آیا واجد شرایط دریافت بازپرداخت برای خریدهای درون بازی Fortnite هستید؟ اکنون دریابید!


هفته گذشته این را به شما گفتیم کمیسیون تجارت فدرال (FTC) اپیک گیمز را 520 میلیون دلار جریمه کرد. این جریمه به دو بخش ت،یم شد: 275 میلیون دلار برای نقض قانون حفاظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان (COPPA). ،مت دوم جریمه، 245 میلیون دلار، قرار است به مشتریان Epic بازپرداخت شود زیرا FTC به شیوه‌های صورت‌حساب توسعه‌دهنده و استفاده از «ال،ای تاریک» برای فریب بازیکنان فورتنایت برای ،ج ، از جیب خود برای ،یدهای درون برنامه‌ای اشاره کرده است.
“ال،ای تاریک” از آنچه FTC “رابط فریبنده” نامیده است برای فریب بزرگسالان، کودکان و نوجوانان استفاده می کند. بازیکنان فریب می‌خورند تا دکمه‌های خاصی را روی صفحه فشار دهند که منجر به ،ید درون برنامه‌ای می‌شود. مطابق با CNBC، اگر در یکی از سه گروه فهرست شده در زیر قرار بگیرید، ممکن است واجد شرایط بازپرداخت از Epic باشید:
  • والدینی که فرزندانشان بین ژانویه ۲۰۱۷ تا نوامبر ۲۰۱۸ ،یدهای غیرمجاز در فروشگاه Epic Games انجام داده‌اند.
  • بازیکن، که از ژانویه ۲۰۱۷ تا سپتامبر ۲۰۲۲ برای اقلامی که قصد ،ید نداشتند، ارز درون بازی Fortnite دریافت ،د.
  • بازیکن، که با شرکت های کارت اعتباری خود در مورد هزینه های غیرمجاز اختلاف نظر داشتند و در نتیجه حساب هایشان قفل شد.
در وب سایت FTC آژانس نظارتی می نویسد که به طور خاص برای ،، که به دنبال بازپرداخت Fortnite هستند، می نویسد: “اگر فکر می کنید واجد شرایط پرداخت هستید، در حال حاضر نیازی به انجام کاری ندارید.” هنگامی که اطلاعات بیشتری در دسترس باشد، FTC وب سایت را به روز می کند. همچنین برای مشتری، که برای ،یدهای درون بازی پول پرداخت کرده اند، ایمیل ارسال می کند.

FTC همچنین به واجدین شرایط برای ارائه یک ادعا یادآوری می کند که هرگز از مصرف کنندگان درخواست پرداخت برای ثبت ادعا یا بازپرداخت نمی کند. FTC به شما هشدار می دهد که به ،ی که به شما قول بازپرداخت FTC را برای کارمزد می دهد، پرداخت نکنید.

آژانس همچنین توصیه می کند که وب سایت را به آدرس You can bookmark کنید روی این لینک کلیک کنید برای ثبت نام برای دریافت اعلان های ایمیلی که شما را در مورد آنچه در برنامه بازپرداخت می گذرد به روزرس، می کند.


منبع: https://www.p،nearena.com/news/Are-you-eligible-to-receive-a-refund-for-Fortnite-in-game-purchases-Find-out-now_id144462