افشای جدید اولین نگاه ما به پیکسل 7a را به ما می دهد


رندر Google Pixel 7a

TL; DR

  • رندرهایی که به تازگی فاش شده اند، اولین نگاه ما را به Pixel 7a نشان داده اند.
  • این تصاویر دستگاهی را نشان می‌دهند که فاصله زیادی با طراحی پی،ل 6a ندارد.
  • ابعاد 152.4 x 72.9 x 9.0 میلی متر گفته شده است.

اکنون که Pixel 7 و Pixel 7 Pro برای مدتی عرضه شده اند، گوشی بعدی که انتظار داشتیم از گوگل ببینیم، نسخه بعدی سری A میان رده آن است. اگرچه هنوز اطلاعات زیادی برای ادامه دادن وجود ندارد، برخی از رندرهای جدید به ما نشان می دهند که این دستگاه چگونه می تواند باشد.

در همکاری با افشاگر پرکار، OnLeaks، مردم به پایان رسیدند Smartprix رندرهای فاش شده ای به دست آورده اند که اولین نگاه بالقوه ما به پی،ل 7a را به ما می دهد. بر اساس تصاویر، این گوشی یادآور Pixel 6a است، مانند اینکه Pixel 7 و Pixel 7 Pro شبیه مدل های قبلی خود هستند.

طبق این وب سایت، ظاهراً ابعاد این گوشی 152.4 x 72.9 x 9.0 میلی‌متر است و برآمدگی دوربین آن 10.1 میلی‌متر است. اگر درست باشد، پی،ل 7a با کمترین حاشیه، کمی بزرگتر از بدنه 152.2 x 71.8 x 8.9 میلی‌متری Pixel 6a می‌شود.

رندرها همچنین نشان می‌دهند که نوار دوربین احتمالاً مانند بقیه سری‌های پی،ل 7 دارای روکش ف،ی خواهد بود. و به نظر می رسد نوار دوربین 7a ممکن است به جای آلومینیوم صیقلی پی،ل 7 پرو، از روکش آلومینیومی مات استفاده کند که در پی،ل 7 دیده می شود.

در مورد جلوی دستگاه، به نظر می‌رسد که صفحه نمایش عمدتاً حاشیه‌های نازکی دارد به جز در ،مت پایین که قاب آن کمی ضخیم‌تر می‌شود.

همچنین مشابه سایر مدل‌های سری پی،ل 7، دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا Pixel 7a در سمت راست دستگاه و سینی سیم‌کارت در سمت چپ قرار دارند.

تنها چند هفته پیش، فاش شد که Pixel 7a می‌تواند صفحه‌نمایش 90 هرتزی 1080p داشته باشد. این بالاترین نرخ رفرش را می‌دهد که در گوشی‌های قبلی سری A دیده شده است.

<،on type="،on" cl،="-_-Ai -_-n -_-o">نظرات


منبع: https://www.androidaut،rity.com/pixel-7a-renders-leak-3242371/