گوشی شیائومی قیمت انواع مدل های گوشی موبایل شیائومی شیائومی سیتی

احتمال این وجود دارد که شیائومی در آینده نزدیک جایگاه بیشتری در بازار اروپا پیدا کند و در نتیجه به رقیب واقعی سامسونگ، هواوی و اپل تبدیل شود. گوشی شیائومی در ابتدا ظاهری شبیه به گوشی های اپل داشت ولی آن شباهت فقط برای جذب مشتری های اولیه بود. قاب های شیشه ای و فلزی پشت گوشی شیائومی، در رنگ های سفید، مشکی و آبی، تلالو نور را به شکل زیبایی بازتاب می‌دهند.

  • با مقایسه بین گوشی ها میتوانید گوشی خود را با پردازنده مورد نیاز خریداری نمایید.
  • علاوه بر دوربین پشت، دوربین جلو این موبیال نیز طراحی منحصر به فردی داردو دوربین جلو بر روی نمایشگر طراحی نشده و موقع عکسبرداری به صورت مکانیکی و با سنسور مخصوص از بالای گوشی خارج می‌شود.
  • همچنین شما می‌توانید موبایل شیائومی یا سایر برند‌ها را با قیمت مناسب از کالاتیک خریداری کنید.
  • به علاوه مدل‌های سری پوکو مثل Poco X3 توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب کردند.

Mi A3 تمامی چیزی که شما از یک گوشی موبایل اندروید با امکانات روز می‌خواهید در خود دارد. علاوه بر امکانات کافی، این دستگاه قیمتی بسیار مناسب داشته و به عوان یک گوشی ارزان قیمت امکانات بسیاری از گوشی‌های گران دیگر برند‌ها را به شما عرضه می‌کند. طراحی فوق‌العاده بدنه با کم‌ترین حاشیه در صفحه جلویی ، صفحه نمایش با پنل super ALOMED و مقاوم در برابر رطوبت و آب، دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی و باتری 4030 میلی‌آمپر، تنها تعدادی از ویژگی‌های مورد توجه در موبایل شیائومی مدل Mi A3است. با افزایش ویژگی های تلفن همراه شیائومی ، تفاوت هایی در قیمت ها نیز به وجود می آید. برای مثال اندازه و کیفیت صفحه نمایش در گوشی شیائومی موجب افزایش قیمت می شود. گفتنی است محصولات گوشی موبایل شیائومی از قابلیت دو سیم کارت هم استفاده می کنند.

بدنه آن‌ها هم با کیفیت‌تر و با طراحی‌هایی جدید و مدرن‌تر نسبت به نسخه‌های دیگر ساخته می‌شود. با گستره وسیعی از لوازم الکترونیکی موجود در بازار، تمایز یک محصول از رقیب خود یا انتخاب آن که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد، اغلب گیج کننده می شود. تلاش دائمی ما برای درک نیازهای شما و کمک به شما برای یافتن بهترین مناسب است.

گوشی های شیائومی با برند های مختلف می ، ردمی ، پوکو و بلک شارک عرضه می شوند که این شرکت تصمیم به حذف پیشوند Mi از گوشی های خود گرفته و با نام Xiaomi عرضه میشود. شیائومی گوشی های ارزان قیمت ، میان رده و پرچمدار زیادی را در لیست گوشی های خود قرار داده، تا کاربران با تنوع قیمتی بالا بتوانند گوشی شیائومی مورد نظر خود را خریداری کنند. با توجه به نوسان بازار داخلی قطعاً قیمت گوشی های شیائومی امروز با روز قبل فرق می‌کند. قیمت روز گوشی های شیائومی را می‌توانید در سایت 19کالا بررسی کرده و مشخصات آنها را هم ببینید و یا نقد و بررسی کامل محصولات را مطالعه کرده و در نهایت تصمیم به خرید خود را نهایی کنید. در کل 19کالا همواره سعی می کند که روی قیمت گوشی های شیائومی امروز یا روز تخفیف خوبی قرار دهد.

گوشی شیائومی ردمی 10 سی | Redmi 10C 4/128

بیشتر سازندگان تلفن‌های هوشمند، محصولات خود را با تعداد زیادی برنامه از پیش نصب شده، برای شما ارسال می‌کنند. شیائومی در حال حاضر جدیدترین نوع مدل از تولیدات این کمپانی بزرگ چینی است که ما سعی کرده‌ایم به بررسی کوتاه اما دقیق این سری بپردازیم. باور اشتباهی که در مورد گوشی های شیائومی پک چین وجود دارد، گفته می شود این گوشی‌ها قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی ندارند که یک باور کاملا اشتباه است و این گوشی‌ها قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را دارند. در این سری و سری می، پسوندهای S و C هم در برخی مدل‌ها وجود دارند که S به معنای برخورداری از مشخصات فنی بهتر است و در نسخه‌ی C قیمت ارزان‌تر با مشخصات فنی و دوربین ضعیف‌تر موجود است.

این فریم‌ورک، تجربه‌ی کار کردن با اندروید را تا حد زیادی دگرگون کرده است که بسیاری از کاربران را خسته می‌کند. به علاوه، تبلیغاتی که در این پوسته نمایش داده می‌شوند، یکی از دلایلی است که برای کاربران چندان خوشایند نیست ولی باعث می‌شود که این شرکت بتواند گوشی‌هایش را با قیمت‌های بسیار پایینی وارد بازار کند. این تبلیغات در هنگام کار کردن با خود اندروید و نه اپلیکیشن‌هایی که روی گوشی نصب می‌کنید، ظاهر می‌شوند.

گوشی موبایل Black Shark 2 ظرفیت 128/256 گیگابایت

پس اگر قصد خرید گوشی شیائومی دارید روزانه این سایت را چک کنید تا از آخرین تخفیقات روزانه روی گوشی های شیائومی مطلع شوید. زومیت تمام گوشی های جدید شیائومی را به محض رونمایی در دیتابیس محصولات خود قرار می‌دهد. بنابراین، برای اطلاع از قیمت روز گوشی شیائومی و خرید آن از فروشگاه‌های اینترنتی مختلف می‌توانید به صفحه‌ی مختص گوشی شیائومی مورد نظر خود در زومیت مراجعه کنید.

این خبر برای طرفداران شیائومی خبر خوبی محسوب می شود چون بر خلاف دیگر برندها که تمایل دارند سود و قیمت های خود را افزایش دهند، شیائومی همچنان بر عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب تاکید دارد. شما می توانید انواع گوشی های شیائومی و گجت های هوشمند را از سایت کالاتیک خریداری کنید. گوشی‌های این شرکت تا 2 سال کامل آپدیت miui را دریافت می‌کنند و برای نرم افزار اندروید حداکثر تا دو نسخه بالاتر آپدیت خواهد داشت. این گوشی با ویژگی هایی مانند دوربین 13 مگاپیکسلی، فوکوس لمسی، تشخیص صورت و لبخند، فیلم برداری با وضوح 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه، تصویربرداری HDR و …. مدل Mi 4 و Mi 5 شیائومی نیز به ترتیب در دسامبر 2014 و آوریل 2016 روانه بازار شدند.

سری Mi

این سوالات عموماً برای کابران در هنگام خرید پیش خواهد آمد؛ اما این شرکت با توجه به سود پایین خود همواره سعی داشته تا گوشی هایی با کیفیت ساخت بالا و بهترین عملکرد را خریداران تولید کند. این دستگاه ها به خوبی موفق به گذرانده تست های مختلف مانند تست های ضربه و خط و همجنین استاندارد ضد آب و گرد و غبار در گوشی های شیائومی نمرات مطلوبی را کسب کرده است. همانطور که مشاهده کردیم، تنوع بالا در ظرفیت حافظه و رم باعث شده تا مشتریانی که قصد خرید تلفن همراه شیائومی را دارند؛ بتوانند گوشی مورد نظر را با حافظه و رم مورد نیاز خریداری کنند. گوشی های شیائومی از سیستم عامل اندروید با رابط کاربری MIUI استفاده می‌کنند. اندروید یک سیستم عامل برای موبایل های است که از 13 سال پیش توسط گوگل توسعه پیدا کرده و اکنون گوشی های شیائومی از اندروید 12 و اندروید 13 استفاده می‌کنند. همین موضوع به فروش گوشی های شیائومی در ایران کمک بزرگی کرده البته رابط کاربری جذاب MIUI نیز که در موبایل های شیائومی استفاده می‌شود نیز توانسته به خوبی نیاز های کاربران را رفع کند.