قیمت گوشی هواوی؛ قیمت گوشی huawei باضمانت معتبر کالاوما

این برند معروف چینی علاوه بر این با فعالیت در زمینه تولید تجهیزات کامپیوتری سعی در گسترش محصولات خود داشته است. در حال حاضر، مهم‌ترین وجه تمایز گوشی‌های هوشمند این برند چینی در مقایسه با دیگر گوشی‌های موجود در بازار، عدم پشتیبانی گوگل از محصولات جدید آن است. همین مسئله سبب می‌شود که خیلی از مصرف‌کنندگان گوشی‌های هوشمند قید خرید گوشی هواوی یا خرید گوشی هانر را بزنند.

  • با در نظر گرفتن اوضاع اقتصادی کشور و قیمت های سرسام آور گوشی های هوشمند و همچنین کاهش توان خرید مردم به خوبی می‌توان متوجه شد که خرید گوشی هوشمند در این روزا کار بسیار سختی محسوب می‌شود.
  • می‌توان این سری و مشخصات آن را مشابه سری A سامسونگ نامید که با داشتن قابلیت‌های خیلی خوب، قیمت مناسب‌تری دارند.
  • قیمت گوشی هواوی با در نظر گرفتن مشخصات موبایل هواوی بسیار مناسب‌تر از اکثر رقبا به نظر می‌رسد.
  • به عنوان مثال گوشی موبایل هواوی پایین رده با قیمت بسیار مناسب می تواند برای کاربرانی که نیاز به استفاده از سخت افزارها و قابلیت های مختلف ندارند گزینه ای ایده‌آل محسوب می‌شود.

در حال حاضر، هواوی با موفقیت در تولید گوشی های سری P، سری Mate و همچنین سری Y قسمت مهمی از بازار جهانی را از آن خود کرده است. میزان حافظه داخلی گوشی هواوی متغیر است، هرچه این میزان افزایش یابد، در نهایت قیمت گوشی هوآوی نیز گران تر می شود. با این حال، تحریم‌های سخت دونالد ترامپ علیه این شرکت مرموز چینی که وابسته به نهادهای کمونیستی جمهوری خلق چین است، مانع از پشتیبانی گوگل از محصولات این برند و البته برند وابسته‌ی هانر می‌شود.

گوشی هواوی Y7a دوسیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت

مورد دیگر باتری‌های غیرقابل تعویض است.پس باید گوشی را انتخاب کنید که باتری‌اش دوام بالایی داشته باشد. داداش ببخشید این هواوی که قیمت پی پاکت رو انقد گذاشته دلش رو به چی خوش کرده؟ مگه گوگل پلی داره آخه. هواوی الان پوسته مخصوص خودش رو داره و از فروشگاه برنامه خودش استفاده می کنه که دیگه هیچ نیازی به گوگل نداره. اخیر شرکت هواوی اعلام کرده است که تحریم‌های آمریکا سبب می‌شود که گوشی‌های آینده‌ی این شرکت، فاقد پردازنده‌ی کرین باشند. گوشی هانر یا آنر یک برند مجزای گوشی نیست بلکه متعلق به شرکت هواوی می‌باشد؛ دقیقا مشابه با ردمی و پوکو که متعلق به شرکت شیائومی هستند. بیشتر تجهیزات مورد استفاده در شبکه‌های تلفن همراه در دنیا توسط هواوی ساخته شده است.

در این‌جا قصد داریم سری های گوشی هواوی را که تا امروز فعال هستند، با هم بررسی کنیم. کالاهای تولیدی اولیه این برند شامل محصولات متنوعی هم‌چون USB، مودم بی‌سیم، ترمینال‌های بی‌سیم و… بود. هواوی یک شرکت چندملیتی در حوزه شبکه‌های کامپیوتری و ارتباطات است که در سال 1987 و به هدف رقابت با شرکت‌های خارجی در چین تاسیس شد. متاسفانه در سال اخیر و با توجه به تحریم‌هایی که برای این کمپانی ایجاد شد، هواوی سال چندان خوبی را سپری نکرد.

Huawei Y6 Pro-32GB

دسترسی به مقایسه کم‌ترین قیمت و مشخصات فنی از طریق لیست‌ محصول و صفحه‌ی آن‌ها امکان‌پذیر است. همچنین بخشی برای مشاهده‌ محبوب‌ترین مقایسه‌های گوشی انجام شده توسط کاربران تدارک دیده شده است. با وجود اینکه هواوی مانند شرکت‌های دیگر چینی به عنوان عرضه کنندهٔ گوشی های ارزان قیمت شناخته می‌شود؛ مدل‌هایی نیز از پرچمداران خود به بازار عرضه کرده که قیمت قابل توجهی دارند. محدودیت‌های آمریکا برای هواوی این شرکت بزرگ چینی را که مدتی نیز بر جایگاه بزرگ‌ترین فروشنده گوشی تکیه زده بود، به جایگاه‌های پایین‌‌تر بازار کشاند. ضخامت کم، استفاده از به‌روزترین طراحی‌ها در قسمت‌هایی مانند بریدگی بالای نمایشگر و پنل پشتی و همچنین کاهش چشمگیر حاشیه اطراف نمایشگر باعث شده است حتی گوشی های ارزان هواوی نیز از نظر ظاهری طراحی قابل قبولی داشته باشند. هواوی عموما استفاده از نوع محافظ شیشه‌ را در مشخصات فنی محصولاتش ذکر نمی‌کند.

گوشی موبایل هواوی Y5 لایت 2018 رم 1…

با در نظر گرفتن اوضاع اقتصادی کشور و قیمت های سرسام آور گوشی های هوشمند و همچنین کاهش توان خرید مردم به خوبی می‌توان متوجه شد که خرید گوشی هوشمند در این روزا کار بسیار سختی محسوب می‌شود. چنانچه به قیمت روز گوشی هواوی نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که هنوز هم خرید گوشی هواوی یک اقدام عاقلانه و اقتصادی محسوب می‌شود. قیمت موبایل هواوی با در نظر گرفتن مشخصات آن، بسیار مناسب‌تر از سایر برندها بنظر می‌رسد. احتمالا به همین علت است که این کمپانی چینی توانسته علی‌رغم فراز و نشیب‌های سال اخیر حوزه موبایل، همچنان یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در دنیا باشد.

برای انتخاب بهترین گوشی های هواوی باید حتما به این موضوع دقت کنید که هواوی شامل 3 رده گوشی‌های پرچمدار، میان رده و اقتصادی می‌باشد. مهم‌ترین و بهترین مشخصه موجود در گوشی هواوی دوربین‌های بسیار با کیفیت آن هستند. جدیدترین گوشی هواوی در این سری شامل Huawei P40، P40 Pro و البته P40 Pro Plus است.