گوشی موبایل شیائومی- مشخصات و فروش انواع گوشی موبایل شیائومی- شیائومی 360

قبلا MIUI بعضی از قابلیت‌هایی پایه‌ای اندروید مثل جا به جایی آیکون اپلیکیشن‌ها را نداشت. این نقص‌ها همراه با بعضی از طراحی‌های شیائومی، سبب انتقادات شدیدی از MIUI شیائومی شده و آن را با iOS اپل مقایسه کرده‌اند. رده‌ی گوشی شیائومی می A به جای سیستم عامل MIUI دارای پلتفرم Android One است. این سیستم عامل سبب می‌شود که از یک تجربه‌ی کاربری اندروید معمولی در یک قالب سخت‌افزاری شیائومی استفاده کنید که برای کسانی که از MIUI متنفر هستند، عالی است. شیائومی با دو کمپانی قدرتمند یعنی اپل و سامسونگ در حال رقابت است و در این راه تمام توانایی خود را به کار گرفته است، اما هنوز برای رسیدن به میزان فروش اپل و سامسونگ باید بیشتر تلاش کند. البته طبق آمار موسسه Canalys در فصل دوم سال 2022 این سه کمپانی برتر با کاهش 9 درصدی فروش مواجه شده اند.

دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد. محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید. در کل شیائومی به نسبت سایر شرکت‌های سازنده بر دوربین‌هایش تمرکز زیادی دارد و در هر رنج از قیمت شیائومی مدلی را می توان یافت که دوربین خوبی داشته باشد برای مثال سری ردمی نوت و پرچمدار این برند از جمله گوشی هایی هستند که عملکرد دوربین آنها زبان زد است. تفاوت دو نسخه رام چین و گلوبال گوشی های شیائومی با هم ، از نظر برنامه‌های پیش فرض و همینطور محتویات موجود در جعبه می باشد .

  • زمانی که گوشی مناسب خود را پیدا کردید، گوشی موبایل شیائومی را به صورت آنلاین در سایت دارسو خریداری کنید.
  • موبایل های عرضه شده به صورت پک کامل، گارانتی 18 ماهه و رجیستری می‌باشند.
  • این گوشی‌ها یا مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ یا اسنپدراگون ۸۷۰ می‌باشند.
  • اولین مدل از این گوشی‌ها در سال ۲۰۱۸ عرضه شده است و پس از آن در چهار نسل ادامه پیدا کرده است که بلک شارک ۴ و ۴ پرو در حال حاضر آخرین مدل‌های تولید شده توسط این شرکت هستند.
  • عموما گوشی‌های این دو سری نسبت به قیمت خود عملکرد قابل‌قبول و سخت‌افزار مناسبی ارائه می‌کنند.
  • امروزه خانوادهٔ xiaomi پرچم‌داران و مهم‌ترین گوشی‌های این شرکت هستند و Poco – Redmi دیگر محصولات می‌باشند.

این ویژگی نه تنها در قسمت لوازم خانگی و لوازم شخصی، بلکه در بخش موبایل این کمپانی هم مشاهده می‌شود. بنابراین گوشی های شیائومی یا توسط خود این شرکت تولید می‌شوند، یا یکی از زیرمجموعه‌های آن. اما در هرصورت این دستگاه‌ها توسط شیائومی به فروش می‌رسند و در مواردی از تیم تحقیق و توسعه و طراحی این شرکت کمک می‌گیرند. در ادامه، سری های مختلف گوشی های شیائومی را به شما معرفی می‌کنیم تا عباراتی را که در عنوان آن‌ها به کار می‌رود، بهتر بشناسید. با وجود حضور در حوزه‌های متعدد، محصولی که شیائومی به‌واسطه‌ی تولید آن به شهرت رسیده و همچنان با آن شناخته می‌شود، گوشی هوشمند است. در بازار داخلی چین، این برند با شرکت‌هایی چون Vivo، Oppo و HONOR رقابتی تنگاتنگ دارد و هنوز موفق به کسب رده‌ی نخست این صحنه‌ی پربازیگر نشده است.

گوشی شیائومی 11T Pro 5G | حافظه 256 رم 8 گیگابایت ا Xiaomi 11T Pro 5G 256/8 GB

طراحی و کیفیت با رقیبان خود برابری می‌کند اما هدف این برند ساخت و تولید گوشی‌هایی است که ازنظر اقتصادی برای کاربران مناسب باشد. شاید در چند سال گذشته خرید گوشی های شیائومی و اعتماد به این برند یک ریسک بزرگ محسوب می‌شد؛ اما در حال حاضر این برند بسیار شناخته شده می‌باشد و توانسته به خوبی اعتماد کاربران را جلب کند. طراحی ظاهری گوشی های شیائومی و رابط کاربری مشابه به iOS سبب شده تا این برند به اپل شرقی ملقب شود؛ اما امروزه این برند تا حد زیادی توانسته است مستقل شود و طراحی‌های خاص و منحصربه‌فرد خود را داشته باشد که گاها حتی ازبهترین گوشی های آیفون نیز محبوب‌تر اند. لیستقیمت گوشی های شیائومی را می توانید همه روزه در فروشگاه اینترنتی مبیت مشاهده کنید و از قیمت روز جدیدترین گوشی های شیائومی مطلع شوید. اما سری Mi تنها محدود به پرچمداران نمی‌شود بلکه برخی از گوشی های میان رده شیائومی نیز از این سری محسوب می‌شوند و قابلیت‌های بسیاری دارند.

گوشی شیائومی Redmi Note 10s | حافظه 128 رم 8 گیگابایت ا Xiaomi Redmi Note 10s 128/8 GB

اکثر گوشی‌های میان‌رده سامسونگ شارژ سریع 25 واتی دارند و پرچمداران جدید این سازنده به فناوری شارژ سریع 40 واتی مجهز شده‌اند. شرکتی مانند اپل نیز برای ایفون‌های خود شارژ سریع 20 تا 30 واتی را در نظر گرفته و این در حالیست که شیائومی برای گوشی‌های اقتصادی خود هم از شارژ سریع 33 واتی استفاده می‌کند. به عنوان مثال گوشی مانند شیائومی 11 تی پرو از ترکیب شیشه و فلز ساخته شده و مهم‌تر این که از گوریلاگلس ویکتوس استفاده می‌کند تا صفحه نمایش آن نیز در برابر خط و خش و ضربه تا حد خوبی مقاوم باشد.

شما میتوانید برای خرید و مقایسه انواعقیمت گوشیبهفروشگاه اینترنتی مقداد آی تیمراجعه کنید. بلک شارک ار نظر فنی، یک برند مجزا از شیائومی است اما به اندازه‌ی پوکو و ردمی، استقلال ندارد. این برند جانبی شیائومی فقط روی گوشی‌های مناسب برای بازی تمرکز کرده است.