آمازون عملاً قهرمان استقامت Moto G Power را تقدیم می کند



برخی از تلفن ها هستند که به شدت دست کم گرفته می شوند زیرا ادعا نمی کنند همه چیز برای همه هستند. در عوض، آنها به وعده اصلی خود عمل می کنند، که در مورد Moto G Power 2021 عمر باتری فوق العاده ای دارد. این گوشی مقرون به صرفه در حال حاضر با 45 درصد تخفیف در آمازون به فروش می رسد.
این Moto G Power 2021 یک گوشی پر زرق و برق با ویژگی های فوق العاده نیست که ا،ر مردم حتی از آن استفاده نمی کنند. در عوض، اصول اولیه را میخکوب می کند، که آن را به یکی از موارد تبدیل می کند بهترین گوشی های ارزان قیمت بازار
این گوشی دارای طراحی منظم و مینیمالیستی با حاشیه های باریک است. دارای صفحه نمایش LCD بزرگ 6.6 اینچی است که نسبت به پنل های OLED انرژی کمتری مصرف می کند. تراشه Qualcomm Snapdragon 662 سوخت دستگاه را تامین می کند و عملکرد آن برای یک گوشی مقرون به صرفه عالی است. وظایف اصلی را بدون هیچ مشکلی انجام می دهد و به راحتی بین برنامه ها سوئیچ می کند.

Moto G Power دارای یک سیستم دوربین سه گانه با دوربین اصلی 48 مگاپی،لی، یک واحد ماکرو 2 مگاپی،لی برای ع، های نزدیک و یک ماژول عمق 2 مگاپی،لی برای ع، های حالت پرتره است. دوربین جلو 8 مگاپی،ل است.

زم، که شرایط نوری من، باشد، دوربین ها ع، های خوب و با جزئیات خوبی می گیرند. همچنین یک حالت دید در شب برای ع، های کم نور وجود دارد و در حذف نویز به اندازه کافی خوب است.

باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت است و به راحتی بیش از یک روز دوام می آورد. افراد پرمشغله ای که هر روز زم، برای شارژ ، تلفن خود ندارند، مطمئناً از داشتن تلفنی که قبل از اینکه فرصتی برای شارژ ، آن پیدا کنند، از بین نمی رود، قدرد، می کنند.

سایر ویژگی های قابل توجه عبارتند از نسخه تمیز اندروید با ویژگی های مفید موتورولا در بالا، جک هدفون 3.5 میلی متری، کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی، و اسکنر اثر انگشت قابل اعتماد و پاسخگو. ندارد 5G، اما این اشکالی ندارد زیرا به هر حال 5G هنوز همه جا حاضر نیست.

با قیمت اولیه 199.99 دلار، Moto G Power 2021 قبلاً یک گوشی مقرون به صرفه بود، اما آمازون 91 دلار قیمت را کاهش داده است، به این م،ی که در حال حاضر می تو،د مدل 32 گیگابایتی را تنها با قیمت 109 دلار تهیه کنید.

این قیمتی باورن،ی برای گوشی با عمر باتری چند روزه، عملکرد من، و دوربین های من، است. این می تواند یک هدیه عالی برای افراد مسن، بچه ها و افراد علاقه مند به فناوری باشد که فکر می کنند یک تلفن فقط باید یک تلفن باشد.


منبع: https://www.p،nearena.com/news/Amazon-is-practically-giving-away-endurance-champ-Moto-G-Power_id144459