آیفون SE 4 ممکن است لغو یا تاخیر داشته باشد


در چند ماه گذشته، شایعاتی در مورد نسل بعدی آیفون SE – گوشی هوشمند پایه اپل – شنیده ایم. با این حال، به نظر می رسد که عرضه آیفون SE 4 تا زمان وقوع فاصله زیادی دارد و اکنون مینگ چی کو، تحلیلگر گزارش داده است که اپل حتی در نظر دارد تولید انبوه دستگاه جدید را تا سال 2024 لغو یا حداقل به تعویق بیاندازد.

اپل ممکن است تولید آیفون SE 4 را به تاخیر بیاندازد یا حتی آن را لغو کند

مطابق با کو در توییتراپل “احتمالاً برنامه تولید انبوه آیفون SE 4 2024 را لغو یا به تعویق خواهد انداخت.” این تحلیلگر ادعا می کند که دلایل آن شامل تقاضای کم برای مدل های سطح پایه و میان رده آیفون مانند نسل سوم آیفون SE، آیفون 13 مینی و آیفون 14 پ، است.

طبق گزارش‌های متعدد، اپل با فروش این مدل‌های آیفون دست و پنجه نرم می‌کند، زیرا آنها به اندازه دستگاه‌های رقیب در محدوده قیمتی مشابه جذاب نیستند. امسال، مدل‌های آیفون 14 پرو بیشترین تقاضا را دارند، حتی با وجود محدودیت‌های عرضه که بر خط تولید پرو تأثیر گذاشته است.

اما این تنها دلیلی نیست که اپل به فکر لغو برنامه های خود برای عرضه آیفون SE جدید است. کو همچنین در توییتر گفت که ارتقای دستگاه با طراحی تمام صفحه منجر به افزایش قابل توجه هزینه های تولید خواهد شد. مدل فعلی آیفون SE همچنان بر اساس همان طراحی آیفون 8 است که دارای پنل LCD 4.7 اینچی با دکمه هوم و تاچ آیدی است.

برای مقایسه، آیفون SE 3 در ایالات متحده 429 دلار قیمت دارد، در حالی که آیفون 12 – که ارزان ترین مدل موجود در خط تولید با طراحی تمام صفحه است – 599 دلار قیمت دارد.

شایعات بیشتر به این سناریو اشاره دارد

گزارش Kuo شایعات قبلی آیفون SE 4 را تایید می کند. در ماه آگوست، یوتیوب Jon Prosser گفت که آیفون SE جدید دارای همان فرم فاکتور آیفون XR با صفحه نمایش 6.1 اینچی Liquid Retina LCD خواهد بود. با این حال، تحلیلگر راس یانگ گزارش داد که اپل هنوز در مورد اندازه صفحه نمایش یا فناوری آیفون SE 4 تصمیم نگرفته است، که همچنین نشان می دهد که این دستگاه برای عرضه در سال 2023 آماده نخواهد بود.

نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که همانطور که کو اشاره کرد، کاهش “توسعه غیرضروری محصول جدید” به اپل کمک می کند تا با چالش های رکود اقتصاد جه، در سال 2023 مق، کند.

آیا علاقه مند به ،ید یک آیفون SE جدید هستید؟ در ،مت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای ،ب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:




منبع: https://9to5mac.com/2022/12/20/kuo-ip،ne-se-4-cancelled-delayed/