انواع آگهی‌های خرید، فروش و قیمت موبایل و تبلت هواوی Huawei شیپور-اصفهان موبایل مارکت

سری میت 20 همچنین در 4 مدل وارد بازار شد که هر کدام قیمت، طراحی و قابلیت‌های متفاوتی دارند. دوربین‌های با کیفیت، قابلیت شارژ فوق‌العاده سریع، شارژ بی‌سیم و ماندگاری بی‌نظیر شارژ از قابلیت های این گوشی است. اما در کنار زیبایی، دیگر فاکتورهایی مثل امکانات نیز در تصمیم‌گیری کاربر برای خرید مؤثر است. در حال حاضر اکثر گوشی‌های هوشمند هواوی در هر محدوده قیمتی که باشند به دوربین‌های بسیار باکیفیتی مجهز هستند که رزولوشن برخی از آن‌ها به 64 مگاپیکسل هم می‌رسد.

باتری‌هایی با ظرفیت بالا و سرعت شارژ بالا هم یکی دیگر از ویژگی‌های گوشی‌های هواوی است که باعث محبوبیت آن‌ها شده است. وقتی تمام این ویژگی‌ها را کنار هم می‌گذاریم و قیمت گوشی هواوی را با دیگر برندها مثل سامسونگ و شیائومی مقایسه می‌کنیم، متوجه برتری محسوس گوشی‌های هواوی و ارزش خرید بالای آن‌ها می‌شویم. این درحالیست که شروع قیمت گوشی پرچمدار آیفون 13 پرو مکس سامسونگ 1،100 دلار است و این به معنای اختلاف قیمت چند صد دلاری بین این دو گوشی است. صفحه نمایش این گوشی از کیفیت بالایی برخوردار است ، و‌‌ابعاد صفحه نمایش آن 6.53 اینچ است. چنانچه به لیست قیمت موبایل هواوی نگاهی بیندازید، متوجه می‌شوید که قیمت گوشی های نوا کمی بالاتر از گوشی سری Y است.

  • هواوی مدعی‌‌ست این سری از گوشی‌ها دارای قوی‌ترین باتری گوشی هستند به طوری‌که می‌توانید مدل nova Y70 را یک‌بار شارژ کرده و تا 3 روز از شارژ کردن آن بی نیاز باشید.
  • عواملی مانند نوع پردازنده، دوربین، باتری، نوع صفحه نمایش، پردازنده گرافیکی و امکانات مختلف نرم افزاری بر قیمت انواع گوشی موبایل هواوی تاثیر گذار است.
  • همچنین بسیاری ازگوشی‌های میان رده به بالای این برند در بروزرسانی‌های بعدی خود Harmony Os را دریافت می‌کنند.
  • گوشی های جدید هوآوی همگی با سیستم‌عامل اختصاصی این برند یعنی HarmonyOS عرضه می‌شوند؛ بنابراین برای کاربران در هنگام استفاده هیچ‌گونه محدودیتی وجود نخواهد شد که همین امر سبب شده است تا این برند دوباره بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

شما در همه چی آنلاین می­توانید انواع گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی و گوشی اپل را با بهترین قیمت تهیه کنید. همانطور که گفته شد، شرکت هواوی پیشرو در زمینه ارائه فناوری ارتباطات و اطلاعات است. Ltd یک شرکت بین‌المللی چینی است که دفتر مرکزی آن در شنژن، گوانگدونگ واقع شده است. این شرکت که توسط Ren Zhengfei تاسیس شد، ابتدا برای تولید سوئیچ ‌های تبادل مخابراتی در سال 1987شروع به کار کرد. در آن زمان چین و ارتش آزادی بخش چین به تولیدات غربی اعتماد نداشتند و به همین دلیل شروع به ساخت سوئیچ‌ های مخابراتی در خود چین کردند. هواوی بعدها فعالیت خود را به سرعت گسترش داد به ‌طوری که در سال 2018، درآمد سالانه آن به 108.5میلیارد دلار آمریکا رسید.

گوشی هواوی نوا 7i دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت

با توجه به محبوبیت و آپدیت های بسیار حرفه ای اندروید در آن زمان اسند دبلیو 1 نتوانست با موفقیت همراه شود. در اواخر سال 1999 مرکز R&D هواوی در بنگلور هند تاسیس شد هدف از این مجله خبری موبایل مارکت بنیاد گسترش نرم افزارهای مخابراتی بود. استارت موفقیت های شرکت هواوی در سال 2000 میلادی رقم خورد، جایی که توانست با افزایش تولیدات بازارهای جهانی را با نام خود آشنا سازد.

گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 9 SE 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت

حتی با وجود اینکه پیشرفته ترین گوشی های آن ها اغلب ارزان تر از مشابه های شرکت هایی مانند اپل هستند، هواوی همچنین گوشی های هوشمند ارزان قیمتی تولید می کند! اگر یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه می خواهید که به شما امکان می دهد وبگردی کنید، با دوستان خود در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید و زندگی خود را با برنامه های افزایش بهره وری مدیریت کنید، سری Huawei Y یا Huawei P30 Lite را بررسی کنید. اگر دوست دارید فناوری پیشرفته را در جیب خود داشته باشید، چند گزینه جذاب تر و جدیدترین فناوری هواوی وجود دارد – خواه میت 40 پرو، میت 20 یا پی 40 پرو.

گوشی های huawei با داشتن صفحه نمایش با کیفیت، چیپست پرقدرت، صدای استریو، باتری قوی، قیمت مناسب و طراحی زیبا، بهترین و مناسب ترین گزینه برای سرگرمی کودکان، استفاده چند رسانه‌ای و خرید است. گوشی هواوی محصولی از شرکت چند ملیتی هواوی است که سال‌های پیش فعالیت خود را با کار در زمینه شبکه‌های کامپیوتری و مخابراتی آغاز کرد. هواوی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های ارتباطی و مخابراتی در جهان است و شاید همین موضوع سبب شده تا در زمینه محصولات مصرفی ارتباطی، نظیر گوشی هوشمند شروع به فعالیت کند و موفقیت‌های چشمگیری را به دست آورد.