آهنگ پلتفرم در اجلاس برنامه نویسان Android ’22



ارسال شده توسط Dan Galpin (@dagalpin)، مهندس روابط توسعه‌دهندهامروز آ،ین آهنگ برای اج، توسعه دهندگان اندروید: آهنگ پلتفرم، متمرکز بر ویژگی های توسعه دهنده و راهنمایی دور و بر اندروید 13. با کمک شما، پلتفرم را خصوصی‌تر و ایمن‌تر، شخصی‌تر و توانمندتر از همیشه می‌کنیم. تنظیم کنید پخش زنده و لیست پخش کامل را تماشا کنید در یوتیوب! و اگر سؤالی دارید، حتماً آنها را با استفاده از #AskAndroid توییت کنید. در پایان پخش زنده خود، متخصصان Android را جمع آوری می کنیم تا به آنها کمک کنیم تا به طور زنده به آنها پاسخ دهیم. در ساعت 12:30 بعد از ظهر هماهنگ کنید تا ببینید آیا به سؤال شما به صورت زنده پاسخ می دهیم یا خیر! در اینجا 3 غذای برتر از مسیر پلتفرم، و حتماً لیست پخش کامل جلسه پلتفرم را در YouTube تماشا کنید:

شماره 1 – امنیت و حریم خصوصی

P،to Picker ادغام آسان یک تجربه کاربری عالی برای مرور و انتخاب ع،‌ها و ویدیوها بدون مجوز زمان اجرا مستقل از پلتفرم یکپارچه‌سازی Cloud به‌زودی به‌روزرس، می‌شود!

شماره 2 – شخصی سازی

وقتی صحبت از شخصی سازی می شود، ما آموزش می دهیم ساختم، برای جه، چند زبانه، ساخت ابزارک های مدرن برنامه اندروید، طراحی اپلیکیشن با کیفیت بالا با جدیدترین امکانات اندروید، و پشتیب، از دسترس‌پذیری ساختمان برای Compose – همه راه هایی که به شما کمک می کند مطمئن شوید که برنامه های شما از روشی که کاربران شما از دستگاه های خود استفاده می کنند پشتیب، می کند.

نمادهای برنامه مضمون به نماد برنامه شما اجازه می‌دهند تا با رنگ‌های تم انتخاب‌شده توسط کاربر هماهنگ شود، در حالی که ابزارک‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا به م،ای واقعی کلمه از برنامه شما به ،وان بخشی از تجربه سفارشی‌شده خود استفاده کنند.

نمادهای برنامه با مضمون نمادهای برنامه در راه‌اندازهای پشتیب،‌شده برای به ارث بردن رنگ‌های طرح زمینه رنگی می‌شوند.  به برنامه ها نیاز دارد که هم نماد تطبیقی ​​و هم نماد برنامه تک رنگ داشته باشند

شماره 3 – قابلیت ها

ما در حال گسترش قابلیت‌های پلتفرم برای پشتیب، از آ،ین استانداردهای رسانه و ارتباطات و موارد دیگر هستیم، بنابراین شما را راهنمایی می‌کنیم ارائه یک تجربه رسانه ای با کیفیت بالا برای همه کاربران، بهبود کیفیت تجربه اجتماعی خود با دوربین Android، چگونگی راه انداختن ضبط، پخش و به اشتراک گذاری ویدیوی 10 بیتی، حمایت می کند صدای BLE در برنامه های ارتباطات صوتی شما، یک مقدمه ای بر Ultrawide-band در اندروید، جدیدترین در گرافیک اندروید، چگونه شروع کنیم همگام سازی داده ها با Health Connect، و اجرا شتاب سخت افزاری برای ML روی دستگاه. ما حتی نحوه انجام آن را به اشتراک گذاشتیم مهاجرت به کتابخانه صورت‌حساب Play 5 و برای انعطاف پذیرتر ، اشتراک ها در Google Play چه کاری انجام می دهد.

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه می تو،د برنامه خود را ایمن کنید، حریم خصوصی کاربر را به حدا،ر برس،د، برنامه خود را بخشی از یک Android شخصی تر کنید، از قابلیت های پلتفرم جدید استفاده کنید و موارد دیگر، لیست پخش کامل.


منبع: http://android-developers.googleblog.com/2022/11/platform-track-at-android-developer-summit-22.html