احتمالاً آخرین معامله عالی اپل ایرپادهای سال اینجاست، اما نه برای مدت طولانی



توان پرداخت آن را ندارد AirPods Pro 2 … یا غیر Pro AirPods 3… یا a یک جفت ایرپاد حرفه‌ای OG بازسازی شده اما همچنان می‌خواهید در این کریسمس مدرن باشید و تعدادی از آنها را ب،ید محبوب‌ترین هدفون‌های بی‌سیم واقعی جهان برای خودتان یا ،ی که برای شما ارزش جه، دارد؟

نگران نباشید، زیرا Walmart و Target در حال حاضر AirPods 2 را با یکی از پایین ترین قیمت های خود می فروشند. اگر عجله دارید (و بسته به محل زندگی‌تان و همچنین روش ،ید ترجیحی‌تان)، می‌تو،د تا 24 دسامبر دست (یا بهتر بگوییم گوش) این پسران بد را بگیرید و مبلغ ناچیز 89.99 دلار برای این امتیاز بپردازید.

این قیمت نسبت به قیمت فهرست 119 دلاری والمارت و 129.99 دلاری در تارگت و خود اپل کمتر است، اگرچه ایرپادهای نسل دوم غیرپرو در سال 2019 با طراحی ی،ان و مشخصات بسیار مشابه با نسخه 2016، در واقع نور روز را با قیمت 159 دلار در سال 2019 مشاهده ،د.

متوجه می‌شویم که شاید نزدیک به سال 2023 چندان جذاب به نظر نرسد، اما علیرغم تکامل آشکار و گسترش عظیم بازار واقعی هدفون‌های بی‌سیم، AirPods 2 به طور غیرقابل انکاری از همه دیدگاه‌های اصلی خوب عمل می‌کند.

با قیمت 90 دلار، آنها به وضوح جزو مقرون به صرفه ترین همراهان آیفون هستند که می تو،د کاملاً جدید تهیه کنید، و اتصال آنها همچنان بی عیب و نقص است در حالی که کیفیت صدا … خیلی بد نیست. عمر باتری مطمئناً با استانداردهای صنعتی “مدرن” عالی نیست، اما به طور قابل توجهی گران تر است AirPods 3 و نسل دوم AirPods Pro فقط یک ساعت بیشتر زمان گوش دادن بدون وقفه را ارائه می دهد، که چندان هم مهم نیست.
با در نظر گرفتن کیس شارژ (سیمی) ایرپاد 2، می توان امتیاز استقامت 5 ساعته ایرپاد 2 را تا 24 ساعت (یا بیشتر) افزایش داد، در حالی که 89.99 دلار از نظر فنی قابل قبول نیست. را پایین ترین قیمتی که تا به حال دیده شده با جوانه های “استاندارد” اپل در سال 2019، بعید به نظر می رسد که ارزش پول دوباره به این زودی ها پیشی بگیرد.

به خاطر داشته باشید که معاملات لحظه آ،ی کریسمس Walmart و Target تاریخ انقضا ندارند، اما Best Buy در حال حاضر 99.99 دلار برای همان محصول دریافت می کند و به نظر می رسد آمازون پس از کاهش قیمت خود به 89.99 دلار، به طور کامل موجودی آن تمام شده است. به عبارت دیگر، ممکن است عجله ، عاقلانه باشد.


منبع: https://www.p،nearena.com/news/Probably-the-last-great-Apple-AirPods-deal-of-the-year-is-here-but-not-for-long_id144358