ندارد و در صورت اقدام به چنین کاری گوشی غیرقابل استفاده خواهد شد. شیائومی اما سیاستی متفاوت را پیش گرفته و هنوز هم گوشی‌های خود را با آداپتور به فروش می‌رساند، آن هم نه آداپتور 15 وات بلکه آداپتورهای 33، 67 یا 120 واتی! پس به علاوه ارزش خرید بالاتر گوشی های شیائومی شما نیازی به پرداخت مبلغ جداگانه برای خرید شارژر نیز نخواهید داشت.

خرید آنلاین گوشی موبایل شیائومی در دارسو

دیگر نکته مثبت redmi note 8 pro طراحی متفاوت بدنه آن است که نمایشگر آن بدون هیچ لبه‌ای در جلو گوشی دیده می‌شود. شرکت بزرگ شیائومی در ده سال اخیر پیشرفت بسیار زیادی داشته و موفق شده است دو پارامتر کیفیت بالا و قیمت مناسب را در کنار هم قرار دهد. گوشی شیائومی به عنوان یکی از پر فروش ترین محصولات شیائومی در کشور ایران توانسته بخش اعظم بازار گوشی ایران را به خود اختصاص دهد. طراحی جذاب و منحصر به فرد، سنسور قوی اثر انگشت، CPU قدرتمند و عمر بالای باتری گوشی شیائومی، علت تمایل گسترده ی مردم به خرید این گوشی ها است. از طرفی شیائومی موفق شده است تمام این مزیت ها را با قیمت مناسبی به مشتریان ارائه دهد.

در نوامبر ۲۰۱۴ شیائومی برای ۱۰ میلیاردمین دانلودی که از این فروشگاه صورت گرفت، جشن ویژه‌ای را برپا نمود. شیائومی یکی از پرفروش‌ترین شرکت‌ها در زمینه‌ی فروش گوشی‌های هوشمند است. در سال ۲۰۱۵، شیائومی رکورد مربوط به فروش بیشترین گوشی در عرض ۲۴ ساعت را از آن خود کرد. در ۲۰۱۷ موفق شد جایگاه پنجمین تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند را در جهان به خود اختصاص دهد. شیائومی از مدل کسب و کارهایی نیست که هر ساله قیمت محصولات را افزایش دهد و این خبر خوبی برای طرفداران این شرکت محسوب می‌شود. نیز جدیدترین طراحی‌های خود را برای کاربران دوست‌داشتنی‌اش تولید و به بازار جهانی موبایل عرضه کرد در ادامه مطلب با جدیدترین گوشی شیائومی که وارد بازار شد آشنا می شویم و آن‌ها را بررسی می‌کنیم.