آهنگ پلتفرم، در 14 نوامبر!


ارسال شده توسط د،ل گالپین (@dagalpin)، مهندس روابط توسعه‌دهنده

دوشنبه، 14 نوامبر، فینال سه آهنگ را آغاز می کنیم Android Dev Summit با مسیر پلت فرم! این آهنگ شامل تقریباً 20 گفتگو است که بر روی ویژگی‌ها و راهنمایی‌های توسعه‌دهنده در مورد Android 13 متمرکز شده‌اند، و اینکه چگونه با کمک شما، پلتفرم را خصوصی‌تر و امن‌تر، شخصی‌تر و توانمندتر از همیشه می‌کنیم. ما اطلاعات را در مورد رها کردیم برنامه پخش زنده، گفت،ای فنی، و بلند،ا – پس برنامه ریزی خود را شروع کنید!

آهنگ پلتفرم @ Android Dev Summit 14 نوامبر 2022 ساعت 9:00 PT جلسات همه زمان‌ها در PT 9:50 صبح 9:20 صبح 9:35 صبح 9:00 صبح برنامه‌های خود را به Android 13 منتقل کنید طراحی یک برنامه با کیفیت بالا با جدیدترین ویژگی‌های اندروید ساختمان برای جه، چند زبانه بهبود کیفیت تجربه اجتماعی شما با دوربین Android 10:10 AM HDR 10BIT: ضبط، پخش و اشتراک‌گذاری ویدیوی 10BIT 10:15 صبح با اتخاذ گردش‌های کاری مجوز با رعایت حریم خصوصی، 10:28 صبح اعتماد کاربر را تقویت کنید. :38 AM ارائه یک تجربه رسانه ای با کیفیت بالا برای همه کاربران بعدی در جعبه ایمنی حریم خصوصی 10:58 AM 11:13 ق.ظ. قابلیت دسترسی ساختمان پشتیب، برای Compose Hardware Acceleration برای ML روی دستگاه 11:27 AM Android Graphics 11:44 PM مهاجرت برای Play Billing Li،ry 5 - اشتراک‌های انعطاف‌پذیرتر در Google Play گواهی رمزگشایی 11:59 AM 12:14 AM پشتیب، از صدای BLE در برنامه‌های ارتباط صوتی شما 12:24 بعد از ظهر ساخت ابزارک‌های مدرن برنامه اندروید 12:33 بعد از ظهر #AskAndroid PM 12:52 درباره فضای ذخیره سازی در Android ساعت 13:05  برنامه خود را از ش،ت در دنیای فقط 64 بیتی 1:13 بعد از ظهر همگام سازی داده ها با Health Connect 1:20 بعد از ظهر مقدمه ای بر باند فوق العاده در Android پخش زنده در d.android.com/dev-summit و YouTube

در اینجا چیزی است که در 14 نوامبر انتظار می رود:

برای پلتفرم همه چیز آماده شوید! ما پخش زنده را در ساعت 9:00 صبح PT در 14 نوامبر آغاز می کنیم یوتیوب و developer.android.com، جایی که می تو،د تقریباً 20 جلسه را با صحبت هایی مانند:

  • برنامه های خود را به اندروید 13 منتقل کنید
  • با اتخاذ گردش‌های کاری مجوز با رعایت حریم خصوصی، اعتماد کاربر را تقویت کنید
  • ساختم، برای جه، چند زبانه
  • گرافیک اندروید
  • بهبود کیفیت تجربه اجتماعی خود با دوربین Android

و تقریباً در ساعت 12:30 بعد از ظهر به وقت PST، ما میزبان یک پرسش و پاسخ زنده خواهیم بود – #AskAndroid – بنابراین می تو،د پاسخ سوالات پلتفرم رایت خود را به صورت زنده توسط تیم سازنده اندروید دریافت کنید. سوالات خود را در توییتر ارسال کنید یا با استفاده از پخش زنده YouTube نظر دهید #AskAndroid فرصتی برای پاسخ به سوالات خود در پخش زنده.

آهنگ های قبلی ما را بررسی کنید: توسعه مدرن اندروید و عوامل فرم.

آهنگ پلتفرم سومین و آ،ین آهنگ ما برای Android Dev Summit ’22 است. لحظه های قبلی را از دست داده اید؟ هنوز هم می‌تو،د همه محتوا را دنبال کنید: تماشا کنید سخنر، اصلی در یوتیوب و خلاصه سخنر، کلیدی را بررسی کنید تا لحظه ای را از دست ندهید! به‌علاوه، با همه چیزهایی که توسعه اندروید مدرن را انجام می‌دهند، به سرعت عمل کنید یک ویدیو خلاصه، وبلاگ و لیست پخش کامل MAD جایی که می‌تو،د مطالعات موردی و جلسات فنی، و همچنین خلاصه‌ای از Form Factors و کامل را پیدا کنید لیست پخش جلسه Form Factors.

ما برای همه محتوای عالی که هنوز از Android Dev Summit ارائه نشده است بسیار هیجان‌زده هستیم و مشتاقانه منتظر ارتباط با شما هستیم!




منبع: http://android-developers.googleblog.com/2022/11/coming-up-next-for-android-dev-summit.html