اولین نشت دوربین Google Pixel 8 به ارتقای اساسی اشاره دارد


اپلیکیشن دوربین گوگل پی،ل 7 پرو

رایان هاینز / Android Aut،rity

TL; DR

  • یک افشاکننده ادعا کرده است که سری پی،ل 8 می تواند فناوری HDR سرسام آوری را به دست آورد.
  • این ویژگی کیفیت HDR بالاتری نسبت به دوربین اصلی پی،ل 7 ارائه می دهد.
  • این نشت همچنین نشان می‌دهد که پی،ل 8 می‌تواند به‌روزرس، حسگر را دریافت کند.

تلفن‌های Google مدت‌هاست که ویژگی عکاسی HDR+ را به‌،وان حالت چادری ارائه می‌کنند، به‌طوری‌که هم خط Nexus و هم Pixel از این راه‌حل HDR چند فریمی برای بهبود محدوده دینامیکی و کاهش شبح‌ها هنگام گرفتن ع،‌های معمولی استفاده می‌کنند.

در حال حاضر، سازنده و توسعه دهنده Kuba Wojciec،wski ارجاعاتی به آنها کشف کرده است پی،ل‌های 2023 از HDR پشتیب، می‌کنند. Wojciec،wski در برنامه Google Camera Go جستجو کرد و ارجاعاتی به این ویژگی برای دستگاه های 2023 کشف کرد.

کارشناس اطلاعات همچنین به درستی خاطرنشان می‌کند که سنسور اصلی Isocell GN1 سامسونگ که در سری‌های Pixel 6 و Pixel 7 استفاده می‌شود، پشتیب، خیره‌کننده HDR را ارائه نمی‌دهد. با این حال، Isocell GN2 واقعاً این قابلیت را ارائه می‌کند، که نشان می‌دهد ارتقاء دوربین اصلی می‌تواند در کارت‌های پی،ل 8 باشد.

این چگونه با فناوری موجود گوگل مقایسه می شود؟

راه‌حل اصلی HDR+ گوگل یک سری از نوردهی‌های کوتاه را به خود اختصاص داد. اما این شرکت با براکتینگ از Pixel 5 و 4a 5G به بعد، به HDR+ روی آورد. این تکنیک پنج نوردهی کوتاه را قبل از فشار دادن شاتر و یک نوردهی طول، را با ضربه زدن روی دکمه شاتر می بیند.

در همین حال، HDR مبهم، برداشت مدرن‌تر سامسونگ از عکاسی HDR است. این فناوری سه نوردهی مجزا (کوتاه، متوسط ​​و طول،) را به‌طور متوالی ثبت می‌کند، سپس آنها را برای ع، نهایی ادغام می‌کند. بنابراین به نظر می رسد که به طور خاص نوردهی متوسط ​​در راه حل های +HDR گوگل وجود ندارد.

Google HDR Plus در مقابل HDR Plus با Bracketing

راه حل اصلی Google HDR+ (بالا) و HDR+ با تکنیک Bracketing.

سامسونگ در زمان عرضه GN2 به این نکته اشاره کرد که HDR گیج‌کننده جزئیات غنی‌تر و رنگ‌های زنده‌تر را نسبت به حالت HDR بلادرنگ GN1 به ارمغان می‌آورد و اضافه کرد که مصرف انرژی را تا 24 درصد کاهش می‌دهد. این شرکت نیز دارد تایید شده با راه اندازی های دیگر حسگرها که HDR گیج کننده سریعتر از راه حل های HDR معمولی است، اگرچه ما مطمئن نیستیم که آیا این در مقایسه با حالت GN1 یا اجرای قبلی HDR است.

البته، وقتی صحبت از فیلم برداری HDR به میان می آید، سرعت زندگی است. بنابراین، هر گونه بهبود سرعت در اینجا باید به کاهش شبح‌سازی و به طور بالقوه زمان کمتری برای تماشای صفحه نمایش وحشتناک «پردازش» تبدیل شود. اگر روی این راه حل تکیه کند، پی،ل 8 را با سایر ارتقاهای ذکر شده کنار بگذارید و می تواند ع، های HDR کارآمدتر و با کیفیت بالاتری ارائه دهد.

با این حال، نکته مهم‌تر در اینجا این واقعیت است که گوگل می‌تواند سنسور دوربین اصلی سری پی،ل 8 را ارتقا دهد. تغییر به سنسوری مانند Isocell GN2 همچنین به لطف پی،ل های بزرگتر و فو، خودکار بهبود یافته از طریق فناوری Dual Pixel Pro، در را برای عملکرد بهتر در نور کم باز می کند.

<،on type="،on" cl،="-_-vi -_-I -_-J">نظرات




منبع: https://www.androidaut،rity.com/google-pixel-8-camera-leak-staggered-hdr-3250930/