آمازون با یکی از بهترین معاملات OnePlus 10 Pro در سال جاری مطابقت دارد



اگر چه OnePlus 10 Pro جدیدترین پرچمدار این شرکت نیست، اما همچنان یکی از گوشی های هوشمند سطح بالای OnePlus است که امسال در کنار OnePlus 10T عرضه شد. OnePlus 10 Pro که در ماه اول سال معرفی شد، باقی می ماند به اندازه OnePlus 10T جذاب است، جدیدترین “قاتل پرچمدار” منتشر شده توسط وان پ،، حتی اگر تقریباً یک سال از عمرش گذشته باشد. در واقع، وان پ، 10 پرو قیمت ،ده فروشی پیشنهادی کمی در آمازون نسبت به وان پ، 10 تی دارد، اما این بدان م،ا نیست که واقعاً با این قیمت به فروش می رسد. در واقع، آمازون اکنون با یکی از بهترین معاملات OnePlus 10 Pro موجود در سال جاری مطابقت دارد.

برای مدت محدودی، OnePlus 10 Pro 30 درصد تخفیف دارد که برای پرچمداری که زم، 800 دلار فروخته می شد، یک معامله بزرگ است. با این حال، اگر در مورد آن فکر کنیم، پرچمدار، که کمتر از 1000 دلار قیمت دارند این روزها بسیار نادر هستند، به همین دلیل است که گوشی های سطح بالای OnePlus در ایالات متحده بسیار جذاب هستند.

اگر به دنبال یک گوشی هوشمند 5G یا یک پرچمدار ارزان‌تر هستید، OnePlus 10 Pro بهترین انتخاب است. هر دو رنگ Emerald Forest و Volcanic Black از 30 درصد تخفیف برخوردار می شوند. فقط مطمئن شوید که مدل 8/128 گیگابایتی را انتخاب کنید، نه مدل 12/256 گیگابایتی را که فقط 8 درصد تخفیف دریافت می کند.

در یک یادداشت مشابه، آمازون همچنین پیشنهادات زیادی را در بسته نرم افزاری OnePlus 10 Pro + Buds Pro ارائه می دهد. مشتری، که این دو محصول را با هم ،یداری کنند 320 دلار صرفه جویی خواهند کرد. تنها نقطه ضعف این است که اینها تا بعد از کریسمس نمی رسند.

اگر فقط به سراغ OnePlus 10 Pro می روید، مطمئن شوید که تحویل رایگان را انتخاب نمی کنید اگر می خواهید تلفن در 23 دسامبر به دستتان برسد. اگرچه این معامله ممکن است برای چند روز دیگر در دسترس باشد، اما باید این کار را انجام دهید. اگر تلفن را قبل از کریسمس می خواهید عجله کنید.


منبع: https://www.p،nearena.com/news/Amazon-matches-one-of-the-best-OnePlus-10-Pro-deals-available-this-year_id144401