لیست قیمت ، بررسی و خرید گوشی شیائومی به همراه مشخصات فنی گوشی Xiaomi

احتمال این وجود دارد که شیائومی در آینده نزدیک جایگاه بیشتری در بازار اروپا پیدا کند و در نتیجه به رقیب واقعی سامسونگ، هواوی و اپل تبدیل شود. گوشی شیائومی در ابتدا ظاهری شبیه به گوشی های اپل داشت ولی آن شباهت فقط برای جذب مشتری های اولیه بود. قاب های شیشه ای و فلزی پشت گوشی شیائومی، در رنگ های سفید، مشکی و آبی، تلالو نور را به شکل زیبایی بازتاب می‌دهند.

  • آنچه توانسته دیجی دو را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه­های آنلاین در ایران مطرح سازد، پایبندی به چهار اصل معتبر اصالت، تضمین قیمت، تعویض بی چون و چرا و همچنین احترام به مشتری در خرید آنلاین است.
  • اولین محصول با نام پوکو، پوکو اف ۱ بود که در سال ۲۰۱۸ و قبل از اعلام استقلال پوکو از شیائومی رونمایی شد.
  • نهایتا این سری گوشی شیائومی به عنوان یک برند جدید، از این غول چینی جدا شد و گوشی پوکو اف ۲ پرو را وارد بازار کرد.
  • ظرفیت باتری 5020 میلی آمپری ، امکان استفاده طولانی مدت را فراهم می کند.

گوشی های شیائومی با برند های مختلف می ، ردمی ، پوکو و بلک شارک عرضه می شوند که این شرکت تصمیم به حذف پیشوند Mi از گوشی های خود گرفته و با نام Xiaomi عرضه میشود. شیائومی گوشی های ارزان قیمت ، میان رده و پرچمدار زیادی را در لیست گوشی های خود قرار داده، تا کاربران با تنوع قیمتی بالا بتوانند گوشی شیائومی مورد نظر خود را خریداری کنند. با توجه به نوسان بازار داخلی قطعاً قیمت گوشی های شیائومی امروز با روز قبل فرق می‌کند. قیمت روز گوشی های شیائومی را می‌توانید در سایت 19کالا بررسی کرده و مشخصات آنها را هم ببینید و یا نقد و بررسی کامل محصولات را مطالعه کرده و در نهایت تصمیم به خرید خود را نهایی کنید. در کل 19کالا همواره سعی می کند که روی قیمت گوشی های شیائومی امروز یا روز تخفیف خوبی قرار دهد.

اگر قصد خرید گوشی موبایل دارید، گوشی‌های شیائومی قطعا می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. با اینکه این گوشی مانند برندهای دیگر به وفور در فروشگا‌های آنلاین عرضه نمی‌شود، ولی ما در فروشگاه اینترنتی موبایل فونر به صورت انحصاری گوشی‌ها را با قیمتی مناسب عرضه می‌کنیم. اولین گوشی این شرکت که وارد بازار شد، می 1 نام گرفت که مانند همه محصولات این شرکت با توجه به قیمت مناسب، امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران این محصول قرار می‌داد. از گوشی بعدی این شرکت در سال ۲۰۱۲ رونمایی شد که به آن گوشی شیائومی می 2 می‌گفتند. در سال‌های بعد از احداث شیائومی، چنان رشد و پشیرفت این شرکت بالا بود که در آسیا آن را با نام اپل دو میشناختند، همین موضوع سبب شد شیائومی محصولات خود را در سطح جهانی نیز عرضه کند.

این فریم‌ورک، تجربه‌ی کار کردن با اندروید را تا حد زیادی دگرگون کرده است که بسیاری از کاربران را خسته می‌کند. به علاوه، تبلیغاتی که در این پوسته نمایش داده می‌شوند، یکی از دلایلی است که برای کاربران چندان خوشایند نیست ولی باعث می‌شود که این شرکت بتواند گوشی‌هایش را با قیمت‌های بسیار پایینی وارد بازار کند. این تبلیغات در هنگام کار کردن با خود اندروید و نه اپلیکیشن‌هایی که روی گوشی نصب می‌کنید، ظاهر می‌شوند.

گوشی ورتو

می‌توان گفت که گوشی‌های این برند قیمت متعادل‌تر و سخت‌افزار قوی‌تری دارند. در سال‌های آغازین حضور شیائومی در بازارهای بین‌المللی عده‌ای که غالبا شامل طرفداران سایر برندهایی مانند سامسونگ و اپل می‌شدند، کیفیت گوشی های شیائومی را به عنوان گوشی ارزان زیر سوال می‌بردند. اما قطعاتی که شیائومی در گوشی‌های خود با نام‌های می و ردمی به کار برد توجه همگان را به خود جلب کرد. این شرکت از معدود شرکت‌های چینی بود که در اکثریت مدل‌های خود از پردازنده آمریکایی کوالکام بهره می‌گرفت. برند Mi را شاید بتوان محبوب‌ترین موبایل های شیائومی در بازار گوشی‌های میان‌رده و بالارده دانست.

بیشتر سازندگان تلفن‌های هوشمند، محصولات خود را با تعداد زیادی برنامه از پیش نصب شده، برای شما ارسال می‌کنند. شیائومی در حال حاضر جدیدترین نوع مدل از تولیدات این کمپانی بزرگ چینی است که ما سعی کرده‌ایم به بررسی کوتاه اما دقیق این سری بپردازیم. باور اشتباهی که در مورد گوشی های شیائومی پک چین وجود دارد، گفته می شود این گوشی‌ها قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی ندارند که یک باور کاملا اشتباه است و این گوشی‌ها قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را دارند. در این سری و سری می، پسوندهای S و C هم در برخی مدل‌ها وجود دارند که S به معنای برخورداری از مشخصات فنی بهتر است و در نسخه‌ی C قیمت ارزان‌تر با مشخصات فنی و دوربین ضعیف‌تر موجود است.

انتخاب تولید کننده

پس اگر قصد خرید گوشی شیائومی دارید روزانه این سایت را چک کنید تا از آخرین تخفیقات روزانه روی گوشی های شیائومی مطلع شوید. زومیت تمام گوشی های جدید شیائومی را به محض رونمایی در دیتابیس محصولات خود قرار می‌دهد. بنابراین، برای اطلاع از قیمت روز گوشی شیائومی و خرید آن از فروشگاه‌های اینترنتی مختلف می‌توانید به صفحه‌ی مختص گوشی شیائومی مورد نظر خود در زومیت مراجعه کنید.

Poco M4 Pro 5G

این خبر برای طرفداران شیائومی خبر خوبی محسوب می شود چون بر خلاف دیگر برندها که تمایل دارند سود و قیمت های خود را افزایش دهند، شیائومی همچنان بر عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب تاکید دارد. شما می توانید انواع گوشی های شیائومی و گجت های هوشمند را از سایت کالاتیک خریداری کنید. گوشی‌های این شرکت تا 2 سال کامل آپدیت miui را دریافت می‌کنند و برای نرم افزار اندروید حداکثر تا دو نسخه بالاتر آپدیت خواهد داشت. این گوشی با ویژگی هایی مانند دوربین 13 مگاپیکسلی، فوکوس لمسی، تشخیص صورت و لبخند، فیلم برداری با وضوح 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه، تصویربرداری HDR و …. مدل Mi 4 و Mi 5 شیائومی نیز به ترتیب در دسامبر 2014 و آوریل 2016 روانه بازار شدند.